بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

چ مثل چمران


من تمام کارنامه ها و جزوه های درسی او را ورق زده ام.همه ی نمره هایش 20 است.آدم وقتی می بیند , کیف می کند.وقتی جزوه ها را ورق می زدم ، فکر می کردم که ان ها را استاد خطاطی کشور پاک نویس کرده است.در دانشگاه ، مهندس مهدی بازرگان استاد او بود.دیدم که مصطفی در درس ایشان نمره ی 21 گرفته است.آن موقع ها غائله ای به پا شد که : " چرا نمره ی 21 و مگر از نمره ی 20 بیشتر هم داریم؟ "
مهندس مهدی بازرگان به همه گفت: " برای چنین دانشجویی
، نمره ی من همین است. "
برگه ها را می گردم تامطلب دیگری در همین مورد پیدا کنم.
" آری ! مهندس بازرگان خیلی سختگیر بود.به کسی نمره ی بیشتر از 15 یا 16 نمی داد
، ولی به مصطفی نمره ی 21 داد. "
باز هم جستجو می کنم.
" یکی از استادها به او نمره ی 21 داد.نوشته ها و جزوه های او در همان درس-ترمودینامیک-به صورت کتاب درسی شد.جزوه اش
،هم از نظر درسی و هم از نظر هنری زیبا بود.تمام طرح های مهندسی را نقاشی کرده بود...."

نظرات 9 + ارسال نظر
امید گرمکی چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 13:29 http://garmak.blogsky.com/

چقدر روزگار ما از مرد تهی شده شده است

البته مردانی چون چمران

درست می فرمایید

شاعرشنیدنی ست چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 13:47 http://kha2ne-sher.persianblog.ir/

سلام
خدا رحمتش کنه
ما آدمهای خوب نظام مثل ایشونو خیلی زود از دست دادیم
به روزم

علیک سلام
بله همینطوره

دیوونه مهربون چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 18:17

سلام همولایتی
کاش کارنامه ی منم همین شکلی بود
راستی رفتم نمایشگاه ممنان که خبر دادی
از هر غرفه دار فک کنم نفری دوبار پرسیدم که کتابای منو دارن یا نه
با این همه اصرار دیدم باز م ندارن

سلام
یعنی همه 21
کتابای خوبشون رو نیاورده بودن اخه

دیوونه مهربون چهارشنبه 26 مهر 1391 ساعت 18:18

ولی هم قیمتا بالاتر از سالای قبل بود هم کیفیت سالای قبل بیتر بود
کتابای مربوط به ولایت ولی زیاد بیشتر بود خوشمان آمد

کلا خیلی ضعیف بود

ستوده پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 09:15 http://sootoodeh.blogsky.com

سلام سینا جان .
چرا باز وبت باز نمیشه باز فیلتر شد
.
خوبان زود مردند همین خوبان اگر بودند جایی برای این بد ذات ها نمیماند

سلام
مشکلی نداره خانوم معلم.بلاگ اسکای یه مشکلی براش بوجود اومده بود که حل شده

شنگین کلک جمعه 28 مهر 1391 ساعت 16:36 http://shang.blogsky.com

درود بسیار
دلم برایتان تنگ شده بود
خداوند رحمت کند یادشان بخیر

درود بر شما
ممنونم از شما
منم همچنین

دیوونه مهربون شنبه 29 مهر 1391 ساعت 20:41

سلااااام
دارم میرم تو سایت شهرمون به عنوان شاهر جوان اومدم پز بدم

عیلک سلام
آ بارک الله...حالا یکی از اون شعرای خوشگلت رو واسه ما بزار

دیوونه مهربون دوشنبه 1 آبان 1391 ساعت 15:09

سلام همولایتی
نمی شه اینجا نظر خصوصی گذاشت وگرنه می ذاشتم برات
چرا نمی پستی؟
هرچند ایرادی بر شما وارد نیست.خودمم حس پستیدن ندارم پس راحت باش
راستی رفتم فیلم اختاپوس از این فیلم بیشتر از کلاه قرمزی خوشم اومد خیلی باحال بود

سلام
کی گفته نمیشه گذاشت ؟! اون بالا نوشته تماس با من
الان می پستم
فیلم اختاپوس ! کی ساخته این فیلم هلولایی را

فروغ خاموش چهارشنبه 3 آبان 1391 ساعت 21:02

گیر دادی به همشهری های ما ها!!
اول حافظ و حالا هم که چمران!
خیلی این مرد رو دوست دارم.
ممنونم که با این پست یاد آوریم کردی

از بس که خوبن همشهری های شما
خواهش میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد