بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

زمستان

با بارش برفی که اینجا داریم امسال باید بجای تبریک نوروز و آمدن بهار،کریسمس را تبریک بگوییم.

بعدنوشت:جالب اینجاست که بدونین هدیه ی بابانوئل هم امروز رسید دستم.همون 50 هزار تومنی که تو مسابقه ی کتابخوانی برنده شده بودم.

نظرات 21 + ارسال نظر
مقداد شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 14:36 http://northman.blogsky.com

هرچی ما اینجا برف نمیبینیم شما اونجا زندگی میکنین

هههه.میخوای بیا اینجا بردار

منصور شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 18:23 http://asemanesher.blogsky.com/

سلام



برف دیار شما مرا به وبلاگتان کشید

چه زیبا و دل انگیزست

نوروزی شاد داشته باشید

سلام
ممنونم همچنین برای شما

هانیه شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 18:59 http://gamaj.blogsky.com

ول کنم نیستا!!!

اره بدجوری

واااااااااااااااااااااااااااای چقدر قشنگ...
خوش به حالتون...
ما که اینجا فقط یه بار برف اومد امسال...

اینجا تو شهر ما باید تابستونو تبریک بگن...
البته باد تا دلت بخواد میاد اینجا...
همش طوفان خاک...تمام شهر کویری میشه...
شما اونجا رو ماشیناتون برف میشنه...
اینجا رو ماشینای ما خاک میشینه
آدم فک میکنه ماشینه واسه عهد تیر کمونه

اما در نوعِ خودش کویر هم قشنگه

بچه ی کجایی؟
از بادی که خاک با خودش بیاره متنفرم خدا بهتون صبر بده
ولی من از درک کویر عاجزم

به نظر میاد شما هم کتاب زیاد میخونیا

منم کتاب زیاد میخونم...بیشتر تو زمینه ی روانشناسی...هنر و داستان

شعر هم تا دلت بخواد

میگم بابا نوئلتون اینجاها نمیاد؟

آره میخونم البته هنوز زیاد زیاد نشده
روانشناسی اصلا خوشم نمیاد.اما ادبیات داستانی وسیاسی شعر کلاسیک رو دوست دارم
فکر نکنم بیاد

فروغ خاموش شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 22:30 http://www.fk.persianblog.ir

دروود
خوش باشی.
میخوای ۱۳ بدر رو چی کار کنین حالا؟
چجوری بدر میشین؟

نه بابا یکی دو روزه اب میشه
بدرم میشیم

مقداد شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 23:18 http://northman.blogsky.com

شنیدیم میگن طرف شلوارش 2تا شده ولی ندیدیم طرف عکسش 2تا شه!! اونموقع که آپیدی ی عکس بود الان شده 2تا! هرسری که بیام اینجا تعدادشون زیاد میشه:)
حالا نمیشه بابانوئل مفتکی به ما هم پول بده؟

منو ببخش....اره حق با توئه این عکس رو داغ داغ گرفتم واسه همین سریعا اضافه کردم.
گمان نگنم نخیر ازین خبرا نیست

عمو جان بیا این بچتو* ادبش کن که عمتو داره مچل میکنه


یه نظر واسه ما گذاشتی این بچه* داره منو قورت میده

*بچه : مقداد

مگه چیکار کرده مقداد؟

مرسیییییییییییی عمووووووووووو

من تو یزد زندگی میکنم
اما بچه تهرونم

اصلا هم کلاس نذاشتما


ممنون که بچتو ادب کردی...ایندفه اذیتم کرد میفرستمش درِ خونه خودت

پس بچه تهرون یزدی هستی
آره معلومه
مقداد پسر خوب و با ادبیه هرچند یه خورده با من مخالفه !

مهاجر یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:38 http://www.1mohajer.blogsky.com

هوا شده مثل هوایی که قدیمی ها تعریف میکنند. تا آخرین روز برف میآد و بعد با رسیدن بهار رویشی دوباره آغاز میشه و هوا دلپذیر میشه.
سال نو را پیشاپیش تبریک عرض میکنم. سالی پر از شادی و سلامتی براتون آرزو مندم

اره امسال یه خورده عجیب بود.
همچنین برای شما

مقداد یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:53 http://northman.blogsky.com

کی منو ادب کرده اونوقت؟! تو اگه میتونی خودت از خودت دفاع کن، جعلی:)
نکشی مارو بچه تهرون؟ چه کلاسی میزاره واسه ما!! سینا، من هنوز نفهمیدم تو وقتی عموی فریناز میشی(فریناز، نه بهار؛ اونم خودشو چسبونده به فریناز!!!) چطور اون عمه تو میشه؟ نسبتاتون منو مرده:)))

با هم دوست باشین
حالا یه جوری میشیم دیگه گیر نده

مقداد یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 14:55 http://northman.blogsky.com

میگم این عکسه چقدر داغ بود‏، نگو که تازه از فر اومده بیرون

مگه چیه...

امیر یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 15:43 http://tehranneshin.blogsky.com

آمدم نوروز را تبریک بگویم اما حالا
کریسمستون مبارک باشه مخصوصا که
هدیه بابانوئل را هم گرفته اید .
برایتان شروع سالی خوب را آروز می کنم

ممنونم.
دیگه چه میشه کرد

دیوونه مهربون یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 16:26

سلام همولایتی جان
من در اوج بارش برف شما رو تو اون همه گل منگل سفید تنها رها کردم
من برف می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام
نه دیگه برف واسه اوناییه که موندن.تو که رفتی هیچ سهمی از برف نخواهی داشت

دیوونه مهربون یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 16:51

الهی با خاطری خسته از اغیار و به فضل تو امیدوار دست از غیر تو شسته و در انتظار رحمتت نشسته ام بدهی کریمی ، ندهی حکیمی ، بخوانی شاکرم ، برانی صابرم ، الهی احوالم چنان است که می دانی و اعمالم چنین است که میبینی . نه پای گریز دارم و نه زبان ستیز ، بهترین ها را در این روزهای پایانی سال برای دوستانم که از بهترین ها هستند مقرر فرما. آمین

نهههههههههههههههه شماها که این قدر نامهربون نبودید
منم برف میخوااااااااااام

ممنونم از دعای خوبت
شوخی کردم بیا هرچی این ورا هست وردار واسه خودت

مقداد بچه خوب و با ادبیه...اما فکر کنم منم باید بیشتر حدِ خودمو رعایت کنم آقا سینا

دیگه شوخی نمیکنم

آره بحث الکی نکنین

منصور یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 20:49 http://asemanesher.blogsky.com/

سلام


به


داداش گلم سینای عزیز و گرامی

خواهش میکنم قابل تعریف نیستم

دل زیبا پسند شما شاد بادا

علیک سلام
ممنونم از شما واقعیت را گفتم

آئورا یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 21:29

سلام سینا خان!کریسمس مبارک!
من کشته مرده ی این عکسای هنریت هستم!این دفعه
خیلی خوشگل شدنمیدونی که من با برف کلا خیلی حال میکنم اما این دفعه خیلی بی موقع همه ی کاسه کوزه ی مردم را بهم زد این دم عیدی!
میگم حالا چرا یه ادم برفی درست نکردی عکسشو نذاشتی؟!

سلام
خواهش میکنم لطف داری...
آره کاملا بدموقع بود
وقت نداشتم

مقداد یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 22:49

ما با هم دوست شدیم..
و اینگونه این داستان به خوبی و خوشی به پایان رسید

خدا رو شکر تموم شد

فریناز دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 22:55 http://delhayebarany.blogsky.com

آفرین
می دونستم برنده میشی

کریسمستم مبارک

ما که بارونشم نداشتیم سینا! چه برسه به برف! فقط باد بود و باد و خاک!

خوش باشی

ممنونم
البرز و زاگرس نمیزارن رطوبت به شما برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد