بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

سیما و سینا

بخش خبری شبکه ی اول سیما: بیمارستان ها آمریکا بخاطر یک مشت دلار بیماران بی بضاعت را در گوشه ای از بیمارستان رها می کنند.

جای بسی خرسندی داره که بیمارستان ها اونجا بخاطر دلار بیماران رو در گوشه ای رها می کنند.گویا رسانه ی میلی فراموش کرده که عده ای بخاطر ریال  بیماران را در گوشه و کنار بیابان رها سازی کردند....


چند شب پیش برنامه ی پارک ملت به موضوع مطبوعات با حضور تنی چند از مدیران مسئول روزنامه ها و معاونت مطبوعاتی دولت پرداخت.در آن برنامه جناب مصطفی کواکبیان مدیر مسئول "مردم سالاری" فرمودند که :"من تصورم این است که خود سانسوری یکی از دغدغه های مهم مطبوعات ماست واینکه بگوییم که دولت دارد محدودیت ایجاد می کند را خیلی قبول ندارم چون من هم مدیر مسئول محلی هستم و هم مدیر مسئول یک روزنامه ی کشوری هستم . واقعیت این است که هیچ محدودیتی را من احساس نمی کنم مگر محدودیتی که خودمان ایجاد کردیم.

اساسا خودسانسوری و محافظه کاری یکی از بارزترین ویژگی های ملت شریف ایران است.این پدیده زمانی بوجود می آید که فرد از عواقب اظهارات خود  ترس داشته باشد و نگران این باشد که ممکن است آینده اش با گفتن یک سری از موارد بخطر بیفتد.آری من هم به شخصه موافق آقای کواکبیان هستم در کشور ما آزادی بیان وجود دارد  ! اما آنچه که وجود ندارد آزادی پس از بیان است.البته نکته ی جالب در مورد آقای کواکبیان این است که ایشان همیشه به سیستم "یک - یک" پایبند بوده اند.


چند ماه پیش دولت آمریکا شرکت اسرائیلی "برادران آفر" را به دلیل فروش تانکر های نفتی به جمهوری اسلامی مجرم شناخت.اکنون پس از مدت چندین ماه بلومبرگ گزارش داده که شرکت اسرائیلی" آلوت" از طریق زیر مجموعه های خود در دانمارک تجهیزات  نظارت بر اینترنت، ایمیل و اطلاعات شخصی یا بازداشتن کاربران از دسترسی به وب را فروخته است.

مرگ بر اسرائیل در اینجا نمود واقعی پیدا می کند.