بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

امام زمان (عج) و انتخابات ۹۲

خدماتی که دولت محترم مدعی آن است خدماتی است که بر سر درست یا نادرستی شان حرف و سخن بسیار است. عده ای یکسره منکر آنند و در مقابل عده ای آن را چیزی شبیه معجزه می دانند و آمار و ارقام ارائه شده را به دلیل تواضع و شکسته نفسی دولتمردان کم تر از آمار و ارقام حقیقی. اما آنچه این بنده کم ترین می گویم نیاز به ارائه سند و مدرک و آمار ندارد ،کافیست اندکی در فضای واقعی این سرزمین تنفس کرده باشید تا بدانید از چه سخن می گویم و با که. دولت آقای احمدی نژاد به همه ما فهماند که " عقل " چیز بسیار خوب و مفیدی است و بر خلاف آنچه بسیاری می پندارند " مغز " نه تنها یک غده مزاحم نیست بلکه می تواند در بسیاری از موارد کاربرد های جالبی داشته باشد. در همین سال ها بود که ما فهمیدیم دانش و علم را حقیر نشماریم و اگر می خواهیم در مناسبات بین المللی جایگاهی داشته باشیم قواعد بازی را به مسخره نگیریم و بدانیم " شعار" اگرچه افق پیش روی یک ملت را روشن می سازد و آمال و آرزوهای او را بیان می کند اما  با شعاردرمانی  نمی توان همه مشکلات یک جامعه را از سر راه برداشت. ما خیلی چیزهای دیگر را هم فهمیدیم. فهمیدیم اقتصاد مهم است، فرهنگ مهم است،سیاست مهم است، و همه این ها علم است و یک نفر هرچه قدر هم که نابغه و به قول خودش "کارشناس" باشد نمی تواند همه کارها را به تنهایی پیش ببرد و دیکتاتوری مختص یک سرزمین خاص نیست و در همه جا می تواند  سرو کله اش پیدا شود. بله، ذکر همه آنچه در این سال ها آموختیم آن هم در یک یاد داشت کوتاه و مختصر میسر نیست اما بد نیست حالا که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم به یکی از برکات درخشان این سال ها اشاره کنم و آن کم رنگ شدن استفاده ابزاری از مفاهیم قدسی در سیاست است. اگر حافظه تاریخی ما دچار مشکل جدی نشده باشد حتما خوب به خاطر داریم در دوره های پیشین انتخابات  چه قدر پای خدا و پیغمبر و ائمه اطهار را پیش می کشیدیم . البته اهل انصاف می دانند که این حرف ها فقط به هشت سال گذشته محدود نمی شد. اگر اشتباه نکنم  در مجلس پنجم بود که یکی از مداحان خوش صدا در تبلیغات یکی از دوستانش نوشت: فلانی مورد تایید آقا امام حسین (ع) و این جانب می باشد. شاید اگر همان موقع آن هایی که باید، داستان را جدی می گرفتند کار به این جاها نمی رسید که  رسیده است. خب، هرچه بود گذشت. مهم این است که دیگر این روزها کسی نمی گوید آقا امام زمان به فلان کاندیدا نظر دارد. دیگر کسی نمی گوید در خواب دیدم که به من گفتند به فلانی رای بدهید. دیگر کسی به خودش جرات نمی دهد تا اطلاع ثانوی این قدر راحت پای اعتقادات مردم را وسط بکشد. من البته این قدر ساده لوح و خوش بین نیستم که بگویم ریشه استفاده ابزاری از اعتقادات مردم برای همیشه خشکانده شده اما در اوضاع و احوالی که ما داریم همین " خردک شرر" هم شعله ایست که دست و دل خیلی ها را گرم می کند. و ما همین اندک را هم مدیون کسی هستیم که  خطاب به مردم می گفت : پول یارانه ها را امام زمان(عج) به حساب شما ریخته است.

سیدعبدالجواد موسوی - خبرآنلاین

نظرات 14 + ارسال نظر
علی شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 09:29 http://alibostan.blogsky.com

سلام. وبلاگ خوب و پربازدیدی دارید لطفا سری هم به وبلاگ من بزنید و در صورت تمایل من رو لینک کنید

سلام

دیوونه مهربون شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 18:05

سلام همولایتی

آهان اون منم.قبلی رمزش رو قبول نمی کنه سایت بی تربیت.مجبور شدم یه دونه جدیدشو بسازم
این علی هم نه خودش خونده مطلبو نه گذاشت من سوک سوک کنم

سلام
اره اره...می بینی تو رو خدا

اشکان شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 21:08 http://ashteroh.mihanblog.com/

به قول ِمعروف:
چشمه باید از خودش آب داشته باشه!

دقیقا

نگین شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 22:55

من نمیدونم چی بگم..

یه چی بگو خب

نگین شنبه 31 فروردین 1392 ساعت 23:54 http://zem-zeme.blogsky.com

ولی اینو میدونم که امسالم نمیرم رای بدم!

چرا ؟!!!!!!!!!
شرکت کن و به همولایتی خودت رای بده.محسن رضایی
اگه خاتمی شرکت نکنه من به رضایی رای میدم

نگین یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 13:51 http://zem-zeme.blogsky.com

خب مشکل همینجاست که بنده به همولایتی ِ خودم هم امیدی ندارم!
بعله!

فکر نمیکنم خاتمی شرکت کنه..
البته تا همین الان هم نمیدونم واقعا کی کاندید شده!

http://khabaronline.ir/detail/288698/weblog/shakiba
لینک بالا رو حتما بخون

امید گرمکی یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ساعت 15:58 http://garmak.blogsky.com/

خشت اول را کج نهاده اند
تا بناهای این سازه هستند همین طور کج می رود به بالا
جای هیچ امیدواری هم نیست اخوی!

اقا ما مهندس عمرانیم.برای ما کار نشد وجود نداره.صافش می کنیم

شبنم.ن دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 23:08 http://shabnam-nn.blogfa.com

خاتمی نمی آید سنیا جان

چقدر این آقا دو پهلو حرف زده، مغزش خوب کار میکنه، الان هرکی یه برداشت مطابق روحیه ش میکنه

باهوشه، خوشم اومد ، میدونه چه جوری خلق الله رو بپیچونه که یقه ش رو نگیرن!!!

نمیدونم الله من گیجم توی این متن، یه چیزی ازش برداشت کردم که نمیدونم بقیه هم همینو گرفتن یا نه!

عبدالجواد موسوی کیه؟ چیزی ازش میدونی؟

پس هاشمی میاد...هیچکدام هم نیامدن قطعا مثل 88 پشت یکی خواهند بود
برای کسایی که از موضوع خبر دارن و میدونن تو دولت احمدی چی گذشته دوپهلو نیست شبنم عزیز
سید عبدالجواد موسوی از خوبان روزگاره.....شاعر و نویسنده و منتقد اجتماعی در بخش وبلاگ نخبگان خبرانلاین میتونی نوشته هاش رو بخونی
http://khabaronline.ir/Weblog/mousavi
در ضمن داماد یوسفعلی میرشکاک هم هست

شبنم.ن دوشنبه 2 اردیبهشت 1392 ساعت 23:09

واوِ قبل از الله جا افتاد، اصلاح شود لطفا

مشکلی نیست

دیوونه مهربون سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 20:13

السلام علیکِ یا زوجة ولى الله، السلام علیکِ یا زوجة امیر المؤمنین، السلام علیکِ یا ام البنین، السلام علیکِ یا ام العباس ابن امیر المؤمنین على بن ابى طالب علیه السلام، رضى الله تعالى عنک وجعل منزلکِ وماواکِ الجنه ورحمة الله وبرکاته.....وفات مادر ادب تسلیت باد

ممنون همولایتی

دیوونه مهربون سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 20:15

سلام همولایتی

موضوع جدید انشاها :

عقل بهتر است یا سروط؟

صروط بنظرم بهتره

شبنم.ن چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 13:12 http://shabnam-nn.blogfa.com

خیلی خوب بود آقا سینای عزیز
داماد میرشکاک؟! چه جالب

چون زیاد توی عوالم سیاست نیستم صاحبنظران و متفکرین این عرصه رو هم زیاد نمی شناسم، ممنون که معرفی کردی. آره من اولش فکر کردم میخواد مجیزگویی کنه ولی آخرش گرفتم که چی میخواد بگه ، برای همین گفتم مغزش خوب کار میکنه و دو پهلو می نویسه
تقریبا چن تا از مقاله ها و کاراش رو خوندم، خوب بودن
یه دنیا ممنون از مطالبی که توی وبت میذاری

آره...
همه ی حرفش منظور دار بوده
خیلی کار خوبی کردی.هروقت وقت داشتی بقیه مطالبش رو هم بخون.تو بخش وبلاگ خبرانلایت مطالب موسوی خیلی طرفدار داره و همیشه یکی از بهترین هاست
ممنونم ازت ..خواهش می کنم

شبنم.ن چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 ساعت 13:15

راستی اندر جواب به دیوونه ی مهربون منم باید بگم:

اَغْل بهتر است!

دیوونه مهربون همولایتی منه و در ضمن معلم هم هست و شاگردای خوبی داره

محمدهادی دوشنبه 11 دی 1396 ساعت 17:29

سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.شماره تماس 09033052928.
شماره عابربانک ملی(6037997213792667 )قربانی هستم.متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد