بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بهار...

تصمیم نداشتم دیگه وبلاگ رو به روز کنم.اما یهو به سرم زد که شاید اگه هر ازچندگاهی یه پستی بزارم بد نباشه !
عکس اول: شکوفه ی درخت آلوچه یا همون گوجه سبز

عکس دوم : گل پامچال

عکس سوم: گل بنفشه ی وحشی

نظرات 11 + ارسال نظر
شبنم شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 17:35 http://shabnam-nn.blogfa.com

سلام
پارسال توی یه شرایطی قرار گرفته بودم که اصلا دل و دماغ وبلاگ شخصی داشتن نداشتم. این شد که یه دفعه رفتم ولی اینا مهم نیست مهم اینه که هیچ وقت دوستان قدیمیم رو فراموش نمیکنم
شمام موفق باشین

سلام
اره کاملا معلومه...ممنونم که دوباره به یادم بودی

شبنم شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 17:49 http://shabnam-nn.blogfa.com

این گلا دائم دارن قریاد میزنن که بهشت هم به زیبایی نیست!
شکوفه ی درخت گوجه سبز از بقیه زیباتره، باورم نمیشه اینه که بعدا میشه گوجه سبز(فکر کنم گوجه سبز با آلوچه فرق داره)
آقا سینا برای نوشتن هیچوقت دنبال انگیزه های بیرونی نباشید. همیشه با دلتون زندگی کنید و فقط و فقط بخاطر دلتون نفس بکشید. حسهای خوبِ وجودتون رو آبیاری کنین تا همیشه با طراوت بمونن براتون. انگیزه رو ذهن نیمه هشیار ما می سازه و متاسفانه وقتی به عقل استدلالی بها بدیم ، انگیزه می میره و نا امیدی پدید میاد...

چه انگیزه ای بزرگتر از بودن و نفس کشیدن برای یه انسان هست؟!

به قول شاملوی بزرگ:
نومیدان را معادی مقدر نیست...

زندگی تان پر امید


ایام به کام

اره دیگه ما گیلانی ها بهش میگیم الوچه.بقیه هم میگن گوجه سبز
از یک منظر شما درست میگین.حق با شماست.
من تو فیس بوک هم هستم.اونجا شرایط کمی بهتره
ممنونم از شما و بابت شعر زیبایی که گذاشتین تشکر میکنم

نگین شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 18:57

سلام

اجالتا اول بگو کی زده تو سرت؟!

گل پامچال ندیده بودن تا حالا.. اصن نمیدونم تو اهواز هم کاشته میشه یا نه...

ولی ظاهر زیبایی داره..




سلام
خودم زدم
ببین این گل پامچالی هم که گذاشتم وحشیه.عکس رو از کنار رودخونه گرفتم.پامچال اصلاح شده هم داریم.اما پامچال وحشی هیچ وقت از بین نمیره و همه ساله گل میکنه.
این بنفشه هاهم وحشی هستن.بنفشه ی اصلاح شده یه مدل دیگه ست و عموما توسط شهرداری ها تو باغچه ها کاشته میشه

نگین شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 18:59

بنفشه هم چند سال پیش تو باغچه ی حیاطمون داشتیم..
ولی تقریبا این شکی نبود...

اهلی بوده آیا؟

شبنم سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 13:38 http://shabnam-nn.blogfa.com


شبهای شعرخوانیِ من بی فروغ نیست
اما تو با چراغ بیا تا ببینی ام...
(محمدعلی بهمنی)

به به...

شبنم چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 00:41 http://shabnam-nn.blogfa.com

سلام آقای سینا
یه خواهشی دارم که امیدوارم از دوستی قدیمی بپذیرین. میشه خواهشا این عکس :؛ تعطیل شد ؛: مربوط به پست قبلی رو یه جورایی عوض کنین یا اصلا حذفش کنین. هم با فضای وبلاگ تناسب نداره و هم فوق العاده ترسناکه! نمیدونم چرا ولی یه حس رعب و وحشتی ایجاد میکنه این ترکیب رنگ قرمز و سیاه.
سپاس بیکران از مهربانی ات
موفق و سربلند باشید

سلام
چشم حذفش میکنم.
معمولا تعطیلی رو با رنگ قرمز می نویسن

دیوونه مهربون چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 00:48

سلام همولایتیییییییییییییییییییییییییییییی
می دانستم می برگردی همی
الان والده دعوام کرد گفت مگه صبح مدرسه نداری
من اون آلوجه ها رو می خواااااام
میگن قراره برف بیاد به نظرت میاد؟
بخ نظر تو برف چه پدر گشتگی ای با این آلوچه های بی گناه داره که هر سال میاد کرچشون می کنه

سلام
این پنجشنبه جمعه نیومدی فیس بوک ؟
اره والله...برف بیاد خیلی بد میشه.
خیلی هوا سرد شده

شبنم پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 11:03 http://shabnam-nn.blogfa.com

سپاس بیکران آقاسینا
حالا آرامش به این وبلاگ برگشت!

خواهش میکنم

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 15:16

سلام همولایتی
فیلتر خراب کنم نمی دونم چرا کار نمی کنه بی ادف

سلام
اره چندروزیه که قاطی کردن.ازفری گیت استفاده کن ناچارا

ستوده پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 20:03

سلام سینا جان .
خیلی زیبا هستن مخصوصا اون گوجه سبزش .
بهت حسودیم میشه که جای خوبی زندگی میکنی خوش به حالت

سلام خانوم معلم
خوب هستین شما
ممنونم از شما.ارزوی یه زندگی پر از ارامش رو براتون درام

این روزها.. شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 21:29 http://vanity.mihanblog.com

عکسها زیبا بود. تبریک میگم به ذوق هنر عکاسی شما موفق باشید.

ممنونم
نه بابا چه عکاسی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد