بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

زیبا سلام - محمدرضا عبدالملکیان

زیبا هوای حوصله ابری است

چشمی از عشق ببخشایم تا رود آفتاب بشوید دلتنگی مرا

      زیبا هنوز عشق در حول و حوش چشم تو می چرخد

       از من مگیر چشم

دست مرا بگیر و کوچه های محبت را با من بگرد

یادم بده چگونه بخوانم

تا عشق در تمامی دل ها معنا شود

یادم بده چگونه نگاهت کنم که تردی بالایت   در تندباد عشق نلرزد

 زیبا آنگونه عاشقم که حرمت مجنون را احساس می کنم

  آنگونه عاشقم که نیستان را یکجا هوای زمزمه دارم

  آنگونه عاشقم که هر نفسم شعر است

زیبا

چشم تو شعر

چشم تو شاعر است

من دزد شعرهای چشم تو هستم

زیبا کنار حوصله ام بنشین

بنشین مرا به شط غزل بنشان

بنشان مرا به منظره ی عشق

بنشان مرا به منظره ی باران

بنشان مرا به منظره ی رویش

 من سبز می شوم

زیبا ستاره های کلامت را

در لحظه های ساکت عاشق بر من ببار

بر من ببار تا که برویم بهاروار

چشم از تو بود و عشق   بچرخانم   بر حول این مدار

زیبا

 زیبا تمام حرف دلم این است

من عشق را به نام تو آغاز کرده ام

در هر کجای عشق که هستی

                                           آغاز کن مرا...!

پانویس:حال و حوصله جستجو اگه داشته باشین.می تونین این شعر رو با صدای خسروشکیبایی دانلود کنین.

نظرات 8 + ارسال نظر
نگین جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 00:58 http://zem-zeme.blogsky.com

دوستان ِ گرام لینک دانلود فایل...

http://s1.picofile.com/file/7311944515/01_Ziba2_wma1111.mp3.html


صدای زنگ دار ِ خسرو شکیبایی زیبایی ِ ایم شعر رو چند برابر نشون میده...

یه روز مونده بود تا 30 روز بشه!

دستت درد نکنه
باور کن حس و حال وبلاگ نیست.وگرنه تو فیس بوک هستم

شنگین کلک جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 17:06 http://shang.blogsky.com

درود بسیار
و ممنون از شعر زیبا
و همینطور سپاس از "نگین " برای لینک دانلود
و امید که حس و حال وبلاگی شما هم باز گردد

سپاس از حضورتان

ღ مهــــرناز ღ دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:07

شعرش که عالیه ولی هوای حوصله ابریست


ღ مهــــرناز ღ دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 11:08

میدونی چرا حال و حوصله ی وبلاگ نست؟
چون با فیس بوک آشنا شدی...
و اونجا هم مطلب گذاشتن خیلی راحت تره...
واسه همینه

اره همینطوره
باید تکنولوژی بهتر رو قبول کرد

دیوونه مهربون سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 17:20

عه سلام همولایتی
خوش برگردیدی
حوصله نداریم
خوبی؟
نمره هات اومد؟
قوبیل شدی؟
من هنو دوتا نمره م نیومده

سلام
بد نیستم
اره بابا نمرات بد نبودن.به جز دو تا
انتخاب واحد هم کردم

ღ مهــــرناز ღ چهارشنبه 18 بهمن 1391 ساعت 10:48

ولی از نظر من وبلاگ بهتره...فیسبوک زیاد حال نمیده بابا بیا همینجا

دیوونه مهربون جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 00:57

سلام همولایتی
من فردا هشت و نیم صبحه انتخاب واحدم
چه نامردن.نمیگن بذارنش از عصر
من که صد سال دیگه جمعه 8 صبح پا نمی شم برا انتخاب واحد
همون با برنامه خودم پیش میرم.عصر
پیام نور مهربون تو سوالا اشتباه کرده بود نمره 3 تا سوالو برا هرکی اشتباه زده بود بین همه تقسیم کرده
فردا انتخاب واحد داریم دوتا نمره عربی ها هنوز نیومدن

سلام
تو هم حساساصلا به فکر دانشجو نیستن

خیلی مهربونه این پیام نور
دوتا عربی داری..............

دیوونه مهربون جمعه 20 بهمن 1391 ساعت 00:59

راستی یه سوال تخصصی فنی دارم.
تو سایت سخیف فیس بوک !!! لیست دوستام یه سری منهدم شدن پیدا نیستن !!!!!!!!!!!!!!!!!!
کجا باید بیافمشون؟
این بالایی اسمشو برد یادم افتاد سوالم.
با سپاس فراوان.
دیوونه مهربون

به به نمی دونستم دیوونه مهربون هم تو فیبوک هستش
اسمشو رو سرچ کن اگه پیداشون نکردی.می تونی از طریق ایمیل پیداشون کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد