بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

اسکار 2013

بخاطر گرانی ارز و چند مورد دیگر فرصتی پیش نیامد که به موضوع تحریم اسکار بپردازم.
به نظر من این کار هیچ لزومی نداشت و بسیار هم غیرعقلانی و غیر منطقی به نظر می رسد.اینکه ما بگوییم بخاطر ساخت یک فیلم موهن علیه پیامبر(ص) که جانهایمان همه فدای او باد,ما میخواهیم اسکار را تحریم کنیم و هیچ فیلمی معرفی نکنیم کار بسیار کودکانه ای است.
اولندش که اکادمی اسکار هیچ ربطی به سازندگان آن فیلم ندارد.
دومنددش اینکه بگوییم هالیوود آن فیلم را ساخته هم دروغ است.به هیچ وجه نمی توان قبول کرد که هالیوودی ها آن فیلم اماتوری را ساخته اند.
سومندش فیلم "یه حبه قند" که از طرف کمیته انتخاب فیلم برای اسکار برگزیده شده بود.در صورت حضور در انجا خیلی بیشتر می توانست معرف فرهنگ و دین ایرانیان باشد.
بنابراین نتیجه می گیریم که تحریم اسکار یک چیز کاملا مسخره و خنده داری ست.

نظرات 19 + ارسال نظر
آدرینا شنبه 15 مهر 1391 ساعت 02:20 http://www.adrina.ir

سلام . خسته نباشی . وبلاگ خیلی خوبی داری . امیدوارم موفق باشی اگه دوست داشتی به سایت ما هم سر بزن . برای تبادل لینک هم میتونی اقدام کنی ارزونترین ولی با کیفیت ترین فروشگاه اینترنتی رو دیدی ؟؟؟؟؟ پس حتما به ما سر بزن !

نیکی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 11:19 http://www.mementto.persianblog.ir

دیگه وقتی هرکس نظر شخصیش رو بیاره وسط همین میشه :)

این دولت قانون گریز ترین دولت تاریخ ایرانه در هیچ کدام از زمینه ها به قانون عمل نکرده

امید گرمکی شنبه 15 مهر 1391 ساعت 11:25 http://garmak.blogsky.com/

اگر حسابی باید زده می شد همین بود
اما چه می شود کرد جایی که دیوانگان حکومت می کنند عاقلان باید کشکشان را بسابند

پس سینا جان! بساب که خوب می سابی!

مسئولین فعلی سینما از میرکریمی کارگردان یه حبه قند هم زیاد دل خوشی ندارند.
در هر صورت کار بچگانه ای بوده

دیوونه مهربون شنبه 15 مهر 1391 ساعت 23:40

سلام همولایتی
منم به دلیل گرانی ارز و مرغ و آدامس خرسی صدای خود را تا اطلاع ثانوی تحریم میکنم

سلام بر همولایتی خودم
خیلی کار بزرگی میکنیبا اون شاگردات بایدم صدا نداشته باشی

دیوونه مهربون شنبه 15 مهر 1391 ساعت 23:45

یعنی چی؟
چرا گل کنار لوگوی نظر اولی بنفشه واسه من سبز؟

این دیگه تقصیر من نیست.خود بلاگ اسکای این کارو میکنه

دیوونه مهربون یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 00:29

60 تا وبلاگو با هم وا کردم نصفشونم آخنگ دارن با آهنگ وبلاگ خودم قاطی شدن دارم به همه شونم گوش میدم یعنی مجبورم هنگ کردم
راستی امروز خلاصه بعد از روزهای بی شمار که خورشید خانم محبت بی شائبه اش را نصیب ما می نمود بارون بارییییییییییییییییییییییییید

خسته نباشی با این همه فعالیت هم زمان
اینجا ابریه

ⓖⓞⓛⒾツ یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 15:27

چی میتونم جز بیان تأسف بگم :|

باشه

امین یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 15:49 http://vanity.mihanblog.com

این حرفها یعنی چی..؟ این هم مثل تحریم گوگل هست واقعا مضحکه اصلا ایران کجای این کره خاکیه تا بخواد بودن یا نبودنش روی دنیا تاثیر بزاره
خیلی وقته..منتها خیلی ها هنوز بی خبرند و این حرفهارو باور میکنند

این حرفا چیه!
هنوز تاثیر گذارترین کشور خاورمیانه ایران هستش.
همانقدر که غرور بیجا ذموم هستش خودباختگی و شکست خورده دانستن خو هم مذموم
مثل اینکه سال پیش فیلمی از ایران برنده ی اسکار شده

دیوونه مهربون یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 18:07

رفتم جای یکی که ازم خواهش کرده بود امتحان ضمن خدمتشو بدم کلی هم تشکر کرد وئ اینکه جبران کنمو این حرفا.امتحان دادم شدم 10. با دو نمره کم رفوزه شد


نمیری تو دیوونه جان
بنده ی خدا رو ترکوندی

دیوونه مهربون یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 18:09

بلاک اسکای بی ادب آخرین نظرمو خورد

بازم میگه خورد
نخورده

دیوونه مهربون یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 18:14

خورده خورده داشتم درد دل میکردم که حالا چطور تو چشای شهلای طرف نیگا کنم ولی این بی ادب خوردش
زود باش تف کنم نظرمو زود باش
با شما نبودم که همولایتی جان با بلاک اسکا بودم

باشه خورده...نمی دونم چه مشکلی با این بلاگ اسکای بیچاره داری ه همش بهش گیر میدی

دیوونه مهربون یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 18:54

خودمم الان 10 شدم

خسته نباشی

فروغ خاموش دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 01:08 http://fk.persianblog.ir/

بله
منم وقتی شنیدم همین سومندش تو اومد توی ذهنم!!!
قبول دارم که کاری بود از اوناش!!

دستت درد نکنه که باهم موافقی

امین دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 12:12 http://vanity.mihanblog.com

من منظورم به افتخار سازی ایران نبود..من هم از اون بابت خوشحالم. منظورم این بود که هر روز میگن ما هم در مقابل تحریم هایی که میکنند اونهارو تحریم میکنیم. این حرف واقعا مسخرست

یله موافقم ما نباید خودمون از تحریم شدن استقبال کنیم و یا اینکه بگیم شما رو تحریم می کنیم

نیکی دوشنبه 17 مهر 1391 ساعت 21:19 http://www.mementto.persianblog.ir

سینا یه منبع خارجی پیدا کردم
سایت عمان نیوز
:)
آخرِ عمری ببین چه خارجی شدیم :-"

آفرین به نیکی
گفتم بچه زرنگیا
حالا ببین چیزی پیدا میکنی!

ستوده سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 11:13 http://sootoodeh.blogsky.com

خوب دیگه سینا جان این بیلیاقتان بیعقل وقتی نمیتونند یک بازار را کنترل کنند مجبورند به چیزهای دیگه گیر بدن تا حرفی برای گفتن داشته باشن .
اینم یک نمونه اش .
من نمیدونم موقعی که خدا عقل را تقسیم میکرد اینها کجا بودند

اخر صف بودن بهشون نرسید

دیوونه مهربون سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 15:56

داشتم رد می شدم از این طرفا

عه جدی میگی !

pink سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 23:29

سلام

چه ربطی به اسکار داره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

علیک سلام
نمی دونم

غریبه ی سابق! چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 09:10

سلام
من هم به نظرم حضور خیلی موثر تر بود
ارادت

سلام اقا
چه خبر؟وبلاگت فیلتر شد
الان چیکار میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد