بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

سینما

روز جمعه٬ هوای ابری(البته بعد از چند ساعت شد طوفانی)٬ طبق قرار قبلی٬ حضور در سالن سینما و دیدن یک فیلم ; سن پطرزبورگ اثر بهروز افخمی.

سن پطرزبورگ اکران مجدد خودش رو داره سپری می کنه.اکران اولی دوسه ماه پیش بود که تو کمتر از دو هفته از روی پرده کنار رفت و حسرت دیدنش رو دلم گذشت.اما روز پنج شنبه چشمان تیزبین من متوجه شد که این فیلم اکران مجدد شده بنابراین سریعا کارها رو هماهنگ کردم و قول و قرار رو واسه دیدن این فیلم در روز جمعه گذاشتم.رو هم رفته فیلم جالبی بود.کلی خندیدیم خیلی وقت بود که اینجوری نخندیده بودم.بازی پیمان قاسم خانی تو این فیلم حرف نداشت.خیلی دوست داشتم فیلم های جشنواره فجر رو ببینم.خب فرصت حضور در تهران که میسر نشد٬جشنواره هم که اصولا در شهرستان برگذار نمی شود ٬پس تنها یک راه حل باقی می ماند و آن هم انتظار برای اکران عمومی است که من هم  منتظرم.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

مبارک هم از قدرت کنار رفت یا بهتر است بگوییم خلع شد البته با فشار ارتش و اکنون قدرت در دستان شورای نظامی مصر است.بنابراین ممکن است نظام مصر تغییر نکند و فقط جای افراد عوض شود.

نظرات 8 + ارسال نظر
آرمان شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 11:23 http://abdozdak.blogsky.com/

سینای عزیز! پاسخ نظر شما را در وبلاگم دادم. خوشحال میشم دوباره زحمت بکشید تشریف بیاورید به کلبه درویشی این حقیر

پریروز داشتم در جمعی میگفتم دلم لک زده برای دیدن یک فیلم ایرانی در سینما که بتواند مرا مثل سابق هیجان زده کند.
سالهاست که حسرت به دلم مانده است.
من سلیقه ای ساده دارم اما هر فیلمی راضی ام نمی کند.

گاهی دلم میخاد برم عصر جدید چارلی را صدبار دیگر ببینم.

پاتینا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 19:03 http://patina.ir

سلام
تعریف این فیلمو شنیدم ولی خودم ندیدم
راجع به مصرم یعنی به نظر شما معاونش سلیمان میاد جای مبارک؟
امیدوارم اینطوری نشه
اینجوری که قیامشون بی نتیجه می مونه

سلام
واسه من که خیلی سخت می خندم (البته همیشه لبخند بر لب دارم) فیلم خوبی بود مفرح ذات بود .
همه چیز در روزهای آینده معلوم خواهد شد ولی بنظرم اصول کلی نظام مصر با پایبندی کامل انها به تعهدات قبلی دولت در قبال سایر کشورها خصوصا اسرائیل حفظ خواهد شد

گل مریم شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 21:10

سلام
مبارک کجا رفته؟!!! همه چی سر جاشه! همش نقشست

سلام
مبارک رو استعفا دادند الان حکومت دست ارتش هستش آبجی.
بطور کل همه ی کارها رو نقشه ست

مریم شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 23:04 http://omidbefardayejadid.mihanblog

سلام
ممنون که سرزدی
متاسفانه هنوزنتونستم این فیلموببینم .برای ماهایی که نشدکه تواکران قبلی ببینیم خیلی خوب شدکه دوباره داره اکران میشه

سلام
البته مجددا اکران شده ولی در ولایت شما بلکه در رشت

دیوونه مهربون یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 02:35

سلام همولایتی

هی هییییییی

این جام طوفانش اومد ولی برفش نهههههههههههههه



فیلم ایرانی رو روانم راه میره

ولی این راز دشت تاران و خروس بی محلو دوست دارم

سلام...
فیلم ایرانی خوب هم داریم همشون که عین هم نیستن.
خاله سوسکه رو ندیدی؟!

آمنه یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 10:51 http://www.sehr.blogsky.com

سلام
شما به بنده لطف دارید
دوست ندارم قسم بخورم اما بخدا شرایطم مناسب نبود!! میبینید که چند وقته واقعا فرصت بروز کردن بلاگ رو هم ندارم!!!
دیگه کم کم باید گل بگیرم درشو

سلام
در هر صورت منتظر پستهای خوب شما هستم.ان شاءا... فرصت مهیا میشه.موفق باشید تو همه ی زمینه ها

ونوس یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 12:09 http://sadaf555.blogsky.com

سلام سینا جان
چه خوبه که حوصله سینما رفتن رو داری من عمرا پام به سینما باز بشه خوش باشی عزیز

سلام
اخه چرا ؟! سینما خیلی خوبه کلی حال میده

نیلوفر یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 21:49

سبز باشی

فعلا زردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد