بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

از عرش به فرش

تا همین چند وقت پیش همه کاره ی مصر بود.مرد تاثیرگزار خاورمیانه و جهان عرب.شخصیتی تاثیرگزار در برقراری صلح در خاورمیانه از نظر غرب.حاکم قدر قدرت و قوی شوکت دیروز مصر امروز وضعیت خوبی ندارد.او را به سخره می گیرند برایش لطیفه درست می کنند و قس علی هذا...یک دو نمونه از این لطیفه ها را که "فارین پالسی" تهیه کرده با همدیگر می خوانیم.

عزرائیل برای قبض روح به سراغ حسنی مبارک می‌آید و می‌گوید: با ملتت خداحافظی کن. مبارک با تعجب می گوید: چرا، مگر آنها کجا می روند؟

زمانی که جمال عبدالناصر به قدرت رسید به دنبال معاونی خنگ و کودن بود که نتواند در آینده تبدیل به چالشی برای او شود. به همین دلیل انور سادات را انتخاب کرد. اما مبارک هرگز برای خود معاونی انتخاب نکرد چرا که احمق تر از او در مصر وجود نداشت!

*   *   *  *  *  *   *   *   *   *                                   

بعد از مدتها که خبری از نامجو نبود یا من نداشتم یک مجموعه دکلمه ی شعر تحت عنوان "بوسه های بیهوده "از محسن نامجو در اینترنت منتشر شده .این اثر با همان سبک و سیاق همیشگی نامجو هستش و چند تراک از این آلبوم خیلی خوب اند وتراک هشت فوق العاده هستش.

نظرات 15 + ارسال نظر
جلسه رسمیست دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 13:13 http://jalase-rasmist.blogsky.com

مطلب جالبی بود
در مورد آلبوم نامجو هم موافقم.

مافقم با موافقت شما

آرمان دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 13:35

در مورد احمق بودن دیکتاتورها کاملا حرف درستی است
وگرنه هر ادم عاقلی دل به دنیای فانی بر پایه زور و قدرت نمی بندد
از امثال مبارک قلدرتر هم بودند در تاریخ که سرنوشتی اینچنین فکاهی پیدا کردند چرا عبرت نگرفت؟
می بینیم که دیکتاتورها احمق هایی بیش نبوده اند

اگه احمق نبودن خودشون گور خودشون رو نمی کندن.
رضا شاه و هیتلر با این همه خدمتی که به ملت کردن شر آخر مغذوب و منفور تاریخ شدن

نیلوفر دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 18:36

سلام آقای زرد
نامجو آخرش هست
مصر بیخیال ایران....

امروز ....۲۵ بهمن سبز
خودت باش

سلام
الان چمنی شدم

فریناز دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 19:15 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام خوبی سینا جان؟
من برگشتم....
امروزو هم تبریک میگم و پیشاپیش 29 بهمن را هم بهت تبریک میگم
شاد وآروم باشین همیشه

سلام خانوم فریناز خانوم
خیلی خوشحال شدم که برگشتین.ممنون بابت تبریک ولی ازاین جنگولک بازیها خوشم نمیاد

فریناز دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 19:17

دیدم داداشم داره میگه نامجو نامجو!!!!
داشت دکلمه هاشو میخوند تو خونه...
قشنگ بودش انگاری...واجب شد بگیرم گوش کنم

تراک هشت فوق العاده هستش

رازقی دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 23:02

سلام
...
خداحافظ

داریم یه کارایی می کنیم اگر دوستان بیشتر همت کنن

می بینم که حرف خودم رو تکرار کردی.دوستان رو باید هل بدی

محمد سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 00:17 http://maniyat.ir

سلام سینای عزیز
با حضورت خوشحالم کردی و باز خوشحال شدم از اینکه مطلب آخر مفید واقع شد
در مورد مطلبت سرنوشت همه ی دیکتاتورها همین بوده و هست و به امید سرنگونی تمامی دیکتاتورهای دنیا
موفق باشی

سلام عزیزم
همیشه از خوندن پستات لذت بردم.

ونوس سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 08:56 http://sadaf555.blogsky.com

سلام سینا جان
نمیدونم چی بگم
محسن نامجو رو حتما تهیه می کنم
موفق باشی

سلام آبجی
هیچی نگو.تهیه کن خوبه

آرمان سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:10 http://abdozdak.blogsky.com/

سینا جان! عجبم در کار دیکتاتورها
بسیار خوش فکر هستند و باهوش
اما چرا در این یک مورد احمقانه عمل میکنند جای بسی تعجب دارد
همه عین هم کپی برداری میکنند
انگار که اصلا تاریخ نخوانده اند
عجیب است
اینطور نیست؟

چون معتقد به اشتباه خودشون نیستن

غریبه سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 20:01 http://www.comeoffit.blogfa.com

سلام شایدملت مصربعدها بفهمه چه حماقتی کردمثه ایران به وبلاگ من سربزن

به نظر من همین حالاشم ملت مصر شکست خورده.چون موفق نشده نظام رو تغییر بده

مژگان سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 20:48

ای کاش

آزادی سرودی می خواند،

کوچک همچون گلوگاه پرنده ای!

<شاملو>


به امید سرنگونی همه ی نامبارک ها !
خیلی سایتتون عالیه

سلام دوست عزیز
ای کاش ادرس وبلاگتون رو هم می گفتین

چـــــی بگه آدم؟
نوشته شد!

بلاگ اسپات فیلتر شده.یه جوری میام

سعید محمدی سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 22:53

به سلام بچه محل خودمون چطوری پسر .
بعد مدتها اومدم یه کامنت غیر خصوصی برات بزارم
آخرش نفهمیدیم ما ۲۵ باید از ملت کادو بگیریم(بدیم) یا ۲۹ بگیریم(یا بازم بدیم)
پسر دیدی چقدر جوان مونده بود من فکر کردم طرف ۴۵ سالشه نگو سن بابای بابابزرگمو داره .
ولی بدور از شوخی هیچ نظامی ابدی نیست حتی نظامی که بر پایه ی دموکراسی باشه البته این دید منه

سللام گل پسر
۲۹
خوش می گذشت دیگه...
مخالفم اشتباه می کنی.در نظام های مبتنی بر دموکراسی هیچ وقت نظام تغیر نمی کنه بلکه افراد در راس قدرت عوض میشن.هرچند لابی هایی که در به قدرت رسیدن افراد نقش دارند شاید همیشه ثابت بمونن

پشمکو یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 20:01 http://pashmakoo.blogsky.com

حیف شد من خیلی دلم می خواست برم مصر!!

خب یه چند وقت دیگه برو.مبارک رفته مصر که سرجاشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اسفند 1389 ساعت 19:32

من چیکار به مبارک دارم!
پول ندارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد