بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

اشک ها و لبخند ها

در یک سو افتخار آفرینی های قهرمانانمان در المپیک ,سوی دیگر کشته شدن هموطنانمان در زلزله ی آذربایجان


نظرات 14 + ارسال نظر
نیکی یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 23:45 http://mementto.persianblog.ir/

چی بگم والا :(
به یکی دیگه هم گفتم الان اتفاقا ...
آخه وقتی تو ایران کشوریه که هر چند سال یه بار یه زلزله ی خیلی خیلی شدید میاد! خب واسه چی خونه ها رو محکم تر نمیسازن و یه فکری نمیکنن ؟:(
معلومه ... تا وقتی خونه های روستاها کاهگلیه ... :(

خدا بیامرزتشون واقعا ...

عموما تو روستا ها زیر بار مقاوم سازی نمیرن هرچند این خونه ها به تازگی ساخته نشده و هرکدوم ده ها سال قدمت دارن

فروغ خاموش دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 09:01 http://fk.persianblog.ir/

پشمکو سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 13:01

دلم تنگ است دلم میسوزد از باغی که میسوزد!

دیوونه مهربون سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 18:28

سلااااااااااااام همولایتی
من برگردیدم
دیشب یه اس ام اسی اومد برام خوندم غصه ناک شدم بسی.

یه روز یه ترکه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زیر آوار موند و من هیچ کاری نتونستم براش بکنم

علیک سلام
فکر کنم خورشید از مغرب طلوع کرده که بالاخره دیوونه ی ما هم اومده

نونو چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 00:41 http://ll-ya110-ll.blogfa.com/

من اصلا از بردنشون شاد نشدمممممممممممممم

نی دونم تا کی می خواهیم شاهد این فجایع باشیم ...یه سالی بم یه سالی اذربایجان ...یه سال دیگه یه روستای دیگه

چرا براشون خونه های محکم ساخته نمیشه چرا مجلس مون بجای اختصاص میلیارد ها تومن به ورزش ..اون مخارج رو برای سازندگی روستاها و خونه های قدیمی اختصاص نمیده

قهرمان شدن یعنی اینقد مهم هست به قیمت بی مادر شدن بچه ها ...بی سرپرست شدن شون

چندتا مدال طلا بدیم به این بچه که جبران جای خالی مادرشو بکنه

چرا ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زلزله همیشه هست نمیشه گفت نیا ! باید مقاوم سازی کرد تا خسارت کم شه
مجلس پولی واسه ورزش در نظر نمیگره ورزش ایران پول خیلی کمی توش خرج میشه واسه همین زیاد موفق نیستیم.
لازم نیست پول ورزش به مقاوم سازی و اباد سازی روستا ها اختصاص پیدا کنه به جاش نمایندگان مجلس کمتر دزدی کنن و کارمندان دولت اختلاس های پیاپی و بزرگ نکنن.
چرا باید نماینده ی مجلس 2.5 میلون حقوق بگیره و 1 میلیون بابت حق اجاره دفتر و 140 میلون وام واسه اجاره خونه بعد هم ناراضی باشه که این پولا کمه؟مگه دارن تو مجلس به چیکار میکنن؟بیکار گشتن و حرف مفت زدن که حقوق نمیخواد!
مدال طلا جبران جای خالی بچه رو نمیکنه اما غرور ملی رو زنده میکنه و باعث سرافرازی کشور میشه

جلسه رسمیست چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 13:16 http://jalase-rasmist.blogfa.com

هیچ وقت ندیدم توی اسلام از حلال بودن موسیقی حرف بزنن
اون آقا هم می خواسته خودشو با زمانه تطبیق بده
که متاسفانه نتونست




تصویر دردناکیه

منم هیچ وقت از حرام بودنش ندیدم که اگر حرام بود مطمئنا صداوسیما موسیقی پخش نمیکرد شما مطمئن باش.
دو تن از بزرگترین دانشمندان جهان اسلام یعنی معلم ثانی ابونصر فارابی و شیخ الرئیس حجت الحق بوعلی سینا در زمینه موسیقی فعالیت زیادی کردن و حتی روش موسیقی درمانی رو توضیح دادن
انچه که باهاش مخالفت شده موسیقی افراطی ست که ما میتونیم غنا اونو معنی کنیم.همین الانشم بزرگان پزشکی تاکید کردن که موسیقی تند باعث افزایش فشار خون و حملات قلبی میشه همانطور که موسیقی ارام عکس این عمل میکنه
من خودم وقتی موسیقی زیرزمین که خیلیا طرفدارش هستن به گوشم میرسه به کل حالم بد میشه و قلبم تند میزنه به کل سیستم عصبیم قاطی میکنه
اون آقا هم اگه در ظاهر هم اگه شده خودشون رو با زمانه تطبیق نمیداد هرگز نمیتونست رهبری ملت رو برعهده بگیره.همین تطبیق پذیری با زمانه بود که موجب شد میلیون ها نفر به سمتش گرایش پیدا کنن

aoora چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 23:13 http://doelbaz.blogfa.com

تصویر درد عظیم مردم میهنمان

اوارگی سخته

دیوونه مهربون جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 01:27

سلام
عکسو من الان تازه دیدم

عه چرا؟!

دیوونه مهربون جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:48

سلامم
60 بار باید رفرش کنم وبلاگت ببازه همولایتی
راستی تو زلزله رودبارو فک کنم سال 68 بود دخیخ یادم نیست. یادته؟؟؟؟/
هیییییی چه شبایی که تو حیاط خونه مادر بزرگ جان خیمه زدیم !!!!
هییییییییی روزگار هییییییییییی

علیک سلام
چرا؟!
زلزله رودبار سال 69 بود من اون موقع یه نوزاد سه ماهه بودم بنابراین هیچ چی یادم نیستولی جان سوز و جان گداز بود بیش از 35 هزار نفر کشته !

دیوونه مهربون جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 17:53

تـمـام کـسانـی کـه عـمـری بـه جـرم ِ تـفـاوتِ " قــاف " و " گــاف "

بــر آنـهـا خـنـدیـدیـم . . . . . دیـگـر مـهــم نـیـسـت . . . . .

" قـلـب "و" گـلـب " چه فـرقی میکنـد؟ وقـتی زیـر خـاک دیگر نمی تپـد
...

اشــک را . . . . آه را . . . . هـمـه یــک جــور مـیـخـوانـیــم .....

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تحت تاثیر قرار گرفتم هم ولایتی

دیوونه مهربون جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 21:58

واقیا که 69 تازه سه ماهت بود؟
که کوچولویی که همولایتی جان
ممنوعه نیستن که اونا.کل کتابای دن براون نویسنده ی فراماسون دوست !! آزاده و تو کتاب فروشیا
دختران ریاضم زیاد جالب نبود.اواین رمان از یه زن عربستانی که خود عربستانیا حالا به خونش تشنه ن اخه بی ادبی کرده کتاب نوشته
چه جسارتااااا
تو گوگل یافیده بودمش
این عمسو بردار روحم خراش برداشت دیگه

ازه منمتولد 27 شهریور 69 هستم و زلزله 31 خرداد 69 اومد
من کوچولو بودم
نماد گمشده بخاطر اعتراض جهانی کلیسا ممنوع شد تو ایران هم بعد از اینکه کلیسای مسیحیت ایران از ارشاد خواست تا جمعش کنه اونا هم عرضه ی نماد گمشده رو ممنوع کردن.تو همون موقع خریدی واسه همون

همون دیگه اولین باره که کتاب نوشته واسه همین خوب در نیومده
میگردی یه کتابایی میخری
عوضش می کنم

دیوونه مهربون شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 17:46

عه چه باحال
واقعا ممنوعه؟!!
یعنی الان اینو گفتی که شهریور بیایم تفلدت؟
کیک شکلاتی باشه لطفا

اره ممنوعه
کیک شکلاتی باشه

مهاجر شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 23:17 http://1mohajer.blogsky.com


با حظورتون به وبلاگ این بنده حقیر معنا ببخشید.

حتما میام
ببخشید که دیر به دیر میشه

دیوونه مهربون یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 01:57

سلام
ممنان که عکسو عوض کردی هرچند اینم کم دهشتناک نیست
عیدت مبارک همولایتیییییییییییییییییییییییییییییی

علیک سلام
دیگه نمیشه که باید یه عکس گذاشت
ممنونم عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد