بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

اندر خوبی های تابستان

این درست که تابستان هوا خیلی گرمه و منم همینطور شرشر عرق میریزم اما خب تابستان از نظرم یه خوبیایی هم داره.چند مورد رو ذکر می کنم.

1.به دلیل گرمی هوا قیمت موز اومده پایین و با خیال آسوده تری میشه موز خورد.تو این چندماهه یکی از دغدغه های من بالا رفتن قیمت موز بود.

2.هندوانه و خربزه فراوانه.در این هوای گرم بدن به شدت به هندوانه نیاز پیدا می کنه.حداقل روزی دوبار توصیه میشه که هندوانه بخورین.برای سلامتی خوبه ...آره جون شوما

3.گیلاس و هلو و شلیل و شفتالو زیاد تو بازار پیدا میشه.خوردن گیلاس خیلی حال میده شلیل و هلو و شفتالو نیز همچنین.

4.خوردن بستنی خصوصا از نوع سنتی اش و یخ دربهشت خصوصا از نوعی میوه ای اش خیلی خیلی حال میده.

5.فرصت بیشتری برای گشت و گذار وجود داره.خصوصا جاهایی که جنگل و آبشار هم داشته باشه و بری توی آب سرد و یه چندساعتی همون جا بمونی.به شخصه جاهایی چون امام زاده ابراهیم ٬ ویسادار پره سر و لونک رو ترجیح میدم.

6.فرصت زیادتری برای تماشای فیلم وجود داره. فیلمهای سینمای جهان و فیلمهای سینمای ایران.البته برای رفتن به سینما باید یکی رو پیدا کنم تا باهام بیاد چون رفیقی که باهام میومد الان رفته سربازی و من مانده ام تنهای تنها...

آواز عزیز نگاری و آواز پشت کوهی......با صدای استاد فریدون پوررضا

نظرات 45 + ارسال نظر
pashmakoo چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 11:52 http://pashmakoo.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام امیدوارم اول باشم

سلام
اول شدی

pashmakoo چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 11:53 http://pashmakoo.blogsky.com

ای جانم بذار دومم بشم بعد حرفامو بگم

دوم هم که شدی

pashmakoo چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 11:53 http://pashmakoo.blogsky.com

از قدیم گفتن تا سه نشه بازی نشه

د بگو چی میخوای بگی

pashmakoo چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 11:58 http://pashmakoo.blogsky.com

خب بله تابستون با تمام گرماش هندونه داره که به هیچی ترجیح نمیدم!
ولی شما که اون بالا بالاها نشستی بگی داری شر شر عرق میریزی خدا به داد ما برسه که این پایین مایینا داریم ذوب میشیم!
مورد ۱ که باید بگم واسم فرقی نکرده چون موز نمیخورم مگر اینکه توفیق اجباری باشه!
در مورد کوه و کمر هم تقریبا موافقم ولی بعضی از توفیقات اجباری باعث عصبانیت میشه!
فیلمم که همیییییییییشه هست ومن که عاشق فیلمم!
میتونی ازم دعوت کنی باهات بیام سینما!
چشم بابام روشن
نه دادا من نمیام تبرو واسه خودت یه آستین اساسی بالا بزن!
تورو خدا اینقد اصرار نکن
نمیتونم بیام

آره شنیدم که فارس خیلی گرمه ولی خب اینجا درصد رطوبت بالاست و طاقت من هم کم
آخه چرا مگه میشه موز نخورد !
هیچ جاه بهتر از جنگل و کوه نیست
دو تا از فیلمایی رو که دیدی نام ببر
خودت می بری خودت می دوزی حالا کی ازت دعوت کرد

نیلوفر چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 12:47 http://janatan.blogsky.com/

سلام گل گفتی
ولی اگه بخوایم ۲بار در روز هندونه بخوریم و بستنی چاق میشیم
بعد میگن اصفهانی ....تو که دغدغت از اصفهانی ها بیشتر بوده

شاد باشی

سلام
هندودنه دو بار در روز بخور بستنی رو یه روز در میون
آخه الان نصف قیمته

کوروش چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 14:10 http://korosh7042.blogsky.com/

بله میوه به وفور اما گران
زمان گشت وگذار زیاد .یعنی روز ها طولانی
و...
امید که ملت در امدش بیشتر شده باشه تا
بهره ببرد

درود بر تو سینای عزیز
تابستانت خوش

آره گرونه...
درآمد ملت که بیشتر نمیشه
ممنون از شما

هانیه چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 14:54 http://gamaj.blogsky.com

من که اصلا با تابستون حال نمیکنم!

یعنی موافق این چیزایی که من گفتم نیستی

ونوس چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 15:52 http://sadaf555.blogsky.com

درود بر سینای عزیز
خوب اینا که گفتی خدمت به کم بود که داداش گلم خوب پس نتیجه میگیرم تابستان فقط واسه خدمت کردن به شکم خوبه
وای شما آقاییون چه علاقی به موز دارین آخه میوه به این سنگینی برای خوردن دغدغه هم داری
خربزه رو پایم ولی هندونه نهههههههههههههه اصرار نکن نمی تونم بخورم
خوب سینما رو هم رو من حساب نکن چون اصلا نمیرم ! خب دیگه اومدم بگم ما هستیم هاااا
مواظب خودت باش انقدر هم پر خوری نکن برات خوب نیست

خوردن خیلی مهمه.به شکم باید رسید و بهش توجه کردشما چرا بهش علاقه نداری؟
من باید تو یکی رو علاقه مند به سینما کنم.
هندوونه خیلی خوبه اgبته خربزه مشهدی رو دوست دارم

فریناز چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 18:32 http://delhayebarany.blogsky.com

وای من موز اصلا دوست ندارم

یادم باشه اومدم رشت موزامونو واست بیارم به جای گز

آره هندونه رو هستم ولی ما بیشتر فالوده گرمک و طالبی میخوریم

آره کلا من عااااااااااااشق این گیلاس درشتام با هلو زعفرونی با شلیل

خدا نکشدت سینایی الانه میرم یخچالمونو خالی میکنم میام

هم موز بیار هم گز چرا خسیس بازی در میاری
حالا نمیشه هم فالوده و گرمک بخوری و هم هندوونه
یه خورده انداختمت تو خرج

فریناز چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 18:33

اگه قول بدی بلیط منو حساب کنی یو و برام کلی چیپس و پفک بخری من میام سینما ها

باشه بلیط و تنقلات به حساب من

فریناز چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 18:38

وااااااااااااااااااااای خدا واقعا نکشدت با این پستت

به داداشم گفتم بره برام بستی بخره

تو نمی دونی من اسم خوراکی که میاد نمی تونم دیگه صبر کنم؟؟؟

گفتم انداختمت تو خرج

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 00:39

سلام همولایتی خط میخی وبلاگت درست شد
عیدهاتم مبارک
من همه چیه زمستونو به این گرمای جانکاه ترجیح می دم
اسم این فیلمای معروفو بگو ببینم
فعلا دنبال عصر یخ ۲۰۱۲ یه چیز تو مایه های فیلم مزخرف ۲۰۱۲
البته هنوز ندیدم ولی حدس می زنم همین باشه
کاش ما هم یه کم برا اعتقادات خودمون مایه می ذاشتیم تو فیلم ها و ....
شیطونه میگه برم بزنم همه شونو شل و پل کنم
راستی طرفای ما اومدی؟؟؟؟
اون بالا بالاها..شهرک
اونم الان حال میده خنکه

سلام بر همولایتی خودمان
اخه خودت زدی یه کارایی کردی بعد میگی خط میخی وبلاگت درست شد این وبلاگ که از اول مشکلی نداشت.آره خیلی گرمه از ساعت 8 به بعد میشه اومد بیرون.
اسمش رو درست گفتی ولی فکر نکنم فیلم خوبی باشه.البته من ندیدمش ولی تو لیست فیلمهای دیدنی من نیست.
چندتا از فیلمهایی که قرار ببینم The Adjustment Bureau-Certified Copy(ساخته عباس کیارستمی)- Hanna-Sucker Punch –super 8 - x men و...
آخه میدونی چیه اتفاقا مسئله اساسی اینه که فیلمسازهای وطنی که اکثر ناموفقن درمورد اعتقادها فیلم میسازن برای اینکه بخوای اعتقادتو جا بندازی باید ضد اعتقاد فیلم بسازی تا خود مخاطب بره به سمت اعتقادات.حالت نصیحت هیچ وقت جواب نمیده
kنه دیوونه جون یه روز درمیون میرم یه جایی تا دوره ببینم اصلا وقت گشت و گذار ندارم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 00:40

بازم زدی به جاده خاکی

مهتاب پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 01:22

سلام

موز که تو گرما مزه نمیده

طالبی را بیشتر دوست دارم

مورد سوم خیلی گرونه

مورد چهارم چاق میکنه

بخاطر نفس تنگی نمیتونم کوه و آبشار و جنگل برم اما عاشق طبیعتم

فیلم را موافقم اما نه همراه دارم و نه تو این گرما دوست دارم از خونه بیام بیرون

من مانده ام تنهای تنها

سلام
تو سرما می شینیم می خوریم
طالبی رو آب میگیرم یا یخ در بهشتشو میخورم
ارزون میشه به امید خدا
حتما بخاطر پیاده رویش اینو گفتی .البته بعضی جاهای سرسبز داریم که زیاد سربالایی نداره.ایمدوارم همیشه سلامت باشی.
شما هم مانده ای تنهای تنها

مژگان پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 08:22 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

من عاشق تابستون هستم و موز و فیلم و بستنی و رخوت و بیحالی و بیکاریش و همینایی که گفتیو دربست هستم، اما چه بخور بخوری راه انداختی بابا سینا ما خودمونو داریم می کشیم چند گرم کم کنیم واسه ی عروسی دختر عممون آخر تیر، تو هی اینجا اسم این چیزا رو نبر گناه داره، ای شکنجه گر !
واقعا وبلاگت بد آموزی دار شده ها می دونستی یا نه؟؟ می دونستی که وبت مثل یه پرتره پره از تصویرای زرد و سفید، می دونستی یا نه؟ می دونستی یا نه؟؟ می دونستی که توی وبلاگ تو خوردنی ها رو می شه چید، می دونستی یا نه ؟ می دونستی یا نه؟؟ تو که وبت خیلی عجیبه تو که حرفات خیلی غریبه تو که اینهمه وبلاگت واسه ماها گرم و نجیبه ، می دونستی .......... با عرض پوزش از خانم مهرنوش به خاطر یه اندک مایه دستکاری ترانه شون!

می دونستی منم دارم مثلا لاغر می کنم.الان احساس می کنی که اگه یکم از هر کدوم بخوری اشکال نداره
شعر خوب یگفتی خودت بخونش بده بیرون رو دست مهرنوش هم بلند میشه.می دونستی یا نه؟

انـــــگولک پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 18:39 http://angoolak.bloghaa.com

پس یک تابستان است و یک سبد خوردنی !

آره دیگه

pink جمعه 17 تیر 1390 ساعت 01:54

فقط گیلاس

فقط گیلاس با سایر موارد

pashmakoo جمعه 17 تیر 1390 ساعت 01:59 http://pashmakoo.blogsky.com


بی ادب
این چه وضع صحبت کردن با یه خانومه؟
ساکت
توجیه نکن



منو دعوا نکن

pashmakoo جمعه 17 تیر 1390 ساعت 02:03 http://pashmakoo.blogsky.com

فیلم سینمای ایران رو اصلا دوست ندارم!
آخرین فیلمایی که دیدم دیروز بود به نام:
شجاع دل
۱۳ روز بعد
بر باد رفته
فیلمه مورد علاقم که ۳ پارت داره و من توی ماه ۴ بار این پار تا رو نگاه میکنم گرگ و میش هست~
عاشقشششششششم
به شما هم توصیه میکنم حتی شما دوست عزیز

آفرین...
سری فیلم twilight رو میگی دیگه
فیلم های روز رو چی نگاه می کنی منظورم 2010 و 2011 هستش.

آرش جمعه 17 تیر 1390 ساعت 04:23 http://www.i2c.blogfa.com

سلام اگه انقدر بخوری چاق میشیم .

خب بعد نمی خوریم تا لاغر بشیم

pashmakoo جمعه 17 تیر 1390 ساعت 12:20 http://pashmakoo.blogsky.com

بلههههه
تازه ۲۰۱۲ هم نگاه میکنم
اسمش یادم رفته
وااااااااا چرا؟
اون سریا هم اسمشون هست:
twilight
newmoon
slipce اگه اشتباه نکنم این آخری رو
ادوارد

افرین کار خوبی میک نی
آره میدونم فیلم نسبتا خوبیه و طرفدار هم داره

زیتون جمعه 17 تیر 1390 ساعت 12:22 http://zatun1.blogsky.com

معمولاخیاروموزمیروندبالا
ولی گوجه می اید پائین
اماموزسمی است نباید خوردبرای زردشدن سم میزنندخیارراباید باخرماخوردتامعتدل شودهندوانه راهم باید باخرماخورد

والله ما تاحالا هیچ بشری رو ندیدم که خیار و هندوانه رو با خرما بخوره.ولی خب یه بار امتحان می کنم ببینم چه مزه ای میده

pashmakoo جمعه 17 تیر 1390 ساعت 12:31 http://pashmakoo.blogsky.com

من می بافم ........... تو می بافی........
من برای تو کلاه تا سرت را گرم کند...
تو برای من دروغ تا دلم را گرم کنی...
سینای عزیز انسانم آرزوست

این" تو" که من نبودم احیانا؟

مقداد جمعه 17 تیر 1390 ساعت 13:08

نه تنها دغدغه تو بلکه دغدغه تموم جوونا گرونی موز بود که به فضل الهی و یاری مسئولان با پایین آوردن قیمت موز جون جوونای مملکت رو نجات دادن
مگه هندونه قرصه که روزی 2 بار بخوریم! خوردنش راحته ولی به عواقبشم فکر کن خب
تا حالا که قسمت نشده یخ در بهشت بخوریم( منظورم امساله ها) ولی تا دلت بخواد بستنی خوردم. حتی شده تو ی روز 3 تا بستنی خوردم ما که اینجا امام زاده ابراهیم نداریم چیکار کنیم؟! حتما باید امامزاده ابراهیم باشه؟!
آخی، دوستت رفته سربازی؟ ایشالا ی روزی قسمت خودتم میشه ما که رفتیم خیالمون راحته

بعله اگر نبود فضل الهی که این مشکل حل نمیشد.
هندوانه از قرص هم مهم تره
یخ در بهشتای اینجا تو کشور تکه
اما زاده ابراهیم تو دل کوهه طبیعت فوق العاده ای داره.زمستون ها اصلا نمیشه اونجا رفت به دلیل برف زیادی که میباره و تابستونا خصوصا شبا فوق العاده خنکه
خوش بحالت که رفتی

حسام جمعه 17 تیر 1390 ساعت 16:48 http://www.notefalse1.blogfa.com

تا درگیر کار نشدی قدر تابستوناتو بدون.../

اگر این غم و غصه ها بگزارند

ziba جمعه 17 تیر 1390 ساعت 18:03 http://zibaaa.blogsky.com/

تشبیه یه مرد شیکمووووووووووو بود

تابستون بجز اینایی که گفتم دیگه خوبیه دیگه ای نداره

سمیه جمعه 17 تیر 1390 ساعت 21:35

سلام ....اومدیم احوال پرسی ؟؟؟

تمام گزینه ها عالی و مورد تایید هستن .
مخصوصا شماره ۴ که هیچ جوری نمیشه ازش گذشت ...

ولی با همه این اوصاف بی صبرانه در انتظار اومدن پاییز زیبا هستم .

علیک خوش آمدی
ممنون از این حمایت جانانه
هوای خنک واقعا عالیه

حمید شنبه 18 تیر 1390 ساعت 18:43 http://paeez12.blogfa.com

سلام رفیییق

وااای چه دغدغه های والایی

من تبریزم .البته هوا بد نیستا.ولی بوشهر وحشتناکه

سلام
بس چی که
بازم بچه ی جنوبی به گرما عادت داری

انوشه یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 10:18

اا؟پس کی فالوده ها رو بخوره کاکو؟

فالده رو با بستنی سنتی میزنیم تو رگ

ائورا یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 11:05 http://doelbaz.blogfa.com

سلامبه به سینا خان چه پست خوشمزه ای راه انداختی!واسه من که فقط تابستونه و بستنی هاش مخصوصا با طعم تمشک! خبر خبر... ما برگشتیم!با اولین اپ بعد از ماهها منتظریم...

علیک
چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسید
اومدم

pashmakoo یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 13:08 http://pashmakoo.blogsky.com

بودیییییییییییییییییییییییی
دقیقا خودت بودی؟
این جند روز رفته بودی سینما؟
مگه قرار نبود منو ببرییییییییییییییییی

نه بابا کی وقته سینما رفتن داره

میرزا قلمدون یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 14:34 http://forogh-javdane.blogfa.com/

سلام
خیلی قشنگ گفتید
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
موفق باشید

علیک
خواهش
اومدم

ziba یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 20:12 http://zibaaa.blogsky.com/

خب گفتم که تشبیه یه مر شیکمو بود وگرنه چطور تابستون غیر اینا نمیتونه خوبی داشته باشه

منم که تکذیب نکردم

ائورا یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 20:51 http://doelbaz.blogfa.com

راستی یادم رفت این خبر مهم را بهت بدم... اهم اهم.. در دوئل باز لینک شدی!هورااااااااااااا

آره دیدم ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 00:12

همولایتی دوباره رفتی تو خط اینجور نظر

ستوده دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 08:54

سلام سینایی .
من همه جور میوه ای را دوست دارم واصلا ظرفیت دیدن میوه ها را ندارم .
شکمو هم تا دلت بخواد البته از نوع میوه ایش

سلام خانوم معلم
خیلی خوبه

ستوده دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 08:55

اولا سینمای ایران رفتن ودیدن داره .
بعد حالا که دوست داری بری خب برو دست یک دختری را بگیر ببرش با خودت اینجوری از تنهایی هم در میای

ممنون از این راه حلی که ارائه کردین

ابوذر اکبری دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 18:38 http://boghzebaroon.persianblog.ir

من از تنهائی جاده

پناه آورده در خویشم

من از این بی صدائی ها

تـرانـه بازیه کیشم

تو این وقتی که من هستم

ز روز و شب جدا تنها

شده دارم نگاهی تلخ

شده قلبم یخ و رسوا

اگه دل منطقی می بود

اگه فکر رهائی بود

اگه غصه نمی فهمید

سپید و پاک خـدائی بود

جهانِ تازه ای داشتم

جهانی نو پر از آوا

پر از لبخند و بخشایش

واسه این خسته از دنیا

تو این کوچ و از این پرواز

مهاجر خالی از آغاز

تنش خسته دستاش بسته

تو رگهاش خونِ این آواز

منو مـا کن به یک بوسه

منو از غُصه پنهون کن

تو قلبت خونه ی شـادی

بدی رو جمله ویرون کن

منو مـا کن بخون از نو

بخون از خنده و بـارون

از این رویش نگاهی سبز

جهانی عشق خـدائی کن . . .

Mr.Erfan دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 19:17 http://worldfun.blogsky.com

سلام سینا جون
خوشحالم از اینکه میبینم وبلاگت محبوب شده!
ارادتمندیم

علیک
چه عجب پیدا شدی
دوستان لطف دارن

مقداد دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 20:30

من تو عمرم ی بار اومدم گیلان و یخ در بهشتشم خوردم. خییییییییییییییلی خوشمزه ست، توش گلپر و ذغال اخته داره من که عاشقش شدم راستی به حرف ستوده گوش نکنی ی وقت! ما به دخترای کویتی متعهدیم، باید بریم اونجا خدمت رسانی کنیم نه تو سینماهای ایران

آره یخ دربهشت میوه ای تا دلت بخای داریم.آلبالو-موز طالبی- توت فرنی -آلوچه-اخته ووو
آره راست میگی

ziba دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 21:21 http://zibaaa.blogsky.com/

یه تغییراتی به لینک دونی دادم دوست داشتی بلینک اقا سینا

چشم

دیوونه مهربون سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 01:13

سلام همولایتی
این بار با فایر فاکس اومدم.
اون نظر اجق وجقه مال منه؟
چرا اونجوری شده؟
نظرات قشنگم کجان؟
احساساتم خظ برداشت باز
یکی گفت طرفای کوچصفهان شرشر بارون بوده امروز راست و دورغشو نمی دونم ولی منم بارون می خواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام
حالا خودت دیدی یه مدت چطور رفته بودی رو مخ ما
واقعا...؟بارون باریده؟ فکر نکنم

pashmakoo سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 14:03 http://pashmakoo.blogsky.com

امروز کسی محرم اسرار کسی نیست
من تجربه کردم که کسی یار و مددکار کسی نیست

قبلا میومدی لطیف میکردی اما حالا؟

گل مریم چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 20:01

سلام
کلا فهمیدم قضیه چیه... یه دفعه بگین میوه هایی که دوست دارین فراوون میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد