بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

سیلاب عظیمی

نقل شده که در یکی از روزها بهمن بزرگی از کوه ها سرازیر می شود و موجبات مرگ چند کوهنورد را فراهم می کند.این خبر در رسانه ها بازتاب زیادی پیدا می کند و آنرا با تیتر"بهمن عظیمی..."نشان میدهند. بنده ی خدایی هم باتوجه به این موضوع و انعکاس خبرهای کشته شده این افراد با استفاده از تریبون نماز جمعه از مسئولین شکوه و گلایه می کند که اساسا این بهمن عظیمی کیست؟! و چرا مسئولین این بهمن عظیمی را دستگیر نمی کنند !

عرضم به حضور شما سیلاب عظیمی چند شهر گیلان( شهرهای فومن, شفت, آستانه, رودبار , املش, صومعه و سرا و...)را فرا گرفته و موجبات خسارات فراوانی شده.حالا با توجه به خاطره ی بالا من خواستار دستگیری سیلاب عظیمی نیستم فقط از مسئولین خواهش دارم که راهکاری بیندیشیند که دیگر چنین حوادثی موجبات خسارات فراوان جانی و مالی نشود.

نظرات 11 + ارسال نظر
هانیه پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 11:49 http://gamaj.blogsky.com

همش آدم فکر میکنه این چیزا مال اندونزی و اونوراس! همین بغل گوشمون . . .

واقعنا...اصلا انتظارش رو نداشتم

امید پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 11:51 http://garmak.blogsky.com/

سینا جان! بذار بگیرن و پدرش را در بیارند تا درس عبرتی باشد برای سایر عظیمی ها

این کارم میشه کرد

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 15:52


وای اینجا رو

دلم لرزید یهوئیی...
کسیم چیزیش شده تو این سیلاب؟

مثل اینکه فعلا یه دختر 13 ساله کشته شده

فریناز پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 16:29

چقد خندیدم از دست این بهمن خان

میگم سینا گیلانی رو چی؟
اونو دستگیر نمیکنن؟

منو چرا دستگیر کنن !

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 16:38

جدی؟

یه دختر 13 ساله کشته شده...
آخه چرا اینا هیچ کاری نمیکنن؟
ای بابا

خوبه ما تو یزد از این سیلا نداریم...

اینجا که ماشالا خوب داره باروون میاد...خیلیم خوب...اما دیگه سیل نمیشه خدا رو شکر

خدا اون طفلی رو رحمت کنه

مگه باهات شوخی دارم
مگه یزد بارون هم میاد؟!

مهرداد پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 16:52 http://Friendly90.blogfa.com

سلام
راستش من خودم با اینکه نزدیک شما هستم اما اصلا فکر نمیکردم همچین صحنه ای اونم داخل شهر بوجود اومده باشه.
قشنگ نوشتی

سلام
آره آقا خیلی خسارت به بار آورده

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 17:14

سلام
من به عنوان یک شاهد عینی از زیر آب رفتن مدرسه مون از دیدن این صحنات دهشتناک بسی غصه ناک می گردم باز
به نظرت ما شنبه مدرسه داریم همولایتی؟

سلام
همین شنبه؟!
نه خواهر جان فعلا تعطیلی

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 22:13


یعنی کشتی منو تو با این تفکرات سالمت در مورد یزد

یه دفه بگو ما هممون فسیلیم اینجا دیگه
الان 7 8 روزه پشت سر هم اینجا داره بارون میاد

میگم خدایی بگو کلی تصورت از یزد چیه...خیلی میخوام بدونم

فک کنم اصن تعجب کردی اونجا هم کسی زندگی میکنه نه؟

اینجا اصن آب نیست که...ما هممون از نسل شتریم از کوهان استفاده میکنیم

نه جدی خوشم میاد...
بگو کلی تصوراتتو

فسیل؟!نه بابا اختیار داری
خب اصلا فکر نمی کردم یزد اینطور که میگی بارون بیاد.7-8 روز؟!حتما بارونش پراکنده و باشدت کمه.اگه تو گیلان 8 روز بارون بباره همه مون غرق میشیم.همین سیلابی که اومد ثمره ی طوفان چند ساعته
ببین من اینطور میدونم که یزد یه شهر کویریه خب مشخصات کویر رو هم باید داشته باشه.یعنی هوای گرم-بارش باران اندک-سبزی کم-خشک به همراه طوفان شن و.......

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 12:35

اون 7 8 روز بارون که میگم مداوم که نمیاد ولی میاد دیگه...مثلا 4 ساعت یه بار یک ساعت بارون رگباری میادو تموم میشه...
هوای اینجا هم روزاش گرمه شباش خیلی سرده...متعادله تقریبا...
برفم میاد ...آخه خیلیا فک میکنن اینجا برف نمیاد
سرسبز هم هست ولی نه به اندازه ی گیلان شما

درختا ی اینجا رنگشون یکم تیره تر از درختای شمال کشوره چون یکم آفتاب اینجا سوز داره رنگشون تیره تر میشه...

ولی گیلان شما خیلی قشنگه...من عاشق شمالم

راستی نگفته بودی آجی نداریا...آخی...میخوای من آجیت باشم؟

ممنون از توضیحاتت
دوست داری من حرفی ندارم

آئورا دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 14:12 http://doelbaz.blogfa.com

عجب!
خداییش چه بارونی بود!کم مونده بود ما رو هم آب ببره!!!

واسه کجای بودی؟!

مهاجر دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:36 http://www.1mohajer.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد