بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

نکته ها نهفته است...

منوچهر متکی در وبسایت شخصی اش نوشت :
دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در یکی از سفرهای خود به تهران در خردادماه 1385 با رییس جمهور کشورمان دیدار نمود. احسان اوغلو در این ملاقات و پیش از شروع گفتگوهای رسمی و موضوعی خطاب به آقای احمدی نژاد اظهار داشت: «مرحوم پدرم همیشه به من توصیه می کرد اعتدال در حرکت لازم است» و بعد به فارسی اضافه کرد: «آهسته و پیوسته».
احسان اوغلو در حقیقت به دنبال ترغیب رییس جمهور به رفتاری منعطف در روابط خارجی بود.
آقای احمدی نژاد بلافاصله در پاسخ گفت: « مرحوم پدر من هم، همواره به من می گفت تو یک مهندس هستی! بجای اینکه پله ها را یکی یکی طی کنی خوب است یک آسانسور (بالابر) بسازی و مسیر را سریع تر طی کنی».
در این هنگام آقای احسان اوغلو به من روی کرد و به فارسی گفت: «آقای رییس جمهور خیلی زیرک هستند».

نظرات 13 + ارسال نظر
مهرناز دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 13:19

سینا اون کتابایی که گفتی توی نت هست؟

دیوونه مهربون دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 15:18

سلام همولایتی
من همنی چوریش از این سخنان گهربار چیزی سر در نمیارم چه برسه به الانش که در اوج گشنگی به سر میبرم و هنوز ناهار هم نخوردم
من گشنمه
دیگه واقینی میخوام برم ناهار بخورم

سلام
این سخنان گهربار خیلی ساده هستن.
ساده تر از تاریخ جوینی

دیوونه مهربون سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 14:43

چرا من هیچ وخت از سیاست سر در نیاوردم !!!!

نیدونم

زیتون (تغذیه اعصاب) سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 16:40 http://zatun.blogsky.com

تصورکنم منظوراوغلو اززیرک احمق بوده

جواب احمدی نژاد ولی خیلی جالب بود

فروغ خاموش سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 17:42

سلام سینا جان!!!
خوبی شما؟
خیلی دلم براتون تنگ شده بود.میبینم که هنوزم دم پر سیاست میپری رفیق!!
خوش باشی و ممنونم از اینکه بودی!

سلام
ببین کی اومده....
ممنانم ازت

نگین سه‌شنبه 21 آذر 1391 ساعت 21:57 http://zem-zeme.blogsky.com

اون موقعی که این متنو خوندم یه کامنت بلدند و طولانی نوشته بودم ولی ثبت شدنش مساوی بود با فیلتر شدن اینجا فک کنم!

واقعا هیچی نمیتونم بگم به این رئیس جمهور محترممون که انقدر با درک و فهیم هستن ایشون!!

چرا پاکش کردی خب می زاشتی.فدای سرت که فیلتر میشد

دیوونه مهربون چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 18:01

به نظر من لواشک هفت میوه از لواشک سیب خوشمزه تره ولی لواشک سیب آلو اصلا خوشمزه نیست
حالا این وسط پیدا کنید برادر متکی را

ممنانم و متشکرم
به نظر من همه ی لواشکا خوبن

دیوونه مهربون چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 18:02

اگر به عمق نظر قبلی من فرو بری معانی سیاسی گسترده ای توش به صورت زبپ در اومده

خیلی عمق داره همولایتی

دیوونه مهربون چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 18:04

چیه؟
دوز دارم همین جور الکی بیام نظر بذارم
سوات سیاسی ندارم ولی احساس که دارم
البت از نوع کاکتوسیش

کسی بهت حرفی نزده که
نکنه با خرزو خان صحبت کردی

نگین پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 20:01

سلااام سینا
اجلاسمون تموم شد :دی
جات خالی سوتی جالبی هم دادم اول نطقم : )) جلوی اون همه آدم!
بعدم هیچکس به سوتیم نخندید خودم هی میخندیدم :)))))))))))))))))

سلام
جدی میگی
باید حتما برام تعریف کنی

نگین جمعه 24 آذر 1391 ساعت 21:23

باشه کم کم میام بهت میگم :))
فک کن اول که خواستم نطقم رو شروع کنم یادم اومد اولش سلام و اینا ننوشتم و خلاصه اولش و باید از خودم میگفتم . خالا حول هم کرده بودم :))
بعد یهو برداشتم گفتم با سلام خدمت رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب اسلامی :))))))))))
فک کن خیرِ سرم وزیر امور خارجه ی کشور عمان بودم : ))
هیچی دیگه بقیه اینجوری :| شدن من خودم سرم و آوردم پایین و غش غش میخندیدم =))
بعد دیگه اولش که اینجوری شد دیگه بیشتر هول کردم هی نفس نفس میزدم و میخوندم و هی صدام قطع و وصل میشد :))
بعد دیگه وسطای سخنرانیم که رسید اوکی شدم و آخرشم تُپُق زدم و چرت و پرت گفتم :دی

کلا ترکوندم :))

باشه کم کم بگو
همینه دیگه ای کاش دقت میکردی.اگه از اول همه چیز رو چک می کردی اینطوری نمی شد.
این جور گاف ها اعتماد به نفس ادم رو میاره پایین.همین که ادامه دادی بازم جای شکر داره
کلا خسته نباشی
اشکال نداره تو سخنرانی های بعدی جبران میکنی.عمانی بودی دیگه فارسی نمی تونستی خوب حرف بزنی واسه همون بود

نگین شنبه 25 آذر 1391 ساعت 17:56

آره والا خوبه این درسم با بچه های ترم پایینیه اگر نه آبروم جلوی بچه های خودمون میرفت :))


اشکال نداره

شنگین کلک یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 01:41 http://shang.blogsky.com

درود بسیار رفیق
همین زیرکیشونه که مارا کشته دیگه !

مخلص شماییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد