بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

آخر تو چه دانی که چیست موز !

چند وقتیه که ایادی استکبار و صهیونیزم بین الملل به کمک عناصر جاسوسی خودشون در ایران قیمت این میوه ارزشمند رو به کیلویی5 هزار تومن در شهرها و استانهای مختلف رسوندن حتی محله ی خود آقای احمدی نژاد ! دوستان عزیز این تصویر که من گذاشتم از کیفیت مطلوبی برخورداره برین چاپش کنین و بزنین به دیوار ! یا یه دونه ازش بخرین و هر روز نگاش کنین.

قیمت شیر و لبنیات هم برای چندمین بار افزایش پیدا کرده بقول یکی از رسانه ها اگه ما می رفتیم با خود گاوها جلسه میگذاشتیم بهتر به نتیجه می رسیدیم تا قیمتا رو افزایش ندن.

بانک مرکزی هم گفته تورم 21 درصده نمیدونم این آمارهای زیبا رو اینا از کجاشون درمیارن!فکر کنم بانک مرکزی بجای اینکه سه تا صفر از پول ملی کم کنه از درصد تورم کم کرده !

نظرات 17 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 15:39 http://garmak.blogsky.com/

نیاز به جلسه با گاوا نیست

اتفاقا نتیجه این جریانات و گرانی ها همان جلسه گرفتن گاوهاست

فقط کمی گریم کرده اند
اونم بخاطر خوش عکس افتادن شان است

زدی تو خال

آرمان سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 15:41 http://abdozdak.blogsky.com/

ده سال دیگر در وقت نام بردن از موز با سوال کودکان مان روبرو خواهیم شد.
این عکس یادگار خوبی خواهد بود
ممنون

خواهش میشه فقط بگین اینو سینا گذاشته

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 21:06

بیچاره پدر گرامی بنده که باید روزی چندینو چند کیلو موز بخره

هی خدا...
شانسو داریی داداش
من موز دوست دارم...یه عکسشو قاب میگیرم میزنم به اتاقم...

سینا بامزه مینویسی...

چطوری داداشیییییییی

چرا باید روزی چندین و چند کیلو موز بخره؟! مگه آبمیوه فروشی یا بستنی فروشی دارین؟
حالا پارسال تو همین موقعا درمورد میوه ها نوشته بودم
ممنونم آبجی

فریناز سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:16

پس نفع با منه که موز دوست ندارم

ولی اینجا که بابای من دیشب کیلویی 6000 تومن خریده بود

خاک بر سرشون که اینا هم مث همون دیپلوماته 50 ساله ن فقط به قیمتا تجاوز میکنن به جای برزیلیا

آره قبلا گفته بودی که دوست نداری
جدی !

دیوونه مهربون چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 19:28

من با همه تون قهرررررررررررررررررررررررررررررررررررم
شونصد خط نظر نوشتم همه ش پرید


مقصر اشتباهات و ندانم کاری شما ماییم؟!!!!!!!
ازین به بعد برو تو ورد بنویس بعد کپی پیست کن.

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 23:57

بابام روزی چندینو چند کیلو موز میخره چون که شیرینی فروشی داره...

تو هر کیک عروسی که روزی دو سه تاش سفارش داده میشه سه چهار کیلو موز میکنن شازده

الان تو هر شیرینی ای بخوای من بلدم درست کنم


فقط مفتکی نمیدم بهت
میشه یه ویلا تو شمال

حالا چه شیرینی ای میخواستی؟

شیرینی فروشی
شیرینی و کیک
من عاشق شیرینی هستم خصوصا دانمارکی.کیک رو هم خیلی دوست میدارم با بستنی شیرینی خیلی میچسبه
ویلام کجا بود بهت بدم

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 00:13

راستییییییییی فردا دارم میرم قلاده های طلا رو ببینم تا از دستم نپریده

کلا از بچگی فضول به دنیا اومدم
میرم ببینم اگه خوب بودو به درد توهم خورد میگم تو هم بری ببینی...آجی ای گفتن داداشی گفتن

قلاده ها رو که برنمیدارن اون تحت حمایته.
من میرم می بینم تا ببینم چقدر ضد مردم صحبت کرده

پریسا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 12:31 http://atash-e-mehr.blogfa.com

ای نماد استکبار... تورم همش ۲۱درصده!!!!
باور کن! فقط نمیدونم چرا با توجه به در آمدم حس میکنم ۵۰درصده! آخه حقوقم به وسط ماه نرسیده تموم میشه در خالیکه قبلا به آخرای ماه میرسید دیگه!

من فکر کنم بازم شما حستون خوب کار نکنه
100 درصدم رد کرده
به گفته ی خود بانک مرکزی بین حقوق سال 88 با 89 -179 هزار تومن کاهش پیدا کرده

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 15:14

شیرینی دوست داری؟
راس میگی؟
جون من؟

پولاتو بیار بریم مغازه بابام

منم خودم عاشق شیرینیم...
نمیدونم تا حالا کارگاه شیرینی فروشیا رو دیدی یا نه ولی خیلی کیف میده...
کار گاه شیرینی خشک و شیرینی خامه ای وکیکو اینا همش جداست و کلا خیلی باحاله
من همیشه شبای عید نوروز میرم کمک بابام
اصن عشق میکنم اونجا...
وقتیم میام بیروون یه 7 8 کیلو بهم اضافه شده

راستی امروز سینما لغو شد فردا میرم...ای بابا

خییییییییییییلی
چقدر نامردی یعنی منم باید پول بدم
نه حالا نرفتمکار کردن حال نمیده خوردن خوبه
باشه برو ببین من الان یه ماهه که میخوام برم هنوز نرفتم

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 16:53

سلام
برا شیر و لبنیات می شه یه گاو خرید خودمونم بشیم کوکب خانوم(شما رو نمی دونم اختیاریه کوکب خانوم شدنتون ) لبنیات مدین وطنی بشه.موزم که این طرفا نمی شه کاشت از همون روش خودت می استفادیم و عکسشو می خوریم .هرچند من موز جز میوه هایی می باشد که بودو نبودش برام یکی می باشد باشه می خورم نباشه نمی خورم امیدوارم این بلا سر گیلاس نیاد خصوصا گیلاس مشهد.نههههههههههههههههه من عاشق گیلاس مشهدم

علیک سلام
الان میدونی قیمت یه گاو چقدره؟!میدونی تو طول یه روز چقدر خرج داره؟دامداران بدلیل گرانی قیمت بهشون بجای غذا کاغذ و مقوا میدن.تو چی میخوای بدی تا بخورن؟نکنه میخوای برگه های امتحانی شاگردات رو بدی
بی شک قیمت گیلاس هم بالا خواهد رفت مطمئن باش

کوروش جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 03:19 http://www.korosh7042.com/

امان از گرونی
که میدانم که می شود راه نجات
اگر چه تلخ

راه نجات؟ فکر نکنم استاد

pashmakoo دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 11:13 http://hesetaze.blogsky.com

کم مونده بریم از میوه بخریم بهمون انگ پولداری بزنن

شما که واقعا پولداری

pashmakoo سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 17:29 http://hesetaze.blogsky.com

زرشک !
بنده ی خدا تا جیب بی حد و حصر حضرات هست مگه به ما پول هم میرسه؟؟؟؟؟؟

نمیرسه ؟!

pashmakoo پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 16:35 http://hesetaze.blogsky.com

سینا جان باید کلامونو بندازیم بالاتر گوجه کیلویی 2700 تومن

2700 ارزونه که به 3500 هم رسیده

زیتون (روان شناسی ازدواج) پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 19:30 http://zatun2001.persianblog.ir

دولت موزی
اب موزی
یکی رفته بود شیرموز خورده بود گفته بوداب موزخوردم
درصنعت ایهام ابی که ازالت مردان خارج وبه رحم زنان می ریزد اب موزمیگویند
به قول معروف موز را اگرقوتی بود کمرخودراست می نمود
این دولت موزی است بی خاصیت است
علت بی خاصیت بودن موز این است که سمی که میزنند زرد بشه درسردخانه تبدیل به گازپلی اتیلین میشه سبب کم خونی است
وعلت بی خاصیت بودن این دولت هم روی کاراوردن او توسط نظامیان بوده است


نمی دونستم..........ممنون از این اطلاعاتی که دادی

مهاجر دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:12 http://www.1mohajer.blogsky.com

واقعا آدم میمونه چی بگه
اسمش که روشه دولت مهر ورز

دولت متهم پرور

pashmakoo سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 13:23 http://hesetaze.blogsky.com

اصن خاک تو سرشون

خشن نشو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد