بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

یلداتان مبارک

که ما را ز دین بهی ننگ نیست
    
                                     به گیتی، «به» از دین هوشنگ نیست
    
همه داد و نیکی و شرمست و مهر
    

                                                نظر کردن اندر شمار سپهر

21 دسامبر 233 میلادی و در شب یلدا، اردشیر پاپکان در مراسمی به این مناسبت، آیین زرتشت را دین رسمی ایرانیان اعلام داشت و خواست که همه آتشکده های خاموش روشن شوند، مجموعه اوستا (آموزش های زرتشت) تکمیل و در دسترس قرارگیرد.

رهبر عزیز

جسد رهبر کمونیست کره ی شمالی

توضیح : کیم جونگ ایل در سالی فوت کرد که در تقویم های بین المللی سال وداع با دیکتاتورها نام خواهد گرفت.

تو در تو

یکی از مزخرف ترین ِ قوانین تو ایران قانون خدمت وظیفه ی سربازی(بخوانید اجباری ، دوران بطالت عمر) هستش.به شخصه از هر واقعه ی که موجب بشه من و هزاران نفر مثل من سربازی نرن استقبال می کنم. چرا باید دو سال از عمرمون رو هدر بدیم و ازمون بیگاری بکشن؟ پول و حقوق و مزایا واسه پرسنل رسمی و کار و بدبختی و سگدویی مال سرباز بیچاره ! هر روز هم یه تبصره ی جدید اضافه می کنن. بیشتر کشورهای جهان رفتن بسمت ارتش حرفه ای و تو این مملکت ویران ما روز به روز داره به مدت اجباری اضافه میشه.

دو سال باید عمرت رو هدر بدی و دیرتر وارد بازار کار بشی !!! خودم یک سال و خورده ای دیگه باید برم اجباری اما امیدوارم تا اون موقع یه اتفاقی بفته که کلا سربازی حذف بشه !


باز هم کار، کار انگلیسی هاست

 پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار الف در خصوص باز بودن درهای سفارت انگلیس هنگام ورود مردم و دانشجویان به داخل سفارت گفت: براساس گزارشهای در یافتی از نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی درهای محکم سفارت انگلیس که با مواد منفجره هم باز نمی شوند هنگام ورود مردم و دانشجویان به داخل سفارت به طرز مشکوکی باز بوده است.

اینجاست که روز به روز باید به تئوری توهم توطئه ایمان آورد.بطور کل اگه بخواهیم یک آمار از میزان مسئولان متوهم در جمهوری اسلامی بدهیم باید بگوییم صد در صد متوهم البته شاید یک ایپسیلون کمتر ! آخه پدر آمرزیده اونایی که رفتن تو سفارت همشون از بسیجی های متعهد و دانشجوی تربیت پاسداری بودن که !

اینترنت ملی

تعداد زیادی از ما هرماهه هزینه گزافی رو پرداخت می کنیم تا تصویر زیبای زیر رو ببینیم.من تصمیم گرفتم این تصویر رو سیو کنم تا هر وقع که فیلترنتم قطع شد ازش بهره ای وافر ببرم.