بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

گل سرخی...

لاله رویی بر گل سرخی نگاشت
کز سیه چشمان نگیرم دلبری
                                                                 از لب من کس نیابد بوسه ای
                                                                 وز کف من کس ننوشد ساغری
تا نیفتد پایش اندر بند ها
یاد کرد آن تازه گل سوگند ها
                                                                ناگهان باد صبا دامن کشان
                                                                سوی سرو و لاله شمشاد رفت
فارغ از پیمان نگشته نازنین
کز نسیمی برگ گل بر باد رفت
                                                                خنده زد گل بر رخ دلبند او
                                                                 کآن چنان بر باد شد سوگند او
شعر : رهی معیری
عکس : خودم

نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 22:12 http://www.nice4you.blogsky.com

عکسی که گرفتین خییییلی حرفه ایه ..

ممنونم ...لطف دارین
اما نه من عکاس حرفه ای هستم و نه دوربینی که باهاش عکس گرفتم.
عکس با گوشی موبایل گرفته شده

زیتون (تغذیه اعصاب) جمعه 26 آبان 1391 ساعت 07:38 http://zatun.blogsky.com

سلام

متاسفانه آرشیو را ندارم یعنی وبلاگ ذخیره نشده اما در ورد یک سری مطالب را دارم

علیک سلام
چرا؟اگه انتقال داده باشی باید ارشیو هم داشته باشی

نگین جمعه 26 آبان 1391 ساعت 14:29 http://zem-zeme.blogsky.com

شما هی ازین باغچه ی خوشگت عکس بذار هر دل ما رو آب کن!
باشه؟

اون شیروونیه؟

خانومی هدف آب کردن دل شما نیست.هدف شریک شدن شما از زیبایی بوده که من دیدمش و ازش لذت بردم
اره سقف شیروونی.ویژگی اصلی ساختمان های شمال

دیوونه مهربون یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 21:29

سلام همولایتی جان
در این هوای سرد پاییزی زیبایی این گل شدید به دل می شینه
هیییییییییی روزگار.
گفتی رهی معیری یاد کتابش افتادم که خاله زاده ازم به امانت گرفت اما این ظاهر امر بود نیت پلشتش ربایش کتاب بود و من ...
ربود
به همین سادگی

مقداد دوشنبه 29 آبان 1391 ساعت 14:38

محشر شده

دیوونه مهربون چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 16:52


شش ماهه على به دوش بابش دادند

یک جام از آن باده نابش دادند

چون با لب تشنه حاجت آب نمود

با تیر سه شعبه‌اى جوابش دادند

pashmakoo دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 13:33 http://hesetaze.blogsky.com

هیچ جا خونه خود آدم نمیشهه
سینا با من تعارف نکن میدونم دلت برام تنگ شده بیود

من تکذیب می کنم

این روزها.. جمعه 27 بهمن 1391 ساعت 13:22 http://vanity.mihanblog.com

عالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد