بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

گلهای شمعدانی همه شکل تو هستند...

نمیدونم چند نوع گل شمعدانی داریم و چه رنگهایی هستن اما علی الحساب 4 رنگش تو حیاتمون پیدا میشه .امیدوارم خوشتون بیاد.../

خب دیگه همه ی دوستان میدونن فکر نکنم دیگه لازم باشه بگم که چقدر به گل و گیاه علاقه دارم.یکی از کارهای همه روزه ی من اینه که دم غروب به اونا آب بدم خصوصا تو این روزهایی که هوا خیلی خیلی گرمه.

نظرات 23 + ارسال نظر
شنگین کلک یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 17:22 http://shang.blogsky.com

شما خودت گل گل هایی سینا جان
چقدر باسلیقه . توی حیاط مادربزگم
چندتا گلدان شمعدانی بود اما همه آنها
رنگ قرمز روشن داشتند . عکسهات هم
خیلی قشنگند

قربا شما برم
لطف دارید شما
گلها همه شان قشنگند

فروغ خاموش یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 20:17

دروود آقا سینا.
ممنونم ازتون.خیلی مچچچچچچچکرم

تقدیم به شما

نگین یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 22:16 http://www.mininak.blogsky.com

خیلی عکسای قشنگیه:)
مخصوصا اون گل سفیده
فوق العادس
منم خیلی دوس دارم گل و گیاه
به آدم انرژی میده
گل مورد علاقمم یاس هست!البته ازین یاسایی ک عطر داره :)

لطف دارین
خوشحالم که خوشتون اومده
همینطوره ادم وقتی زیبایی اینا رو میبینه روحیه میگیره
یاس هم خیلی قشنگه اما ما نداریم

مقداد دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 04:39 http://northman.blogsky.com

اینطور که معلومه باغچه قشنگی دارین

هی....

امید دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 09:30 http://garmak.blogsky.com/

نه خودت گلی به گلا علاقه داری
درست برعکس من
چون مثل زنبورم به شیره گلا علاقه دارم


خوشم میاد که همیشه اماده ی یه نظر جالبی

مهاجر دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:13 http://www.1mohajer.blogsky.com

خیلی زیباست

نگین دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 21:16 http://www.mininak.blogsky.com

مرسی به خاطر معرفی کتابها:)
همیشه واسه پیدا کردن کتاب خوب مشکل دارم:)

خواهش میشه
کتاب و نویسنده ی خوب رو باید معرفی کرد

سبحان دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 21:31 http://seconds.blogsky.com

بسیار زیبا

لطف عالی مستدام

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 22:39

باغچتون خیلی خوشگله اگه گل توش باشه
باغچه ی ما فقط رز داره
منم عاشق گل و گیاهم داداشی...
راستی
دوربینت چند مگاپیکسله؟
به نظر کیفیتش بالاست...
در ضمن
عکاسیت هم خیلی خوبه...
میدونی چرا؟
چون از چیزی عکس گرفتی که بهش علاقه داری
منم عکسای طبیعتم خیلی قشنگتر از عکسای دیگم هستن

هست حتما هست
رز که خیلی خوبه رز هم داریم.من هر بار که رز می بینم باید عطرشو استشمام کنم
هیچی دوربین گوشی موبایلمه sony ericson elm/k970
5 مگا پیکسل.
نازی عکسای سال پیشم رو دیدی؟از نشا کاری برنج گرفتم رو میگم؟
اره درست میگی.باشه عکسای تو خیلی قشنگن

دیوونه مهربون دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 22:57

سلام همولایتی
اول از همه این که این جا یک ابهامی وجود داره
این گل های شمعدانی شبیه کی هستند؟ هان هان؟اهتراف کن
چه گلای گل منگلی ای دارید.باورت می شه من گاهی یه هفته هم می شه و وقت نمی کنم برم ببینم حیاط خونه چی تو باغچه ش می باشد !!!
البته والده یه گل منگلایی کاشته ولی همسایه جان اومده آپارتمانشو تو دهن خونه ما ساخته ما حیاطمون تو شکم خونه اوناست الان
عععهههههههه چه آدمایی پیدا می شن.نمی شه راحت برم حیاط را بنگرم.شبام که یادم میاد الان بهاره ممنکنه یه گلی چیزی کاشتیده باشن تو خاک اونم دیگه شب لذتی نیست تو دیدنش
ولی خدایی مسیر مدرسه م زیباست الان.من همیشه از اون مسیر بدم میومد خوصا از اون سال به بعد که سیل اومدا.ولی الان صبحا با این که یه چشمم بسته ست یکی باز با همون یه چشم باز از نعمتای خدا لذت می برم
من از این گل هفت رنگام دوست دارم که نمی دونم اسم علمیش چیه

سلام
شبیه هرکی که مخاطب دوست داره میتونه باشن
واای چطور یه هفته وقت نمیکنی بری حیاط...
این آپارتمان سازی مصیبتی شده واسه همه
اتفاقا شبا هم دیدن گلا لذت داره البته اگه یه چراغی چیزی روشن باشه تا بتونی ببینی
اره تو مسیر خیلی چیزای خوبی وجود داره فقط باید یه خورده چشارو باز کرد
این گل رو میگی؟
http://s3.picofile.com/file/7375852361/DSC00982.jpg

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 23:04

اوا منم گوشیم سونی اریکسونه
مدل ویواز
دوربینشم 8 مگاپیکسله
اینم عسکش
همین رنگیم هست
http://mobile724.com/imgs/vivaz-red-pl.jpg

اون عکسای پارسالتم ندیدم
من میخوام ببینمشون
عکس میخوام

همیشه با اریکسون راحت بودم
ویواز هم گوشیه خوبیه
برات لینکشو ارسال کردم

pink سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 00:22

چه خوشگلن

آره خوشگلن

pashmakoo سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 13:25

هااااااااااااااااا ایی همون گل میمونست که تو فیس بوک گذاشتیاااااااااااااااااااااااااا

شمعدانی شمعدانی چندبار بگم شمعدانی

اشک - غریبه سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 13:51 http://tashkan.blogsky.com

پس حتما حیاط خیلی قشنگی دارید
خیلی خوبه که اهل گل و گیاه هستید
عکس های قشنگی اند

خانواده همه اهل گل و گیاهن

دیوونه مهربون سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 17:49

سلام همولایتی جان
این نبود ولی دلیل نمی شه نربایمش

سلام
اجازه ی ربایش داده میشه

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 22:22

سینا عکسای پارسالت محشر بودن
خیلی خوشم اومد ازشون...
تازه سایتم دیدم
نظراتم رو که خوندم دیدم فریناز چی گفت
این که میخوای لاغر کنی و یا نه اصلا مهم نیست...
مهم اینه که مرد واقعا مرد باشه...
نه از نظر جنسیت بلکه از نظر صفت...
مرد صفت که باشی هیچی دیگه مهم نیست...حتی ظاهر
البته این فقط نظر منه
مطمئنا بقیه با من مخالفن

خوشحالم که خوشت اومد
دیدی چقدر هنری بود
نازی باور میکنی هنوز لاغر نکردم
من باهات موافقم بقیه رو ولش

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 22:32

عاشق نشدی...
عاشق بشی زودی لاغر میشی

چند تا چیز آدمو لاغر میکنه
عشق
داغ دل
غصه
زحمت زیاد

من امسال تو شش ماه 8 کیلو کم کردم...ولی نه به خاطر عشق و زحمتو این حرفا...به خاطر داغ دلو غصه

منم چاق بودما
65 بودم الان شدم 57
البته متغیره
هی میشه 56 57 58
وزن نرمالم 46 باید باشه

آره بابا بقیه رو ولش

نشدم و قرار هم نیست بشم
ممنون از دلایلی که گفتی
قد و وزن خیلی بهم ربط دارن من اضافه وزن دارم اما تو رو فکر نکنم.
من با قد 1.80 نباید 90 کیلو وزن داشته باشم

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 23:06

اووووووووه
20 سانت از من بلند تری

من قدم 160 وزنمم 157 ...اول که 65 بودم تپلی بودم
الان دیگه خوب شدم
دلت بسوزه

چقدر کوچولوییی
باشه خوشحالم که خوب شدی

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 23:08


نوشتم وزنم 157
یعنی همون 57 خداوکیلی

گرفتم بابا

*ღ* بــ ـهــ ــار *ღ* چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 19:20

کوچولوهم خودتی
بیخود که بهم نمیگن نازی تو بغلی
همه هی بغلم میکنن هی فشارم میدن دل و رودم میریزه بیرون
دیگه اینم یه عیبه دیگه


خوبی خودت داداشی؟

نازی بزرگه
بد نیستم بعدا میام پیشت

pashmakoo پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 10:15 http://hesetaze.blogsky.com

میگم میمووووووووووون

شمعدانی

کوروش جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 15:37 http://www.korosh7042.com/

گلهبای زیباست
و نظری زیبا می طلبد هرروز که دارد

ممنون از شما

فریناز سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 12:23

خوش به حالتون
چه حیاط خوشگلیه ها

منم دلم حیاط می خواد با یه عاااااااااااالمه گل خوشگل

متاسفم که نمیتونم واست حیاط درست کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد