بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

نمایش چهره پیامبران و ائمه

آیت‌الله سید علی سیستانی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به سئوالی در خصوص صورتگری و صحنه‌سازی از زندگی پیامبران و معصومین (علیهم السلام) نظر خود را در این زمینه اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیستانی

سؤال :

صورتگری و یا صحنه سازی از زندگانی محمد (ص) و یا دیگر پیامبران گذشته و یا معصومین (علیهم السلام) و یا هر راز و رمز مقدس تاریخی و نشان دادن آنها بر پرده سینما و یا صفحه تلویزیون و یا تئاتر و غیره جایز است؟

جواب :

اگر اصل حرمت و بزرگداشت آنان رعایت شود و شخصیت مقدّس آنان را در اذهان مردم خدشه دار نکند مانعی ندارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
pashmakoo دوشنبه 13 آذر 1391 ساعت 13:35 http://hesetaze.blogsky.com

دستشون درد نکنه :)
باز که داری تعارف میکنی
بگو که دلت برام تنگ شده بود

دوباره تکذیب می کنم

زیتون سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 11:38 http://zatun2002.persianblog.ir


جالب است تفاوت نظر ایشان با وحید که دانش اموخته مکتب نجف هستند هردو

من فکر کنم شرایط زندگی در ایران رو ایشون هم تاثیر گذاشته

دیوونه مهربون سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 16:46

سلام همولایتی

خب من نظرم رو میذارم وقتی مرجع تقلید شدم اعلام
می دارم
ولی خب این تصویری که از حضرت ابوالفضل بود با اینکه زیاد هم با خوانده ها و شنیده ها هماهنگ نبود باز هم می تونه جای گزینی برا اون چهره باشه در خیال.به نظر من در حال حاضر که هنوز مرجعیتم تایید نشده می شد تصویر صورت رو محو کرد و صحنه ها رو نمایش داد.

حالا بقیه ی نظرات بمونه بعد از تایید مرجعیت

sلام
ای مرجع تقلید
ای نظریه پرداز
در هر صورت نظر ایت الله سیستانی به عنوان عالی ترین مرجع تقلید شیعیان جهان برهمگان حجت محسوب میشه

دیوونه مهربون سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 16:48

راستی یه شاگرد جدید که از کدرسه ی دوستم اینا اومده شاگردم دوستم بوده و هلولایی میباشد معرف حضور همگان غیر از من به کلاسم اومده دوباره شدن 30 تا دیوونه با خوذدم 31 تا
بس که از هنرهای رزمی و غیر رزمی اون بچه شنیدم اومدم اونو مهار کنم کلا شدم کاکتوس

مبارک باشه
جنستون جوره دیگه

دیونه مهربون سه‌شنبه 14 آذر 1391 ساعت 19:04

سلام
به نظرت چرا برادر چنگیز به ایران حمله کرد که بعد برادر جوینی تاریخ این هنرنمایی رو بنویسه که حالا ما مجبور شیم بخنیمش بااین متنی که در هر خط شونصد تا لغتداره که بعضیاشو در طول عمر پربرکتم! حتی نشنیدم یا نخوندم!!
آهان؟
به نظرت چرا؟
حالا خوندم اینا همون یاجوج ماجوجن آخرالزمان دوباره بر میگردن
خدا رحممان کناد

سلام
حالا من یه سوال دارم.بنظرت چرا همولایتی من دیوونه ی مهربون رفت رشته ی ادبیات رو انتخاب کرد که بعد مجبور بشه تاریخ جهانگشای جوینی رو مطالعه بنماید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد