بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیخودی

تا بحال به این موضوع فکر کردین که اگه ایرانی نبودین مثلا کجایی ممکن بوده باشین یا شاید هم بهتر بگم دوست داشتین کجایی باشین.آلمانی٬ انگلیسی٬ برزیلی ٬بورکینافاسویی و....راستی سیاست مدار مورد علاقه ی شما درعرصه جهانی کیه؟

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

برای نجات زمین حشره بخورید.سوسک هزارپا٬ کرم و...پیشنهاد میشود.این حرفا رو از خودم درنیاوردم یه دانشمند هلندی گفته.گاو و گوسفند وخوک و...دی اکسیدکربن زیادی تولید می کنن که موجب گرمتر شدن زمین میشه به همین خاطر بهتره که حشره بخوریم.مثلا ما ایرانی ها که عادت به خوردن کباب داریم باید بجای چلو کباب٬ چلوسوسک بخوریم.یا هزارپا رو سیخ بزنیم رو منقل کباب کنیم.برای درست کردن کوبیده هم می تونیم از مخلوط کرم و هزارپا استفاده کنیم.

نظرات 24 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 14:03

سیاست مدار مورد علاقه ای ندارم، ولی همیشه دوست داشتم سوئیس باشم

ان شاءالله میری

فریناز پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 14:46 http://delhayebarany.blogsky.com

مگه هر کی پیدا شد یه حرفی زد میشه دانشمند؟!!!
اصلا مگه دانشمندا همشون عقل کل هستن؟!!

سوسکه منو می خوره سینا نه من اونو

حالا اگه میخوای عمه بره بهشت حرفای این دانشمنده رو تایید کن


هر چی شما بگی درسته

فریناز پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 14:48

اگه ایرانی نبودم...
.
.
خب...
.
.
.
.
دلم می خواست فرانسوی بودم!شایدم انگلیس!شایدم ...

بی خیال دل من رنگین کمانه...
همشونو می خواست اونوقت

عجب دلی داری.../

جلسه رسمیست پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 15:22 http://jalase-rasmist.blogsky.com

اگه ایرانی نبودم دوست داشتم فرانسوی بودم.دیوانه ی پاریس هستم.اونم از راه دور.
سیاستمدار مورد علاقه؟
دکتر مصدق.
سوسک؟بخورم؟

فرانسه هم خوبه
مصدق هم که فوت کرده از زنده های کی؟
منو غذایی متنوعه کرم و هزارپا هم بوده چرا همتون به سوسک گیر دادین

آرمان. پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 16:16

دوست داشتم بجی اینکه مجبور باشم بجای ایران و گوشت گاو و گوسفند چیز دیگری انتخاب کنم
ترجیح میدم موارد موذی را حذف کنم نه صورت مسءله را

این هم نظریه.
ولی خب تفکراتی چون سوال اول گاهی اوقات در ذهن من میاد میره

کرموها(امیرعلی) پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 21:16

سلام.فقط ایران اگه یه چیز باشه که خدا بهم داده باشه و همیشه بخوام ازش تشکر کنم ملیتمه!گرچه شر می شه ولی سید محمد خاتمی!

سلام خیلی خوبه که به وطن عشق می ورزین.بنده هم شکرگذار این هستم که یک ایرانی ام.
سید محمد خاتمی هم شخص بزرگ و تاثیرگذاری ست.

اردشیر بابکان پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 22:11 http://avestaariyo2.blogfa.com

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره اخلاق و اصول اخلاقی از دیدگاه دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

میام

pink پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 23:08 http://www.togetherlife.blogsky.com

من اینقدر سوسک دوست دارم

خیلی خوبه پس مشکل زیادی برای تغییر رژیم غذایی نخواهید داشت

آوا پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 23:25 http://farzandebaran1.blogfa.com

من عاشق خاک ایرانم

اما نه ایران با این سیاست! دوست دارم ایرانی داشته باشیم پر از آرامش!!!

من به شخصه خیلی علاقه دارم که سیاست مدارانی چون ماهاتیر محمد و یا رجب طیب اردوغان مسئول سیاست ایران می بودن

مژگان جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 00:55 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام آقا سینا . کجا بریم که از مملکت گل و بلبل که هر روز یه سوژه ی جدید می دن به خوردمون و یه گل جدید می زنن به سرمون بهتر باشه؟؟؟ (شنیدین تو مجلس حرف سر نصف کردن میزان یارانه های کوفتیه؟؟) خلاصه من از اینجا اگه بخوام برم برای اینکه شوک زده نشم یه جای مشابه اینجا رو انتخاب می کنم احتمالا افغانستان
چین که اصلا نمی رم به دلیل ارتزاق از همین جانوران مشکوک موذی
سیاستمدارا همشون خوبن مخصوصا جنسای ایرانیشون اما من جدا گاندی رو خیلی دوست دارم از مرده ها و از زنده ها می تونم بگم کیا رو دوست ندارم اما نمی تونم بگم از کی خوشم میاد؟

سلام
افغانستان که جز خاک خودمونهایران و افغانستان یک ملت اند با دو دولت
شرق اسیا رو ولش کن همشون حشره خورن.
غلط اضافی کردن که میخوان یارانه ها رو نصف کنن.
گاندی شخص بزرگی بود

دیوونه مهربون جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 02:56

سلام
همولایتی شما اولین پرس از چلو سوسک رو بخوری منم قول میدم بعدش بخورم
اصلا هم اهل سیاست نیستم.ولی همیشه از فکر اینکه مثل امیر کبیر یه ایرانی به درد بخور و آزاده باشم لذت میبرم
امشب دیدی آقای قهرمانی رو آوردن تو برنامه جلوه اینا
و اون آهنگ سوزناک آخر برنامه
و خداحافظی آقای قهرمانی
من تحمل این همه احساسات رقیق رو ندارم

سلام
من می خورم اما بعد نخوردی چی؟
امیر کبیر هم خوبه ولی اطلاعات کمی ازش داریم.
اره دیدم برنامه رو.حالا اینقدر احساساتی نشو
چرا منو تحت فشار میزاری

دیوونه مهربون جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 02:57

اها در ضمن چو ایران نباشد تن من مباد
اگه ایرانی نبودم همون بهتر که اصلا نبودم
جمله بندی رو کیف کردی؟

قافیه ردیف همه چی داشت.
ای شاعر ای ادیب

ابوذر اکبری جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 08:26 http://boghzebaroon.persianblog.ir

راستی گم شده است

در ریای جادو

در دروغ و تشویش

در گناهِ زالو

دل پیِ حرفی چند

دل پیِ رنگی خوش

ساده و بی معنی

همگی عاشق کُش

همه حجمی خالی

همه قلبی بی مهر

ساده بودن دردی

با نقابی بی چهر

از آخر شروع کنم

از تهِ فصلی سرد

نوبهار شروع میشه

شاید این بار بی درد

سال نو سال گذر

شاید امن یا کم خطر

سال رحمت بی حسد

با غروبِ کم خرد

سبز سبز چون شاخسار

هر چه خوشپوش و نگار

فصل زیبائی رسید

عاقبت بازم بـهـار . . .

میام کامل شو می خونم

ابوذر اکبری جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 08:34 http://boghzebaroon.persianblog.ir

سلام وقت خوش مطالب رو خوندم خیلی جالب بود درختکاری حشره خواری که به سوسمارخوراش بیشتر میاداستاندار جدید گیلان من هم گیلانی هم ساکن گیلانم متاسفانه هر چی پاسدار و اطلاعاتیه شدن فرماندار و شهردار و استاندار و حتی اخیرا یه آخوند سپاهی رو بعد سی سال گذاشتن جای نماینده ی ولی فقیه در کردستان یعنی موسوی و اونو فرستادن تهران تو مجمع تقریب این اواخر خیلی چوب لا چرخ اینقدی چیا می کرد ..........

این جور ...اقتصاد مملکت سیاست مملکت همه چیز افتاده دست اینا.
قهرمانی بزرگترین مزیتش این بود که سپاهی نبود و تو دولت سید محمد خاتمی معاون استاندار بود

ابوذر اکبری جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 08:37 http://boghzebaroon.persianblog.ir

تخم مرغ هم که حتما شنیدید چیزی شبه تخم مرغ که با آهک و کلسیم و ... ساخته میشه دارن از چین وارد می کنن خدا لعنتشون کنه این شعر چی توز رو هم تو پارازیت یه جواب درخور دادن که کلی حال کردم ....شادو برقرار

اره مثل اینکه الوده هم بوده ولی طبق معمول تکذیب می کنن
چی می کشیم از دست اینا

کافه چی جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 13:41 http://cafe-gap.blogfa.com

کافه گپ به روز شد!

منتظر قدوم سبزتان هستم




با سپاس[گل]

شبنم جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 14:09 http://jametohee.blogfa.com

از سیاستمداران گذشته کریمخان زند رو یه قهرمان بزرگ عرصه ی سیاست می دونم و از سیاستمداران معاصر هم باراک اوباما رو واقعا قبول دارم.

ممنون که گفتین . امشب حتما به یاد حسین قوامی شب جدایی رو گوش می کنم.
سربلند باشید.

خب باهم اختلاف نظر داریم چون من به کریم خان رو قبول دارم و نه اوباما رو.نظر جالبی دارین
در مورد قوامی هم خواهش

نیلوفر جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 20:13 http://janatan.blogsky.com/

سلام بابا..
کباب هزارپا؟؟؟
من که به شخصه گیاه خوارم
دوست داشتم فرانسوی باشم
عاشق سارکوزی هستم .....از ایرانی بودن خودم راضی هستم یه جورایی افتخار میکنم
ولی این دولت آبرو برا ایرانی نذاشته
همه ی هستی من .....




آیه ی تاریکی است...؟؟؟؟






قحط الرجال بود حالا چرا سارکوزی؟

کافه چی جمعه 20 اسفند 1389 ساعت 23:57 http://cafe-gap.blogfa.com

با سپاس از حضور گرمت نازنین[گل]

از اظهار لطفت بینهایت سپاسگزارم

راستی نوروز باستانی پیشاپی بر شما هموطن نازنینم خجسته باد

به امید ایرانی آباد و آزاد




پاینده باشی
[گل][گل][گل][گل]

خواهش دارم
ممنون از شما

ستوده شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 08:29 http://saba055.blogsky.com

من که اگر از گرسنگی بمیرم حاضر نیستم هیچ جک وجونوری را بخورم چون از همشون میترسم .

آخه چرا.هزارپا به این قشنگی

گیله مرد شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 09:02 http://gilemards.bloghaa.com

درود سینای عزیز
.
به تازگی در چند سال اخیر حتی از کرم های زباله خوار برای درست کردن غذا استفاده می کنند.
این هم از عجایب!!
بدرود

درود همولایتی
دیوانه ان بابا

ونوس شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 09:31 http://sadaf555.blogsky.com

کلا دوست دارشتم تو این عصر نبودم
بابا نمی گی دلمون ضعف میره

هر عصری مزایا و معایبی داره و ما باید سعی کنیم که معایب رو به مزایا تبدیل کنیم تا در تاریخ جاودانه بمانیم
کباب هزارپا رو میگی

مریم شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 11:49 http://omidbefardayejadid.mihanblog

انگلستان..............!
من چلوکبابو خیلی دوس دارم و اصلاحاضر نیستم با هیچ غذایی اونم ازاین نوع عوض کنم!!!

برای زندگی بریتانیا جای خوبیه ول من هرگز حاضر نیستم به تابعیت کشور پلیدی چون انگلستان در بیام.
کباب که خوراک همه ست

نیلوفر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 14:38

خوب چون دوستش دارم
اینجا دموکراسی هست
مگه نه؟
سبز باشی

حتما دموکراسی هست.برام جالب بوده که کسی از سارکوزی خوشش بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد