بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

تبریک

۲۹ اسفند روز دولتی شدن صنعت نفت بر تمام دولتمردان ایران مبارک باد.

پیشاپیش سال نو بر تمام دوستان گرامی ٬ مبارک

بهار آمد بهار آمد بهار خوش عذار آمد                          خوش و سرسبز شد عالم اوان لاله زار آمد

ز سوسن بشنو ای ریحان که سوسن صد زبان دارد      به دشت آب و گل بنگر که پرنقش و نگار آمد

بحرین

اعزام نیروهای سعودی به بحرین برای برخورد با معترضان حکومتی اقدامی مداخله جویانه از سوی کشور عربستان سعودی محسوب می شود که ممکن است آتش جنگ جدیدی را در منطقه شعله ور نماید. دلایل عربستان برای اعزام این نیروها به دلیل اجرای طرح دفاعی "سپر جزیره"کاملا واهی بوده از آنجایی که اصلا بحرین وارد جنگ با کشوری نشده است بلکه دچار اختلافات داخی است و مردم معترض بحرین فقط خواهان برقراری دموکراسی و عدالت هستند و از طریق این اعتراضات خواهان بازپس گیری حقی هستند که سالها از آنها دریغ شده است.شیعیان این کشور اگر چه که اکثریت جمعیت بحرین را تشکیل می دهند اما هیچگاه در حکومت کشور نقش مهمی را نداشته اند.مطمئنا این اقدام سعودی ناقض منافع منطقه ای ایران و بگونه ای تهدید امنیت ملی ایران محسوب میشود و وزارت خارجه ایران در اولین گام با احضار سفرای عربستان سعودی و بحرین این نگرانی را ابراز کرده است.

بحرین آخرین منطقه ای بوده که ایران در تاریخ خودش از دست داده است.این کشور در جریان برگزاری یک همه پرسی غیرقانونی در زمان نخست وزیر امیرعباس هویدا درسال 1971 میلادی اعلام استقلال کرد و اتفاقا ایران اولین کشوری بود که این کشور را به رسمیت شناخت. جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود جمعیت شیعه در این کشور و اشتراکات تاریخی بسیار ٬ و همچنین قدرت منطقه ای که برای خود متصور است دخالت و تاثیرگذاری بر امور این کشور خصوصا در شرایط فعلی را ضروری می پندارد.

        *  *  *  *  *  *  *  *

بازی بسیار زیبایی را بین دو تیم بایرن و اینتر شاهد بودیم.ولی متاسفانه با پایانی تلخ برای هواداران بایرن همراه بود.هنوز باور نمی کنم که بایرن تیم بازنده و حذف شده باشد.

حمایت دیکتاتور از دیکتاتور

در حالیکه اقدامات وحشیگرایانه دیکتاتور لیبی سرهنگ معمر قذافی علیه مردم کشورش تحت محکومیت جهانی قرار گرفته است و بیشتر سیاستمداران جهان حتی آنها که با لیبی روابط حسنه ای داشته اند هرچند بصورت ظاهری هم شده به محکومیت کشتار مردم لیبی اقدام کرده اند.حمایت هوگو چاوز رئیس جمهور مستبد ونزوئلا در حمایت از قذافی و کشتر مردم لیبی جای نگرانی دارد و بدون شک مردم لیبی هیچ وقت حمایت از کشتار خود را توسط چاوز از یاد نخواهند برد.اما چرایی حمایت چاوز را می توانیم این طور بیان کنیم که خود هوگو چاوز از لحاظ شخصیتی شباهت های زیادی با قذافی دارد و اصولا در کشورهایی که تنها یک نفر زمام امور را در دست دارد ما باید همیشه منتظر اقدامات عجیب و غریب باشیم.یادمان نرفته است که چندوقت پیش نمایندگان حزب چاوز در پارلمان قوانینی را به تصویب رساندند که اختیارات چاوز را به پادشاهی افزایش می داد.بنابراین انتظار حمایت از کشتار مخالفان زیاد تعجب برآور نخواهد بود.اما در این بین مسئولیت های جمهوری اسلامی چه خواهد بود؟همگان اطلاع دارند که ...

ادامه مطلب ...

باب یا ناباب

دیگر به دنبال یافتن دوستان باب برای فرزندان خود نباشید دوستان ناباب مفیدترند.دانشمندان در تحقیقاتی جدید متوجه شده اند که ارتباط داشتن با این افراد می‌تواند مغز کودکان را طوری برنامه ریزی کند که در برابر رفتارهای پرخطر مقاومت کنند..این دانشمندان هم چه کارها که نمی کنند یک روز میگویند فلان چیز خوب است فردای همان روز اعلام می کنند که  نه تحقیقات بعمل آمده جدید نشان داده که اینها مضر اند.اصلا این موضوع که دوستان باب به درد نمی خورند رو خود حضرت حافظ کشف کرده بودند این هم سند و مدرکش: من از بیگانگان هرگز ننالم/ که با من هرچه کرد آن آشنا کرد

پ ن:عجب زلزله ی وحشتناکی اومد تو این بلاد کفر ژاپن !هزاران کشته و زخمی وامکان بروز فاجعه ی هستی. اگه این زلزله تو بلاد اسلامی خودمان ایران می اومد نسل ما منقرض میشد از بس که در خانه های استاندارد زندگی می کنیم.

22 اسفند 1332 دکتر حسین فاطمی وزیرامور خارجه دولت ملی دکتر مصدق بدست فرمانداری نظامی تهران بازداشت شد.او بعدا اعدام شد.او در سال 1330 هم مورد هدف گلوله محمد مهدی عبدخدایی عضو جمعیت فدائیان اسلام(دبیرکلی فعلی)قرار گرفته بود.حسین فاطمی متولد اصفهان و از خانواده ای روحانی بود.


بعد نوشت:اعتراف می کنم که اون شعر اول هیچ ربطی به موضوع نداره ولی خب پاکش نمیکنم.

بیخودی

تا بحال به این موضوع فکر کردین که اگه ایرانی نبودین مثلا کجایی ممکن بوده باشین یا شاید هم بهتر بگم دوست داشتین کجایی باشین.آلمانی٬ انگلیسی٬ برزیلی ٬بورکینافاسویی و....راستی سیاست مدار مورد علاقه ی شما درعرصه جهانی کیه؟

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

برای نجات زمین حشره بخورید.سوسک هزارپا٬ کرم و...پیشنهاد میشود.این حرفا رو از خودم درنیاوردم یه دانشمند هلندی گفته.گاو و گوسفند وخوک و...دی اکسیدکربن زیادی تولید می کنن که موجب گرمتر شدن زمین میشه به همین خاطر بهتره که حشره بخوریم.مثلا ما ایرانی ها که عادت به خوردن کباب داریم باید بجای چلو کباب٬ چلوسوسک بخوریم.یا هزارپا رو سیخ بزنیم رو منقل کباب کنیم.برای درست کردن کوبیده هم می تونیم از مخلوط کرم و هزارپا استفاده کنیم.