بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

Anna karenina


◄ کنستانتین دیمیترویچ, آیا تو حاضری واسه ی عشقت بمیری؟
● آره , ولی نه برای زن همسایه ام.به نظرم یه عشق ناپاک عشق نیست.
تحسین کردن همسر یه مرد دیگه کار پسندیده ایه ,ولی اگه یه جور حس شهوانی باشه فقط واسه ساکت کردن ذات حریص آدم هستش.یه جور طمع کردنه و سواستفاده از نعمتی که بهمون داده شده.
پس ما باید کسی رو انتخاب کنیم که باهاش انسانیتمون رو تکمیل کنیم در غیر این صورت فرقی با گاوها نداریم.

" Anna karenina (2012) - Director:Joe wright"
پ ن : دو سه روز پیش این فیلم رو دیدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شبنم یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 23:05 http://shabnam-nn.blogfa.com

آناکارنینای تولستوی رو خوندم به نظرم بهتر از جنگ و صلحشه .
کارگردان فیلمش رو کاملا بر اساس رمان ساخته؟ یعنی چقدر به اصل داستان وفاداره؟
خدا کنه رمان رو شهید نکرده باشه!!!
آخه معمولا کارگردانها وقنی میرن سمت اقتباس فقط به فکر خودشون و فیلمشونن. البته اینم قبول دارم که توی سینما محدودیتهایی وجود داره که توی نویسندگی نیست و نویسنده میدان وسیعنری برای مانور و داستانپردازی داره.
قسمت زیبایی رو انتخاب کردی
مرسی

شهید کرده یا نه رو نمیدونم.خودت باید فیلمش رو ببینی و بگی
فیلمنامه اقتباسی بوده دیگه .فضای فیلم هم تئاتری بود اتفاقا
خواهش میکنم

دیوونه مهربون دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 12:54

سلام
من فیلمشو ندیدم
اما گفتی کنستانتین یاد فیلم کنستانتین افتادم که دوزش دارم پلشتو

سلام
نمی دونم.فیلم کنستانتین رو ندیدم فکر کنم
کلا پلشتی رو دوز داری

شبنم دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 21:31 http://shabnam-nn.blogfa.com

آقا سینا ما مثل شما آن تایم فیلمای روز دنیا به دستمون نمیرسه. فیلم اسکار هر سال رو معمولا دو سال بعدش موفق به دیدنش میشم!!!!!!خیلی هنر کنم ۱ سال بعدش!
خلاصه اینکه فیلمای روز رو با تاخیر سالانه می بینم، مثلا فیلم inception رو همین یکی دو ماه پیش بار اول دیدم!

ولی خیلی کنجکاوم آنا کارنینا رو ببینم

من دانلود میکنم خانومی.
الان خیلی از فیلمها سریعا دوبله میشه.البته میتونی این فیلم ها رو با زبان اصلی و بدون سانسور هم تهیه کنی.خیلی ها میفروشن
inception هم خیلی خوب بود.کلا اثار کریستوفر نولان خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد