بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

کلاه قرمزی و بچه ننه

فیلم خوبیه حتما برین سینما ببینین, با خانواده هم برین.

بخشی از دیالوگ فیلم:
کلاه قرمزی(متهم) و گل قرمزی (شاکی) در جلسه ی دادگاه در نگاه اول عاشق هم شده اند.
کلاه قرمزی: شما چه فیلم هایی رو دوست دارید؟
گل قرمزی: فیلم های رمانتیک عاشقونه
کلاه قرمزی: مننم، مننم. چه آهنگ هایی رو دوست دارید؟
گل قرمزی: آهنگ های شاد
کلاه قرمزی: منم آهنگ های شادُ دوست دارم، ولی یکم
شادتر

نظرات 20 + ارسال نظر
آنا چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 07:55 http://gong.blogsky.com

زندگی یه کمدیه تلخه
شاید رفتم برای تنوع

برو جالبه

ساوا چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 08:01 http://www.bashia.blogsky.com

وبلاگ خوبیه

ممنون

فریناز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 09:51

دلم می خواست برم ولی فرصت نشده تا الان

دیگه وقتی ایزوی سینا رو بخوره باید رفتو دید

سلام پسر گیلانی

رفتم دیدم خیلی جالب بود فریناز
صحنه های خنده دار داشت.اموزنده هم داشت
سلام دختر اصفهانی

فریناز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 09:53

آسمانی به سرم نیست
از بهاران خبرم نیست...

چه آهنگ قشنگیه

کی خوندتش؟

آلبوم "حریق خزان"
خواننده:علیرضا قربانی
اهنگساز:مهیار علیزاده
اشعاری از اخوان-سایه- مشیری و...

فریناز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 09:55

ارغوانم اینجاست
ارغوانم تنهاست
ارغوانم دارد می گرید...


ارغوان
این چه رازی ست که هربار بهار
با عذای دل ما می آید؟

ارغوان
تو برافراشته باش
تو بخوان در نی ناخوانده ی من
تو بخوان
تو بخوان


عاشق اینم که آهنگایی که دوست دارمو وقتی داره می خونه بنویسم
دوست داشتم آهنگشو و مضمون اونو
مرسی

قبل از این قطعه ی " آخرین جرعه ی این جام تهی را تو بنوش"رو وبلاگ بود که مورد پسند یکی از دوستان هم قرار گرفته بود.
این اهنگ رو واست میارم دانلود کنی ولی کل البوم رو برو بخر
شعر خیلی مهمه.شعر خوب با صدای خوب یه کار خوب رو بوجود میاره

فریناز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 09:56 http://delhayebarany.blogsky.com

*عزا نه عذا!
اشتباه سرعتی بود

عیبی نداره

امید چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 14:38 http://garmak.blogsky.com/

دیگه از ما گذشته
ولی شاید گل پسرا را ببرم

سینا از سیاست چه خبر
اجلاس نمی ری؟

برین با هم ببینین دیگه ...چی چی رو گذشته
اجلاس برام دعوت نامه نیمود وگرنه می رفتم.
تو یه کلام بگم که من موافقم برگزاری چنین اجلاسی هستم

فریناز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 22:00 http://delhayebarany.blogsky.com

مرسی
ولی من کلا دانلود می کنم
چه کتاب چه آهنگ
اینطوری بیشتر برام می صرفه

البته! می دونی که! اصفهانیا خیلی دست و دل بازن

خواهش
کار بدی میکنه...اینهمه پول داری بجای خرید خوراکی سالی یه بار یه کتاب یا البوم موسیقی بخر
معلومه چقدرررررررررررررر دست و دل بازی

دیوونه مهربون جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 00:05

سلام همولایتیییییییییییییییییییی
انشالله تو این هفته میرم ببینم
من عاششششششششششششششششق کلاه قرمزیم
چرا میخواد بره گل قرمزی رو بگیره؟ حالا من چیکار کنم؟

علیک سلام
با بچه های کلاست برو
تو یه صحنه تو دادگاه عاشقش میشه...برو فیلم رو ببین میفهمی

ⓖⓞⓛⒾツ جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 12:31

من دیدم من دیدم
الان میگی خوش بحالت نه؟؟؟

کار خوبی کردی..
فیلم خوب رو باید دید

دیوونه مهربون جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 16:25

سلام همولایتی جان
چرا تو قسمت نظراتت paste نمی شه کرد/؟؟

از شنبه درون خود تلمبار شدیم
تا اخر پنجشنبه تکرار شدیم
خیر سرمان منتظر دیداریم
جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم

سلام
کی گفته نمیشه؟ حتما کپی نکردی که میخوای پیست کنی
عه !

انوشه جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 21:41

کودک دورن فعال
ولی یه کم فعال تر

خوبه دیگه ! نیست ؟

نیکی جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 22:35 http://mementto.persianblog.ir/

متاسفانه وقت نشد برم بعدشم که مسافرت :( امیدوارم تا هفته ی دیگه که برگردم تموم نشده باشه :(
داداشم رفت دیدش اونم تعریفشو کرد

نه فعلا روپرده ست
بروببین حتما

مهاجر شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 09:27 http://1mohajer.blogsky.com

سلام
سینای عزیز نمیدونم چرا وبلاگم رو ف ی ل ت ر کردن پاک قاطی کردم به خداا.. آدرس جدید وبلاگ رو خبر میکنم بهت فعلا وب جدید نساختم.. من موندم باید چی بنویسیم تا فیل نشیم.. لعنت به اینا

سلام
متاسفم
احتمالا از کلمات یا عباراتی استفاده کردی که باعث فیلتر میشه.چون فیلترینگ در ایران اتوماتیک عمل میکنه.فعلا یه اعتراض به بلاگ اسکای بنویس ببین چی میشه

امین شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 15:17

آدرس جدید وبم http://vanity.mihanblog.com/
ممنونم

ممنون

سلام

من هنوز ندیدم فیلمشو :(

یکی از بچه ها میگفت خیلی مزخرفه!!! اما شما مثه اینکه دوسش داشتی :) ازاونجایی قوه تشخیصت بالاست دیگه واجب شد برم ببینمش :)

سلام
کلاه قرمزی ایرج طهماسب واسه ما حس نوستالوژیک داره...
صحنه های خنده دار نشد.طنز تلخ هم توش بود...موسیقی خوبی داشت
نه بابا اختیار دارید

ღ مهــــرناز ღ شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 17:54

کو وقت فیلم دیدن برادر

احوالات شما جناب مهندس

چیکار میکنی تو ؟یه دو ساعت وقت بزار برو ببین
خوبم

زیتون یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 18:04 http://zatun2002.prsainblog.ir

جالب است تا کنون دو ونیم میلیارد تومان فروش کرده بی سابقه بوده دراین سالها

بعد از حواشی اکران عید ,وجود یک فیلم خوب کمک کرد به گیشه

مدیر مظلوم انجمن های MtPars چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 17:37

یه بار دوستت تو عمرش یه وبسایت درست کرد،ولی تو حداقل نیومدی یه نظر خشک و خالی بدی یا یه ثبت نام الکی بکنی،خیلی نامردی
حتما می خوای بگی آدرسشو نمیدونی،منم آدرس نمیزارم؛همون بهتر که ندونی
دیگه نمی خوام بیای
کاش یه خورده معرفت داشتی
خیلی خیلی نامردی

بسم الله...
من وقتی ادرس رو ندونم چطوری بیام؟
اونقدرها هم نامرد نیستم که گفتی

جلسه رسمیست شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 21:39 http://jalase-rasmist.blogfa.com

دیدمش
و از اواسطش با وجود دیالوگای خوب به سختی تحملش کردم
ریتم بسیار کندی داشت
اما دوست داشتنی بود

واسه سینمای ایرانخوبه.
در هر حال همون حس نوستالوژیکی که واسه ما داره کافیه که پاش بشینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد