بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

مگس

اگه آخره دمکرات هم باشی و بخوای همه چیز رو با دیپلماسی و گفتگو حل کنی اما همیشه جلوی راهت عده ای نفهم وجود دارن که ذاتا نمی فهمن و متوجه نیستن و باید همیشه با یه چماغ بالاسرشون واستی و بزنی تو سرشون .بعد از اینکه محمود احمدی نژاد در سفر استانی خودش به ابوموسی رفت دولت کشور مجهول امارات برای ما زبان درآورده و شروع کرده به یاوه گویی تکرار یه سری چرندیات و خزعبلات بزرگتر از دهن خودش و شنیده شده که سفیر ایران رو هم فراخوندن.

از دولت تقاضا داریم به طور کل رابطه ی خودش رو با این به اصطلاح کشور قطع کنه مسئله ی ما با این اعراب مجهول الهویه با دیپلماسی حل بشو نیست که نیست و حتما باید غیر صلح آمیز حل بشه.

پ ن : همچنان استوار و پابرجا بر این عقیده  هستم که باید چنتا کشور رو با خاک یکسان کرد و یه سه چهار روزی به آب بست و توش برنج یا گندم کاشت.باشد تا سبب خیر برای مردمان گردد.

نظرات 14 + ارسال نظر
کارد جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 11:21 http://kardopanir.blogfa.com

شما الان در غم استاد عزاداری.
می خوای مثله کویت بشیم؟
بعد تا حالا از این دولت فخیمه شما دیپلماسی دیدی که حالا جنگشو می خوای ببینی؟

بله قبول دارم این دولت در حوزه دیپلماسی سیار ضعیفعمل کرده اما همگان بخوبی میدانیم که در حوزه ی نظامی قدرتمان بیشتر است

امید جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 11:36

به! یار در خانه ما گرد جهان می گردیم

بابا تو سینا روی محمود را هم سفید کردی با این روش کشور مداری ات

ببین عزیز من با بعضی از چیزا هیچ شوخی ندارم و یکی از اونا تمامیت ارضی کشوره!
اتحادیه عرب هم امروز بیانیه داد.
اساسا موضوع جزایر چیزی نیست که باید روش گفتگو کرد چون مبروط به تمامیت ارضی یک کشوره و یه موضوع داخلی
از اونجایی که این موضوع از زمان خدابیامرز شاه باقی مونده و حل نشده نتیجه میگیریم که اساسا گفتگو و دیپلماسی درموردش یه اقدام اشتباهه.البته بشخصه دوست دارم که اماراتی وجود نداشته باشه اما خب جنگ همیشه آخرین گزینه ست و من فقط احساس قلبیم رو گفتم

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 12:29

باهات موافقم
ولی یکم خشنونتت زده بالا یکی شونه هانو بماله حالت بهتر میشه

میدونی چرا کلا به سیاست و این حرفا فکر نمیکنم؟
چون اونوقت همش باید اینجوری باشم

اینا نه گوشِ شنوا دارن نه چشمِ بینا ...مردم هر چی هم خودشونو تیکه پاره نکنن اینا هرکاری که دلشون میخواد میکنن...
بازم به غیرت شاه دید کسی نمیخوادش خودش با پای خودش رفت
اینا که از رو نمیرن
حالا شما اعصاب خودتو خورد نکن...ایشالا همشون با خاک یکسان میشن
الان بهتری؟

الان شاه بود صدبار به امارات حمله کرده بودیم.اون موقع کسی جرات نگاه چپ هم به ماه نداشت چون تو کمتر از یه ساعت f16 ها بالا سرشون رژه میرفتن.البته اینم بگم تو ماجرای از دست دادن بحرین خیلی احمقانه عمل کرد و روی این نزاد پست رو زیاد
خوبم خوبی؟

ساده بگم دهاتی ام! جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 14:59 http://paeez12.blogfa.com

سلام سینا جان.

همین سید ما رو هم اول رد صلاحیت کرده بودن. لحظات آخر تایید شدو بیش از دیگران رای آوورد.

وقتی رو زیادی میدیم همین میشه دیگه!

سلام حمید
اهه جدی میگی؟!پس حتما آدم خوبیه
واقعا

مقداد جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 15:51 http://northman.blogsky.com

فکر خوبیه، اونجاها رو هم شالیزار کنیم تا تو برنجم کشورمون خودکفا بشه
اینا همش بخاطر رو دادن زیاد به این کشوراست. من شنیدم علاوه بر اینا سفیر خودشونم از ایران فراخوندن فک کن، امارات واسه ما شاخ شده

اره بابا فوتبالم لغو کردن.من نمی دونم دولت چرا تمامی سفرای عرب رو احضار نمی کنه.
خودم شخم میزنم

مقداد جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 18:50 http://northman.blogsky.com

میدونی چرا اینهمه از شاه تعریف میکنن؟ واسه اینه که مازنی بود

خدا بیامرزتش آدم خیلی خوبی بود

فروغ خاموش جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 20:12 http://www.fk.persianblog.ir

یا مثلا یه کارخونه بزنن ما روببرن سر کار

اینم میشه

کوروش جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 20:26 http://www.korosh7042.com/

مگس که بنمایی پشه هم امر بر او مشتبه می شود که عقاب است

امارات یادش رفته که ایران قدرت بلامنازع خاورمیانه بود.
به ساعتی ظفاری را آرام کرد.....
درود بر سینای عزیز

بله همینطوره
گویا یادشون رفتهکه اسسا دولت ایران انها را به عنوان کشور قبول نداشت بلکه به عنوان عشایر یا رعیت خودش میدونست و به همین دلیل به اونها اجازه داد به دلیل مشابهت های آب و هوایی به کرانه ی جنوب خلیج فارس مسافرت کنن

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 23:28

من یکی که میگم چه شاه و چه هرکسِ دیگه ای قدرت اومد تو دستش دیگه هیچ کسی رو جز خودش نمیشناسه
الان این قدرتو میدادن دست من...چه نقشه هایی داشتم واسش
میزدم همه جا رو با خاک یکسان میکردم
اسمم میذاشتم نازی خانِ مغول

یادش بخیر قدیما که شما هنوز دوستِ ما نبودیو بنده سوفی گانگستر بودم...یه شمشیر سامورایی داشتم هر کی خلاف میکرد میزدمش با اون...تولد فری هدیش کردم دادمش به اون

البته همیشه میان خواسته ها و علایق تا انچه که باید عمل کرد تفاوت بسیاره.
مطمئنا خیلیا دوست ندارن این چنتا کشور عربی نباشن اما در حوزه ی عمل نمیشه کمر به حذف کشورها بست
پس شمشیر سامورایی هم داشتی؟!نکنه از این نینجاها بودی

دیوونه مهربون شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 00:06

وبلاگت نظر منو خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووورد

باز دچار خود درگیری فلسفی شدی

مقداد شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 12:24 http://northman.blogsky.com

مازنیا کلا آدم خوبی هستن:)

باشه بابا قبول

گیله مرد شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 17:09 http://gilanipuor.spi-blog.com

درود سینا/ منم موافقم داوری افتضاح بود اما یه طرفه نبود/وقتی یه داور یه پنالتی اشتباه می گیره به نفع یکی بعدش دیگه روال از دست ش در می ره/برای همین هر کاری می کنه وضع بدتر می شه/تو رویانیان رو نمی شناسی وگرنه نمی گفتی مدیرخوبی می شه/هنوز بعد از این همه مدت بلد نیست فوتبالی حرف بزنه/در ضمن رای کمیته ی انضباطی اصلا افتضاح نبود موافق نیستم باهات/ در بقیه ی موارد موافقم
.............
و اما در مورد پست ت: این بیچاره ها چیزی به نام زمین ندارن که توش آب ببندی!! یه مشت بیابونه که فقط برجای بلند ساختن و آب توش گیر نمی کنه مثل کویر لوت خودمون تازه بدتر/صد رحمت به کویر...

میام اونجا قشنگ میگم.
کاری ندارم رویانیان قبلا چی کاره بوده یا چیکار کرده.موافق عملکردش هستم تو این چندماهی که تو راس کار بوده و به عنوان یک پرسپولیسی اصیل ازش حمایت می کنم.در ضمن مثل فتل خالی بند هم نیست
مشکل اب که به راحتی قابل حله.خلیج فارس همون بغلاست.حالا اگه آب شوره و برنج به بار نمیاد اشکال نداره ماهی پرورش میدیم

ائورا شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:06

به!سینا فتوا می دهد!میگم نمیشه حالا رحم کنی امارات رو نگی نابود کنن؟!؟!آخه اگه امارات نباشه این ملت سرخوش ما کجا برن آواره شن واسه رفتن به کنسرتهای نوروزی؟!؟ ترکیه هم اگه میگی که همچین اوضاعش روبراه نیستا!تازه اونجا گرونیه!
گذشته از کنسرت! اصولا عربها زیاد دور برداشتن باید روشون کم بشه!این همه مشت زدیم تو دهن امریکا هیچی نشد!
لااقل یه چندتا بزنیم تو دهن اینا شاید یه چیزی شد!
همین مونده دیگه اینا بیان راجع به ایران عزیز ما اظهار فضل کنن!ببین به چه روزی افتادیما!

رفتن به کشورهای عربی خصوصا حاشیه خلیج فارس موجب سرکوب عزت ایرانی میشه و من کلا حرام اعلام می کنم سفر به اونجا رو اگر بخاطر اهداف پستی چون دیدن کنسرت باشه.

گیله مرد شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 21:49 http://gilanipuor.spi-blog.com

درود دوباره/موضوع فوتبال و داوری توی ایران با همه ی دنیا متفاوته/این که می گم اصلا هم افتضاح نبوده بر اساس دیده ها و سابقه های قبلی می گم/بر اساس قانون داور بالاترین مرجع تصمیم گیر در مورد ادامه یا عدم ادمه ی بازی هست/این چیزایی که دیگه این روزا آقایون توی رسانه ها می گن همه ش چرنده/در مورد مازیار حرفی ندارم چون موضوع یه مسئله ی شخصی بین مازیار و تماشاگرا بود و قبول دارم که داور همون موقع هم می تونست بازی رو قطع کنه/اما داور به عنوان کسی که بازی رو باید اداره کنه اون لحظه خون به مغزش نرسید و تصمیم گرفت بازی رو قطع کنه/بعد در مورد دو امتیاز و سه هیچ شدن/کمیته های انضباطی در همه ی دنیا بر اساس منافع داخلی شون این نوع تصمیم ها رو می گیرن(می شد دو امتیاز رو کم نکنن از نظر من ولی چیز اتفاق نیافتاده ا ی توی دنیا نیست)/قانون می گه هر تیمی که تماشاگراش باعث قطع بازی بشن نتیجه ی بازی به نفع حریفه(باقی دیگه حرفه(تازه توی دقیقه ی93 پرسپولیس بازی رو باخته بود بنا بر این تفاوتی هم براش نداشت)/جریمه ی نقدی هم فرمالیته س اما اینکه می گی رویانیان فلان اصلا دل ت رو به این مدیرا خوش نکن اینا "میر نوروزی" هستن دو روز میان و می رن/حتا همون "فتل" البته این یکی(فتل) یه خورده پوست کلفت تره...
..............
نوشته های بالا رو تو وب خودم نوشته بودم کپی کردم بذارم اینجا ولی با خوندن نوشته ت در پاسخ به کامنت من لازم دیدم چیزای دیگه هم برات بنویسم/وبلاگ کنونی من زمانی درست شد که من تو همون خراب شده یی که می گی آب می بریم اونجا بودم توی یکی از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان کار می کردم/بنابراین وقتی می گم اونجا نمی شه کشاورزی کرد برات شاید کمی ثقیل باشه ولی ااین بدبختا نمک هم نمی تونن درست کنن/البته نیاز به این کار ندارن چون تمهیداتی که امیرشون به کار بسته اصلا جز خوردن خوابیدن کاری ندارن/د مورد فتل و متل وقیه هم اصلا ارزش حرف زدن ندارن بخوام در مورد شون حرف بزنم باقی دیگه خود دانید هر چی لازم بود برات نوشتم/ خواستی در مورد امارات و امیر و تمهیدات به کار بسته ش برات بیشتر می نویسم تا بدونی چرا ما اینجاییم و چرا اونا اونجا/البته موضوع کمی خطرناک هم می شه می تونی خودتم بری در موردش تحقیق کنی/به قول یکی از دوستام که از روزنامه نگارای باسابقه ی ایرانه یه روز گفت: کشوری که 40 سال پیش یه تک درخت بود حالا اینجاست...

سلام گیله مرد
در مورد تک تک جملات توضیح میدم.البته من و شما درمورد کلیات با هم مشکلی نداریم.
"موضوع فوتبال و داوری توی ایران با همه ی دنیا متفاوته" اگگر فوتبال همان فوتبالیه که در خرب و شرق صورت میگیره و اگر داوری بر اساسا معیارهای فیفاست پس داواران ایران غلط میکنن که متفاوت از جهان قضاوت میکنن.
"بر اساس قانون داور بالاترین مرجع تصمیم گیر در مورد ادامه یا عدم ادمه ی بازی هست"بر منکرش لعنت کاملا براساس قانون فیفا و ای اف سی و خود ایرانه
"این چیزایی که دیگه این روزا آقایون توی رسانه ها می گن همه ش چرنده"موافق نیستم.
"در مورد مازیار حرفی ندارم چون موضوع یه مسئله ی شخصی بین مازیار و تماشاگرا بود" تعجب می کنم از شما این موضوع یه مشکل شخصی نبود بلکه برمیگرده به معضل بزرگ اجتماعی که بین شهروندان رشتی و انزلی چی وجود داره و بطور فزاینده ای داره رشد میکنه ومعلوم نیست که به کجا میخواد برسه
"قبول دارم که داور همون موقع هم می تونست بازی رو قطع کنه"بله اگر قانونی برای قطع بازی به علت فحاشی وجود داشته باشه باید حتما همین کار رو میکرد.
"بعد در مورد دو امتیاز و سه هیچ شدن/کمیته های انضباطی در همه ی دنیا بر اساس منافع داخلی شون این نوع تصمیم ها رو می گیرن"فدراسیون فوتبال ایران عضو فیفا و afc پس نمیتونه در اصول با قوانین جهانی تفاوت داشته باشه اما در فرعیات این امر امکان پذیره.این اولین باری نیست که کمیته ی نا عادل به اصطلاح لنضباطی آرایی محیرالعقول از خودش صادر میکنه و مصرا میگم که هیچ جای قانون نیومده که بازی باید بخاطر 2 دقیقه فحش بخاطر افتضاحات پیاپی یک داور بی صلاحیت قطع بشه.
"قانون می گه هر تیمی که تماشاگراش باعث قطع بازی بشن نتیجه ی بازی به نفع حریفه" مخلص این قانون هم هستم اما به هیچ وجه قبول ندارم که تماشاگران پرسپولیس بازی رو نیمه تمام گذاشتن.چون هیچ اتفاق خاصی نیفتاد و اوضاع مثل همیشه بود.بخاطر 2 دقیقه فحش که بازی رو تعطیل نمیکنن و اونهم درحالیکه 1 دقیقه به پایان بازی مونده بود.بعدشم در تبریز از اول بازی به داور و بازیکنا اهانت شد و بیش از 10 هزار صندلی شکست.دوبار بازیکنای تراکتور تو گوش داور سیلی زدن.اینجاست که باید مثل نماز جمعه خودم و شما رو به تقوای الهی دعوت کنم و رعایت انصاف رو ازتون بخوام.بعدشم باخت 2-1 با سه هیچ از زمین تا آسمان فرق داره.
اما درمورد امارات بله خبر دارم که چه کارایی کردن حتی گفته شده یه سری ازمایشات انجام دادن که میزان بارندگی بیشتر بشه.حالا شما خودتو ناراحت نکن خرابش می کنیم بعد باهم تصمیم میگریم که چه کار کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد