بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بهار...


نظرات 28 + ارسال نظر
امید شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 10:08 http://garmak.blogsky.com/

سینایی! هنوز تو حس بهاری نه؟!

معلومه اونطرفا هر روز بهاری تر می شود که حسش برای هر روز تازه تر می شود

اره تازه هوا بهاری شده

خودم(سینا) شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 12:06 http://omide-ma.blogsky.com

این عکس رو 29 اسفند 90(اخرین روز سال )ثبت کردم.

فروغ خاموش شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 17:46 http://www.fk.persianblog.ir

دورووود دوست من سینا جان!
بابا عکاس....
ولی خداییش خیلی قشنگه!
یاد زمانی افتادم که منم یه گوشی داشتم و هی عکسای قشنگ میگرفتم.هیییییییییی روزگار!!
شاد باشی رفیق!

آخی....
فکرکن اینا رو هم خودت گرفتی

دیوونه مهربون شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 22:32

سلام همولایتی جان
من این شکوفه ها رو همراه با آلوچه های بهدش می خوام
چه شکوفه های ناز و خوشمزه ای
راستی دوباره : تی عید تره مبارک برار جان

سلام خانوم معلم واقعنی
توهم الوچه دوست...
تی قربان بشم من.

شیطونه میگه برم باز عکسامو بذارمو
حس غیرت و غرور و رقابت الان فعال شد با این پستت

فک کنم هنر عکاسی رو از عموم به ارث بردم

داری بزار...من استقبال می کنم
احتمالا...!

اشک - غریبه شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 23:19 http://tashkan.blogsky.com

نوروز مبارک

همچنین

امیر شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 23:58 http://tehranneshin.blogsky.com

دست شما درد نکنه
عکس بسیار زیبایی گرفته اید
این شکوفه ها توی همون کریسمس دراومده بودند ؟
میدونید شکوفه چیه ؟

خواهش میشه.
عرضم به حضور شما این عکس شکوفه ی درخت الوچه هستش و تو حیاط خونمونه.
درخت الوچه تقریبا از نیمه دوم بهمن شروع به جوانه زدن و شکوفه دادن کرده و الان با این برفی که 27 اسفند اومدش برای سومین بار بود که برف روش میشینه ولی فرق گیلان با جاهای دیگه اینه که برفش زود اب میشه و این برف اخری هم 29 اسفند 95 درصدش اب شده بود که همونجا من این عکس رو گرفتم

امیر یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 13:46 http://tehranneshin.blogsky.com

ممنون رفیق از توضیحاتت
درتهران هنوز هیچ شکوفه ای دیده نمی شود
البته شاید گوشه و کنارها باشد اما من ندیده ام

خواهش می کنم
احتمالا هست باید گشت

ستوده یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 15:15

میگم سینایی این گل های زیبای باغچه خونه تون هست .
میشه منم بیام ببینمشون .آخه بد جور رفتم تو کف شمال ولی از ترس شرجی های بدون کولرش جرات ندارم بیام اونجا

خانوم معلم شکوفه ی درخت می باشد.درخت الوچه(گوجه سبز بعضی ها)
اینجا هوا مساعده گرم هم نیست تازه از چهارشنبه قراره بارون بیاد.تشریف بیارین

ستوده یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 15:16

میگم سینا جان چرا وبت بهم ریخته انگار قالبت قاطی شده

نه...چک کردم درست بود

ما هنوز شکوفه نمیبینیم اینجا...خوش به حالتون
حسودیم شد خب
هی

مگه یزد درخت هم داره

آقا سینا یه سوال دارم...
اجازه هست؟

میگما ما پارسال اومدیم اینجا تو شناسنامتون زده بود 20 سال
امسالم اومدیم نوشته 20 سال

یادش بخیر گلی هم همین اتفاق افتاد واسش...
2 سال رو 20 وایساده بود تا خودم بهش گفتم درستش کنه...کردش 22

بپرس فرزندم!
درستش می کنم

مقداد دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 18:47

دمت گرمه سینا نمیدونم چرا این تهرانیا و بعضیای دیگه به این آلوچه میگن گوجه سبز؟
کم کم رفتی تو فاز شوخیا

مقصر اصلی خود ما مردمان شمال هستیم .بعضی از همشهری های من به آلوچه میگن " گوجه سبز" اما من توی قم دیدم دارن با اسم آلوچه این میوره رو می فروشن.
"گوجه سبز" یک نام جعلی است.

انوشه دوشنبه 7 فروردین 1391 ساعت 18:53 http://soroushamshaspand.blogfa.com

عید بر شما هم مبارک کاکو.
ایشاللو این نامگذاری بر شما هم متبرک و مبارک باشه.

قربان تو خواهر حقوقدان گل شیرازی من برم.
به امید خدا

پ ن پ ما هممون زیر خاکی هستیم تو یزد

مگه یزد شهر نیست پدرم؟

فقط یکم گرمه...هم درخت داره هم گل و پروانه و شکوفه...اون پروانه ها رو تو یزد عکسشونو گرفتم

پس 21 سالته...
بهت نمیاد

شهر است اتفاقا قدیمی همهست ولی بهش نمیخوره درخت داشته باشه
مگه چیه؟!21 سالم دیگه

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 00:40 http://www.gole-hamishe-bahar.blogsky.com

پس تا حالا نیومدی یزد گل پسر...
درست حدس زدی شهر یزد شهریست قدیمی و از لحاظ بافت تاریخی سومین شهر جهانه
توریست هم زیاد داریم اینجا...
اما بافت تاریخیش از خودِ یزد جداست...
خودِ شهرش که قدیمی نیست پدر جان
به مقداد که گفتم یزد زندگی میکنم بهم گفت خونتون بادگیر داره؟
یزد هم دقیقا مثل بقیه شهراست...نمیدونم چرا به هرکی میگم یزد فک میکنه همه تو خونه های کاهگلی زندگی میکنن
ایشالا خودت میای یزد میبینی چه شهرِ قشنگ و با صفاییه...تازه درخت هم داره...

بلی نیامدم !
بله میدونم قدمیه توریست هم زیاد داره و اتفاقا از لحاظ اقتصادی مردم وضعشون خوبه.معماری بناها هم در نوع خودش جالبه
یعنی بادگیر نداره خونتون؟! پس تو گرما چیکار میکنین؟!
باغ ایرانی هم فکر کنم داشته باشه نه؟!

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 00:42 http://www.gole-hamishe-bahar.blogsky.com

راستی یادم رفت بگم بهت بیشتر از 21 میخوره...
نسبت به اطلاعات و اخلاقت...
مثل من که از 15 بیشتر بهم نمیاد...تو هم 21 بهت نمیاد

21 سال کمه؟مگه یه آدم چقدر عمر میکنه!
15 سال داری...

مقداد سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 01:00 http://northman.blogsky.com

بهار، واقعا که بیشتر از 15 بهت نمیاد اصلا و ابدا!!!!!!
راستی، مگه یزد درخت داره؟:) تو نقشه هست؟ مال ایرانه؟:)))

این چندوقته خیلی باهم کلکل میکنین

مقداد سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 01:02 http://northman.blogsky.com

من خودم بهش میگم آلوچه، حتی شده فامیلامون که میگن گوجه سبز من میگم گوجه سبز چیه؟:) اگه منظورتون به اینه ما بهش میگیم آلوچه:)) بدم میاد بهش میگن گوجه سبز:(

تحسینت میکنم

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 8 فروردین 1391 ساعت 22:22 http://www.gole-hamishe-bahar.blogsky.com

مگه یزدیا واسه عهد عتیقن؟

خونمون بادگیر نداره تو گرما هم کولر روشن میکنیم تو سرما هم بخاری

باغ ایرانی هم داره اونم چند تا...
خیلی هم قشنگه...
یکی از قشنگترین باغ های یزد باغ دولت آبادشه که حتما از دیدنش لذت میبرید + خونه های سبک قدیم عهد قاجار که با بادگیر های زیباشون زیبایی باغ رو دو چندان کردن...
امیدوارم یه روزی قسمت بشه بیاین یزدو از دیدن این آثار باستانی لذت ببرین

منو واسه تبلیغات باید استخدام میکردن
خداییش نمره 20
نظر شما چیه؟

ممنون از روشنگریت
باغ های ایرانی حرف ندارن...
اومدم اونجا میگم تو بیای راهنمای ما بشی

مقداد چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 07:04 http://northman.blogsky.com

هرکسی کمتر از 20 بهت بده بی انصافی و نامردی کرده:))))
ببخشیدا، اینجا تبلیغات ممنوعه بهار خانم! میگم تو تابستون کولر و تو زمستون بخاری روشن میکنین واسه آثار باستانیای شهرتون ضرر نداره؟!:)) تو شهر ما هم دارن آثار باستانی میزنن;)

حالا چی دارن میسازن؟

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 22:36 http://www.gole-hamishe-bahar.blogsky.com

من اینجا نمیتونم بحث کنم...
سر فرصت یه آپ میکنم میبینین چه جوریاست یزد ما
من عمرا جلوی شما شمالیا کم بیارم

آره

به من میگن بــــــــــــــــــــــــــــــــــهار خانووووووووووووووووم

مگه نه پدر جان؟

باهش خوبه که توضیح بدی من استقبال میکنم.
راستی یزد آپارتمان هم داره؟

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* چهارشنبه 9 فروردین 1391 ساعت 22:41 http://www.gole-hamishe-bahar.blogsky.com

مقداد من حسابِ تو یکی رو تو مسنجر میرسم
مَماخ گُنده ی بی ادب

خنک شدم

پس چت هم میکنین...تو فیسبوک هم هستین؟!

فریناز پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 14:04

چه شکوفه های قشنگی

بهارت مبارک سینا

خودم عکسش رو گرفتم
ممنانم بسی خیلی

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* پنج‌شنبه 10 فروردین 1391 ساعت 22:28 http://www.gole-hamishe-bahar.blogsky.com

نه بابا آپارتمان کجا بود همه تو قنات زندگی میکنیم
خوبه یزد کوه نداره زیاد وگرنه میگفتین یزدیا پشتِ کوه زندگی میکنن

هم چت میکنیم هم تو فیس بوک هستیم...

حالا یه سوال دیگه دارم سقف ساختمونا مثل تهرانه؟
میدونی چرا اینا رو میگم.چون بهترین معماری واسه یزد به همون شکل سنتیه که حیاط در وسط خونه ست.
دوست داشتی اسم فیسبوکیت رو بگو ما اونجا هم هستیم.

این بحث سبک خونه ها رو قبول شدیــــــــــــد که حالا سرِ فرصت در مورد معماری یزد و معماری جدید ایرانی اروپایی مینوسم حتما...

سقف خونه های قدیمی یزد گنبدی شکله اونم به خاطر تابش آفتابه که مانع تابش مستقیمش به ساختمان اصلی میشه + بادگیر هاش که باد رو به داخل حوض خونه و بعد به ساختمون انتقال میدن...
حالا بحث زیاده که بعدا مینویسم...

فیس بوک هم همون ایمیل قدیمی رو بزنی پیدا میکنی
میام خصوصی

یه چیزایی از معماری مناطق کویری میدونم .منو دست کم نگیر همه چیز رو رو نمی کنم اینو دارم فقط به تو میگم
ادت کردم

خیلی باحالی به خدا
اصن بحث کردن خیلی حال میده اینجا...حد اقل یکی حرفتو میفهمه

هنوز نتونستم برم فیس...
ایشالا اد میشین...
ممنون

با حالی از خودته
نمیدونم شاید به این دلیل باشه که خودم عاشق گفتگو هستم.
مورد نداره !

مقداد دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 14:30

منم تو فیس بوکم

نومت چیه؟
من sina varena هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد