بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

سلسله جنبان همه تو

سلسله موی دوست حلقه دام بلاست
هر که در این حلقه نیست فارغ از این ماجراست
گر بزنندم به تیغ در نظرش بی‌دریغ
دیدن او یک نظر صد چو منش خونبهاست
گر برود جان ما در طلب وصل دوست
حیف نباشد که دوست دوست‌تر از جان ماست

با نثار تبریکات فراوان نسبت به این فرخنده روز عرضم به حضور شما که اتفاق میمون و خوشایندی چندی ست که در صدا و سیما رخ داده و شبکه ی تلویزیونی "شما" که پخش تولیدات استان های مختلف  کشور رو برعهده داره دست به تولید برنامه ای زنده بنام " نوا و شما" زده در این برنامه که هر شب(ساعت 12 شب) به اختصاص به یکی از استان های کشور داره ، موسیقی محلی آن استان به همراه نشان دادن کامل ساز وآن هم بصورت زنده صورت می گیرد.عزیزان مطلع هستند که سالهاست از تلویزیون جمهوری اسلامی به هنگام پخش موسیقی از نمایش تصویر "ساز" خودداری به عمل آمده و ما صدایی را میشنویم که نمی دانیم از کجا در می آید ! بنابراین این اقدام مثبت که بیش از پیش به موسیقی اصیل و فاخر ایران کمک میکند جای تقدیر و تشکر دارد. به شخصه خودم علاقه ی زیادی به موسیقی اصیل ایرانی دارم و همین موسیقی نیز موجبات علاقه ی بیش از پیش من به شعر پارسی رو فراهم آورده و باعث لذت بردن من از خواندن اشعار شاعران بزرگ ایران زمین شده.

لازم به ذکر است که دیشب مختص موسیقی استان کرمانشاه بود و در چندین نوبت تنبور نوازی زیبای هنرمندان کرمانشاهی رو شاهد بودیم.و من برای اولین بار با ساز " دوزله" آشنا شدم که صدای بسیار گوش نوازی هم داشت

نظرات 9 + ارسال نظر
شنگین کلک پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 16:26 http://shang.blogsky.com

درود بسیار بر سینای عزیز
و ممنون از این خبر مسرت بخش

قربان شما
ارادتمندیم

دیوونه مهربون شنبه 17 تیر 1391 ساعت 01:37

سلام همولایتی
رهاییت را می تبریکم
نمی دونم چرا نمره عربیم نمیاد
بقیه شو دو تاشو لب مرز با دوازده رد کردم یکی شو دوزاده و اندی دو تا شم شونزده و اندی
چخده درخشانن
مراقب چشات باش
من شبکه شما رو نگاه نمی کنم اعصابشو ندارم
من بی صبرانه منتظر شبکه پویا نمایی بیاد برا شهرستان ها

علیک سلام
ممنانم
وااااای از نمرات نگو که دلم کبابه .......حسابی گند زدم
بعضی برنامه هاش خوبن
صبحا شبکه ی تهران رو بگیر همون شبکه ی پویانمایی هستش

میگما سینا فک کنم تو خیلی به موسیقی علاقه داشته باشی حتی بیشتر از من...
ساز هم بلدی بزنی؟

خیلی علاقه دارم ...
نه متاسفانه بلد نیستم بزنم اما با اساتید مختلف و نوع ساز ها اشنایی نسبتا زیادی دارم

دیوونه مهربون شنبه 17 تیر 1391 ساعت 15:52

سلاممم
اومدم بگم من صبا خوابم بی زحمت بگو عصرا بذارن
ممنانم

سلام

میگم بهشون

فروغ خاموش سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 00:41

بله.با این حرفت که موسیقی ایران مدتی ست مورد ظلم واقع شده!
منم خیلی به موسیقی اصیل ایرانی علاقه دارم.
امید دارم روز های خوبی در راه باشه

میدونم علاقه داری..هنوز اون کارت صداش تو گوشمه
داشته باش...امید رو میگم

نگین سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 19:42 http://www.mininak.blogsky.com

نمردیم و یه اتفاق مثبت توی صدا و سیما دیدیم:دی امیدوارم در اواسط برنامه به غیر دینی بودنش پی نبرن!:|

اره خدائیش مثبته...فعلا که خوب داره پیش میره

جلسه رسمیست چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 21:10 http://jalase-rasmist.blogfa.com

چطور میشه تو سیستم هماهنگشون کرد؟
ممنون میشم

میام میگم

فروغ خاموش چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 21:40

سینا بخشید اینجوری حرف میزنم اما نمیدونم چه مرگم شده که خیلی حساس شدم.روی همه چی!
الان این جوابی که دادی فک میکنم با طعنه گفتی!آره؟!

نه بخدا همون موقع هم گفتم که خیلی خوب از کار دراومده اصلا اون فایل رو من دانلود کردم/
اون بالا من کلی ذکر مصیبت گفتم و روضه خوندم ول کردی اومدی خودت رو ناراحت میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد