بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

زایش اصولگرایی

جبهه ی متحد

جبهه ی پایداری

جبهه ی ایستادگی

جبهه ی صدای ملت

جبهه ی دانشگاهیان

جبهه ی توحید و عدالت

جبهه ی بصیرت و بیداری

اشتباه نکنید اینجا میدان جنگ نیست بلکه تشکلهایی از اصولگرایان است که قرار بود بر طبق نظر آقای مهدوی کنی با مدل 7+8 حضور موثر وکارایی داشته باشند.

وقتی مخالفین و منتقدین اجازه ی حضور در انتخابات را نداشته باشند شاهد زایش در یک طیف خاص خواهیم بود و عملا گستردگی عقاید تبدیل به یک شو می شود.

یک نماینده ی مجلس باید از تخصص کافی برخوردار باشد و علاوه بر آن نسبت به مردم و اصول قانون اساسی تعهد داشته باشد.

جریان چیست؟

ورود ناوهای هواپیمابر آمریکا و پیشرفته ترین ناو جنگی انگلیس(به ارزش یک بیلیون پوند) و همچنین ناوچه ای از فرانسه به خلیج فارس برای جلوگیری از بسته شدن تنگه هرمز

تحریم های گسترده ی پولی علیه بانک های ایرانی

تحریم های همه جانبه اروپا و آمریکا درمورد خرید نفت از ایران

هجمه رسانه ای گسترده درباره اینکه جمهوری اسلامی در حوادث تروریستی دست دارد(همانند آنچه درهند و بانکوک و ترور سفیر سعودی روی داد)

ادعای اینکه ایران در پشت آشوب های بحرین و سعودی است.

انتشار اخباری در مورد حمله اسرائیل به ایران در بهار.

ادعای غرب و کشورهای همسایه در این باره که، ایران روز به روز به ساخت بمب هسته ای نزدیک تر میشود.

انتشار روزانه مقالات گوناگون در روزنامه های داخلی مبنی برای چگونگی مقابله ایران با تهدیدات خارجی

همه ی اینها نشانه است... آیا ناقوس جنگ به صدا در خواهد آمد؟!


مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ای با محوریت طرح اتحادیه عرب علیه سوریه به تصویب رساند.این قطعنامه با 137 رای مثبت 12 رای منفی و 17 رای ممتنع به تصویب رسید.

در این قطعنامه از بشار اسد خواسته شده قدرت را واگذار کرده و از شورای انتقال ملی خواسته شده ظرف دو ماه شرایط را برای برگزاری انتخابات مهیا کند.مخالفان این قطعنامه عبارتند از:ایران ،روسیه، چین ،کره شمالی، بولیوی، کوبا ،ونزوئلا و...


مسئولان بی کفایت استان گیلان

حتما خبر دارین که چند وقت پیش ایستگاه گاز لاکان رشت به دست توانمند متخصصان داخلی منفجر شده بود و گاز رشت با قطعی مواجه شده بود.حالا امروز تو این زمستونی که ملت دارن یخ میزنن به دلیل افت فشار شدید و نیاز به تعمیرات ایستگاه گاز لاگان، گاز تمام شهرهای استان گیلان( به جز  آستارا و تالش) قطع شده.به همین راحتی!!! الان دارم میرم هیزم جمع کنم تا بتونیم وسط حال یه آتیشی راه بندازیم تا بلکه تا فردا ظهری که گاز وصل بشه(اونم شاید) یخ نزنیم.

توصیه مدیرکل گاز استان گیلان: مردم صبور باشند و تا صبح فردا دوشنبه با همکاری همسایگان و فامیل‌های خانواده سرما را با گرمای بخاری‌های برقی تحمل کنند.

انقلاب اسلامی برای چه بود؟

شرق =» صادق زیباکلام=» هر سال به مناسبت دهه فجر، صدا و سیما به جای پرداختن به دلایل اصلی نارضایتی مردم از رژیم شاه، به موضوعاتی می‌پردازد که بیشتر جنبه شعاری، تبلیغی و بعضا خطی و جناحی دارند. واقعیت آن است که رفتار سیاسی رژیم باعث به وجود آمدن بیشترین نارضایتی شده بود و در راهپیمایی‌های مردم خواسته‌هایی همچون آزادی زندانیان سیاسی، بازگشت تبعیدشدگان، لغو سانسور، توقف شکنجه، آزادی مطبوعات و انتخاب آزاد منعکس شده است.

کامل اینجا