بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

برخی از خدمات دولت کریمه

نوع(واحد کیلوگرم)قیمت سال 1384قیمت سال 91درصد رشد
مرغ13004900188
گوشت گوساله450017000189
ماهی20004500125
روغن8502550150
شیر خام260800153

نظرات 24 + ارسال نظر
هانیه شنبه 6 خرداد 1391 ساعت 22:43 http://gamaj.blogsky.com

بله . . .

آری

تمنا یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 00:11

سلام من به طور اتفاقی با وبت اشنا شدم .یه ذره سیاسیه ولی جالبه.
با یه اطمینان خاصی حرف میزنی در جواب نظرات اینو فهمیدم
من رشته تحصیلیم اقتصاده اگه خواستی بگو نرخ تورم و شاخص قیمت واینارو واست حساب کنم.

سلام
آره یه ذره سیاسیه
بگو ببینم درست میگی

تمنا یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 00:17

ببخشید یه ذره زود قضاوت کردم فقط 2 تا مطلب اخریت یه کوچولو سیاسی اقتصادی بود.ولی بازم میگم وبلاگت جالبه.موفق باشی

نه دیگه خراب کردی.همون سیاسیه ولی توش بعضا عکسای گل و گیاه هم میزارم همش کار خودمه.
حالا ادرستو میزاشتی میومدیم پیشت

م.ق.د.ا.د یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 03:03 http://northman.blogsky.com

یادش بخیر قدیما چقدر ارزونی بود

مقداد اگه خودمون تو اون دوره نبودیم تعجب میکردیم از این همه ارزونی

GoLi یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 08:12

همه ی اینها قبول نرخ درآمدها هم بالا رفته!

شما برو تورم رو حساب کن و سایر هزینه ی خانوار رو محاسبه کن ببین چقدر درامدها بالا رفته

امید یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 09:54 http://garmak.blogsky.com/

سینا کمی قیمتهات قدیمیه
تازگی بازار نرفتی؟

حالا من با همون نرخ دولتی گفتم تا کسی نتونه اشتباه بگیره

نگین یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 14:53 http://www.mininak.blogsky.com

فقط میشه سکوت کرد ...سکوت ...

سکوت کاریه که ملت ما خوب بلدن انجامش بدن

نگین یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 14:55

خیلی خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم آقا سینا . و با شخصیتتون
واقعا کمتر کسی رو مخصوصا تو نت میشه دید که اولا به عقاید بقیه احترام بذاره و ثانیا اطلاعاتش بالا باشه
واقعا وقتی در مورد کتابایی که میذارم بحث میکنیم هم اطلاعاتم میره بالا هم از بحث باهاتون خیلی لذت میبرم

اختیار دارید
اتفاقا من از شما ممنونم.کتبی که معرفی می کنین و نظری که ارائه میدین واقعا عالین من بسیار لذت میبرم ازینگونه رفتارها
من بشخصه خودم دوست دارم انتقادها مطرح بشه و درجای خودش با من مخالفت هم بشه.با همین گفتمان هاست که انسان معایب کار خودش رو میفهمه و پی به اشتباهات احتمالیش می بره

تمنا یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 21:07

سلام.
به خدا بلد بودم حساب کنما ولی یادم رفته.درسای ترم اول بود .حال کن چقدر از رشته تحصیلیم حالیمه.
راجب دانشجوهای این مملکت که مثل من بار علمی فراوان دارن هم یه مطلب بذار.خودم میام تایید میکنم.
من وبلاگ ندارم.

علیک سلام
همین دیگه امسال منو و شما بعد وارد جامعه میشیم و مسئولیت قبول می کنیم درحالیکه درسامونو خوب یاد نگرفتیم
بار علمی رو خوب اومدی
خب یه دونه درست کن

شنگین کلک یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 22:32 http://shang.blogsky.com

به سلامتی می ریم به سمت 200 درصد
و بعدش هم انشاالله بریم برای جام جهانی

بعد زیمباوه ما فعلا نائب قهرمانیم

نگین یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 23:50 http://www.mininak.blogsky.com

میدونید چرا گفتم سکوت؟ چون من کسی و جز خودمون مقصر نمیدونم... خیلی فک کردم و واقعا ب این نتیجه رسیدم که همون طور ک خدا میگه تا ملتی نخواد سرنوشتش عوض نمیشه!
یه نگا ب دورو برتون بندازید.ب نظر شما مردمی ک خودظون مرتب حق همدیگه رو میخورن و دروغ و دورویی مثه نقل و نبات زیاد شده و احترام ب عقیده هم ک صفر! چیزی جز وضع موجود سزاوار ماست؟
واسه همین گفتم سکوت... چون شکی ندارم تا مردم تغییر نکنن هر کسی سرکار بیاد وضع همینه؛)

بله درست میفرمائید ملت مقصرن اما این ملت هم درجاهایی حقشون رو ادا کردن مگه همین ملت انقلاب نکردن؟وقتی می بینن انقلاب هیچ نتیجه ای نداشته بنابراین سعی میکنن دیگه به سمتش نرن و ان چیزی که امروز بین تک تک افراد این جامعه چه از مردم عادی و چه تحصیل کرده وجود داره محافظه کاریه

نگین یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 23:52 http://www.mininak.blogsky.com

مرسی لطف دارید:)
بله ب نظر منم بحث و گفت و گو ب آدم کمک میکنه ک نقائصش رو بشناسه و تفکرش متعصبانه و یک وجهی نشه

درود بر شما

نگین یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 23:54 http://www.mininak.blogsky.com

نمیدونم جریان انقلابات فرانسه رو میدونید یا نه. واقعا به نظرم آموزندس! منظورم همینه ک گفتم تا مردم عوض نشن هرکی بیاد وضع همینه فقط ظاهرش فرق میکنه و شعاراش!

ما خودمون از همین انقلاب فرانسه الگو گرفتیم تو جریان مشروطه و قانون اساسی.
فرانسه کشور تاثیرگذاری در فرهنگ ما بوده.
بهنظر من علمای دین در بسیاری از موارد باعث عدم پیشرفت شدن

مژگان دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 16:51

سلام نه سینا
ایمیلت چک کن

نگین سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 00:27

فرافرانسه تویِ انقلاب اولش شاه و اطرافیانش و ملکه رو کشتن. و یه دیکتاتوری جدید ب وسیله ی همون رهبر انقلاب ایجاد شد.بعد مدتی دوباره انقلاب شد و دیکتاتور قبلی رو کشتن و دوباره یه نفر ئدیگه اومد.فک میکنم تا سه انقلاب همین ماجرا مرتب تکرار شد. و اکیرا کسایی ک ب هر نحوی سیاسی بودن از بین رفتن.چه سیاسی خوب چه بد! میبینید ک تا تفکرشون عوض نشد و به این نتیجه نرسیدن ک که از هر طرف ک افراط کنن وضع همون قبلی میشه وضعشون مثبوت نشد.( نمیدونم منظورم و میفهمید ازین حرفا یا نه:دی)
+ببخشید دیگه اگه خیلی حرف زدم:دی

موضوع جالبیه رو عنوان کردین.من فکر کنم اونا میدونستن چی میخوان ولی ما نمیدونیم

دیوونه مهربون سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 16:10

سلام همولایتیییییییییییییییییییییمن برگشتتتتتتتتتتتتتتتتتتمما اون جا مرخ خریدیم شد ۱۱ تومن
به این نتیجه رسیدیم که کاضش مرخ رو هم می شد مثل علف کاشت
واااای چخده خوشحالی الان من برگشتم می دونم می دونم

علیک سلام
ای کاش میشد نسل مدیر دولتی رو هم منقرض کرد.
خییییییییلی خوشحالم

یادِ این برنامه غذایی بچه های شش ماهه افتادم که

خدا رو شکر یاد چیزی افتادی

تمنا سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 20:11

سلام

حدود 10روز دیگه امتحانات شروع میشه بیا به هم قول بدیم که خوب درس بخونیم بار علمیمون بره بالا.

چرا مطلب جدید نمیذاری؟

سلام
واااااااای گفتی امتحان یادش خودش افتاد.
خیلی درسا تو این ترم سنگینه خدا رحم کنه..
چی بزارم؟

اشک - غریبه سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 20:27 http://tashkan.blogsky.com

یعنی چه توطئه ای در کاره؟!

اما جدای از شوخی مشت که نمونه ی خروار نیست گلم
هست؟

فقر ملت
بله مشت نمونه ی خروار نیست اما اگر حضرت عالی درجایی ارزانی پیدا کردی ممنون میشم به ما هم بگی.
البته منکر برخی از خدمات دولت نیستم مثل بیمه روستائیان و عشائر

اشک - غریبه سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 20:28 http://tashkan.blogsky.com

البته منکر تورم نیستم ها!
ولی ...کامنت ِبالا

تورم و گرانی!به این نکته توجه نکردی که وضعیت امروز ما گرانی ست نه تورم

اشک - غریبه سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 21:00 http://tashkan.blogsky.com

سلام
من از کسی دفاع نکردم که!
ای بابا!
:D
اما خب من فرق گرانی و تورم را نمی دانم.تورم ِبالا یعنی گرانی خب!
بله حتما تورم داریم.حتما گرانی داریم.
اما من منظورم این بود که سبد خانوار ِکه بانک مرکزی اعلام می کند،360 قلم کالا را در نظر می گیرد.
از یک دانشجوی ِاقتصاد نخواهید که غیر ازین حرف بزند.
در کل با شما موافقم دوست ِعزیز
موفق باشید

سلام
والله هر کجا که ما مطلب اقتصادی توش خوندیم گفتن از لحاظ مفهومی تورم با گرانی فرق میکنه.
بله عزیز دل برادر 360 قلم کالا وجود داره شما هم از من نخواهید که قیمت نخود و لپه و ماش هم بزارم
شما هم در کل موفق باشید

نگین چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 12:13

دقیقا مننظورم از بیان انقلاب فرانسه همین بود! اونا دقیقا میدونستن چی میخوان

دیدی گرفتم موضوع رو

اشک - غریبه یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 20:29 http://tashkan.blogsky.com

ببین دوست ِمن تورم در حد ِ3 تا مثلا 5% برای اقتصاد لازم است چون که کشور به رشد اقتصادی و افزایش دستمزدها و رفاه و سرمایه گزاری و سودآوری برای سرمایه گزاران و ... نیاز دارد
گرانی وقتی است که تورم افسار گسیخته باشد

یعنی الان که تو بعضی کشور ها تورم در حد 0.5 و یک درصده اونا مشکل دارن؟اره تورم کم خوبه...بعدشم سرمایه گذار کجا بود.الان همه یا تو زندانن یا فراری
اما اون چیزی که تو ایران هست حالا هرچی تو دوست داری بهش بگی...تورم یا گرانی از فحش هم بدتره

پشمکو پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 11:58

مرغ که 5800 تومنه

اون موقع اون قیمت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد