بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

مترسک سر جالیز ...

پرسپولیس در لیگ 91-90 اگر بجای دروازه بان و برخی از مدافعانش از مترسک استفاده می کرد نتیجه ی بهتری می گرفت و احتمالا بهترین خط دفاع لیگ را نیز بدست میاورد.

پ ن:تصویر " باقلا باغ مترسک"

پ ن:از دور و اطراف می شنوم که برخی از دوستان , بازیکنان را با حیواناتی چون گاو و خر مقایسه می کنند ! از دوستان تقاضا دارم که بیش از این به این حیوانات مظلوم توهین نکنند.

نظرات 14 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 22:53 http://atash-e-mehr.blogfa.com

فوتبال دوست ندارم

مترسک که دوست داری

فریناز پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 23:59

چندتا بود؟ 4 تا گل؟

می گم چه مترسک قشنگی داریدا
این کت واسه کیه اونوقت؟

متاسفانه بله
کت واسه خودشه

فریناز جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 00:00 http://delhayebarany.blogsky.com

در مورد پ ن دومت کلا غصه نخور! این دوره زمونه زیاد به حیوونا توهین می شه مخصوصا میمون

اون فرق داره فریناز اون توهین درمورد خصویت چهره ی یک فرده که بنظرم درست نیست انجامش بدیم چون چهره ی ادم تا حدی دست خودش نیست اما این یکی مربوط به رفتاره

فریناز جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 00:01

اصلا ساعت نظر دادنم رو عشقه
00:00


کیف کردی سینایی؟

آره خیلی باحاله

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 00:37

دیدی 4 1 باخت پرسپولیس

ایندفه رو به خاطر تو و مقداد نشستم نیگا کردم فوتبالو ...خیلی سخت بود خوابم نبره

بابام افسردگی گرفت دید تیمش باخت
ولی خدایی من اصن عین خیالمم نیس

یه تیکه حرفت که خیلی خفن بود همین پ ن بود که گذاشتی

الان کلا حیوونا شدن اشرف مخلوقات...الان فحش میخوای بدی به این بنده خدا (بووووووووووووق) باید بگی دور از جون الاغ


چخلص داداش
چخلص که میدونی چیه؟

چاکریم + مخلصیم = چخلصیییییییم

بی احساسی دیگه من که اعصابم خورد شد و همش داشتم فحش میدادم
اره درست میگی
از چخلص خوشم نمیاد
یه چیز دیگه بگو خواهشا

کوروش جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 03:22 http://www.korosh7042.com/

من هم فوتبال دوست نیستم
اما توهین را هرگز درست نمیدانم
درود سینا جان

باشه استاد

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 22:17

رفتم دیدم قلاده های طلا رو

بچه خیلی خفن بود...صاف کوبونده بود تو دهن دولت
ولی خدا وکیلی حق گفته بود...الکی نبود فیلمش

فقط هی کشت و کشتار داشت
هر کی میمرد یه قطره اشکی نثارش میکردم
بعد میگفتم بچه ها بیاین بریم خونه اینجا بشینیم هی اینا رو میزنن میکشن

ولی دیگه 3 تا کشته رو که رد کرد عادت کردیم دیگه

ولی حتما برو ببین...الانم یه تقلب میرسونم بهت امین حیایی اون آدم خوبس
یعنی تقریبا تنها آدم خوبس

میگم حالا از چی خوشت میاد بهت بگیم داااش

نوخلصیم خوبه؟

نوکریم + مخلصیم = نوخلصیم

کار خوبی کردی رفتی دیدی
حق گفته یا نگفته رو بعدا اظهار نظر می کنم درموردش
تو همه چیز اینوطریه اولش رامون سخته بعد عادت می کنیم
داستان رو تعریف نکن
نوخلصیم هم خوب نیست.یه چیز دیگه بگو

pink جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:05

کلا پرسپولیس این فصل نره دسته یک شانس اورده

نه نمیره

هانیه جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 23:30 http://gamaj.blogsky.com

نه قرمز نه آبی / داماش آسیایی . . .

داماش آسیایی رو خوب اومدی

امید شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 09:00 http://garmak.blogsky.com/

سینا اینقدر حرص این پرسپولیس را نخور
همان تیم زمین خاکی محل تان شرف دارد به اون
باور کن عزیز!

به بازیکنای تیم آره اما به خود تیم نه

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 12:50

اوا

خب حق انتخاب رو میذارم به عهده خودت...بگو چی دوست داری بهت بگم دااااش

نه تو لاتی و نه من سردسته ی لاتا.
از اصطلاحات ادبی استفاده کن آجی

دیوونه مهربون شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 14:49

سلام همولایتی جان
من که می دونستم که
بیا از استقلال حمایت معنوی کن بابا من یه چیزی می دونم دارم اینو بهت می گم
استقلال اگه اخرم بشه من دوزتش دارم

سلام
خدا تورو یه سواستفاده گری کرده که...من گفتم بازیکنای پرسپولیس چه ربطی به خود تیم داره؟!!!!!!!!
قهرمانی این فصل رو هم که از دست دادین

دیوونه مهربون شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 17:34

عههههههههه یه بارم که زود رسیدم نشد سوک سوک کنم نظرات چرا نداشت اون بالا ااااااااااااااااا

درستش کردم میتونی بری

مقداد دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 04:51

چه مترسک با شخصیتیه!!!
بازیکنای پرسپولیس، ی نمونه بارز از بی غیرت ترین فوتبالیستای ایرانن

خیلی باحاله
مقداد 15 ام جدولیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد