بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

انتخابات

شرایط امروز کشور و تنگ نظری ها و افراطهایی که وجود دارد بر هیچ کس پوشیده نیست.علی رغم اینکه شورای نگهبان مانع از ورود همه سلایق برای شرکت در انتخابات شد و عملا دو قطب اصلی انتخابات را از صحنه رقابت خارج کرد اما همچنان روزنه ی امید برای اصلاح روند موجود و جلوگیری از به قدرت رسیدن دوباره رادیکال ها است.
با تمام احترامی که برای آقایان روحانی و عارف قائل هستم.اما رای من در انتخابات ریاست جمهوری به محسن رضایی خواهد بود.معتقدم در بین نفرات حاضر با برنامه تر و متخصص تر از محسن رضایی کسی نیست.
به یاد داشته باشیم که خطر به قدرت رسیدن احمدی نژاد دوم کشور و مردم را تهدید میکند.

نظرات 16 + ارسال نظر
shabnam.n چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 17:19 http://shabnam-nn.blogfa.com

سلام سینا جان! اون شعر رو برات علامت گذاری کردما!
زیر کامنتت جواب دادم. اومدم برای خودت هم کامنت بذارمش که نظردهی ت مسدود بود...

امیدوارم اونچه که بهترینه پیش بیاد...

سلام
خیلی خیلی لطف کردی.ازت ممنونم
بله همینه

نگین پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 01:10 http://www.mininak.blogsky.con

واسه من خیلی فرق نمیکنه کی بشه . فقط جلیلی نشه
واسه همین به نقطه مقابلش رای میدم که امکان رای آوردنش هست ...
در ثانی یه حقوق دان هست و من معتقدم رئیس جمهور باید حقوق دان باشه چون قراره مجری قانون باشه!
و کسی که قانون رو نشناسه سلیقه ای عمل میکنه
هرچند رضائی هم خیلی خوبه ولی همونطور که گفتم امیدی نیست که بیاد بالا ...

حقیقت امر اینکه دیدگاه ها و خصوصیات ولایتی-روحانی و رضایی بسیار شبیه به هم هستن.
شانس روحانی هم با توجه به حمایت هاشمی و خاتمی قاعدتا بیشتر اما با توجه به اینکه من با شناخت کاما رضایی رو انتخاب کردم شاید کمی عذاب وجدان بگیرم اگه بهش رای ندم.
اما مطمئنا در دور دوم به روحانی رای میدم

ف. کاف پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 21:30 http://miyane-ghamhayam.blogsky.com/

محسن میگن برا اون چنتا دوره ای ک کاندید نشده گواهی پزشکی عاورده :دی
همه از دم سر و ته یه کالباسن
هرکی هم ک رییس بشه بدون دسته راست یه نفر پشتشه

چی بگم

زیتون پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 23:16 http://zatu2002.persianblog.ir

اعیادشعبانیه مبارک [گل]

ممنونم
بر شما نیز هم

زیتون پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 23:18 http://zatu2002.persianblog.ir

انگلیس بابیه وبهائیه وحجتیه ومصباحیه را ساخت برای اختلاف بین شیعیان مثل وهابیت والقاعده
باید به روحانی رای دادتا جلیلی نامزدمصباحیه رای نیاره انشاءآلله

روحانی شد
حالا باید دید چکار میتونه بکنه

masi پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 14:36 http://masizasari.blogfa.com

گوش کن,دورترین مرغ جهان می خواند/شب سلیس است,ویکدست,وباز/ شعمدانی

ها,و صدادارترین شاخه فصل,ماه را می شنود/پلکان جلو ساختمان/در فانوس

بدست/و در اسراف نسیم/چشم تو زینت تاریکی نیست/پلک ها را بتکان,کفش به پا

کن وبیا...

شبنم پنج‌شنبه 30 خرداد 1392 ساعت 22:44 http://shabnam-nn.blogfa.com

دوستان یه اشکالی پیش اومده . متاسفانه توی فضای مجازی با یه دخترخانم به مشکل برخوردم. امروز براش کامنت گذاشتم که مزاحمم نشه و دیگه کامنت نذاره. متاسفانه متوجه شدم به همه ی دوستانم سر زده و حرفای بدی برای همه نوشته به اسم من . من از تمامی شما عذرخواهی میکنم. و امیدوارم این توهین ها رو به پای من ننویسید. هر کسی که حتی منو نمی شناسه اگر کامنتی به اسم من براش اومد بدونه که از من نیست. من یه مدت طولانی برای کسی کامنت نمیذارم .

باز هم از همه عذر میخوام به خاطر این سوء تفاهم.
عذر میخوام دوستان من
و تمامی کسانی که لینک من هستید یا لینک نیستید..
دوستتون دارم و برام همیشه عزیز و محترمین مثل خانوادم

امیدوارم حل بشه

نگین یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 00:16

منم به محشن رضایی رای دادم
یادته گفتم اصلا و ابدا رای نمیدم؟
آخرش نشد این شناسنامه ی ما سفید بمونه که!
بخاطر پسر عمم که کاندیدای شورای شهر بود رفتم رای دادم ریاست جمهوری هم که همزمان بود..
نکته ی تاسف بار اینه که جفتشون رای نیاوردن..
نه رضایی و نه پسر عمه ی من!

ولی ناراحت نیستم که به هم استانیم رای دادم..
یجورایی میشناسمش..
ولی خب روحانی موفق تر بود..

شورای شهر خیلیا رو به انتخابات کشوند.هر محله ای یه کاندید داشت.
اینجا که شورای شهر با تقلب اومدن سر کار.همشون دزد
امیدوارم یه اینده ی خوب داشته باشیم

نگین یکشنبه 2 تیر 1392 ساعت 00:17

یه زمانی امکان نداشت سلام یادم بره..
متاسفانه کم کم داره یادم میره..

اینم از سلام ِ ما..
خوبی شما اقا سینا؟

سرت سلامت
ممنونم ازت

دیوونه مهربون سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 23:37

چرا نظرام نمیان آخهههههههههههههه

باز گیردادی

ⓖⓞⓛⒾツ یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 12:48

من فکر کردم شما فیلتری که.. سلام .. نوشته هاتو با البته یه کوچولو اختلاف سلیقه دوست دارم!
زیاد وارد این بحثا نمیشم ولی خب امیدارم فرجی بشه و این ملت یه نفسی بکشن توی این آلودگی سیاسی:)

علیک سلام
ای کاش ادرست رو میذاشتی تا بهت سر بزنم

مقداد جمعه 21 تیر 1392 ساعت 06:04 http://northman.blogsky.com

چرا آپ جدید نمیزاری پس؟

حال ندارم

نگین جمعه 21 تیر 1392 ساعت 15:28

چرا اینجا سوت ُ کوره ؟؟

حال ندارم

دیوونه مهربون یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 23:33

دیدم سینزده ! تا نشر داری گفتم بیام بشه چهارده تا از نحسی در بیاد

خدا شما رو واسه ما نگه داره

دیوونه مهربون یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 23:34

منظورم از نشر نظر بود

می دونم می دونم

ⓖⓞⓛⒾツ دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 21:50

الان منم اصلن حال ندارم

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد