بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !


نظرات 9 + ارسال نظر
نگین جمعه 21 تیر 1392 ساعت 15:50

اگه میدونستم حرفم انقدر تاثیر گذاره زودتر میومدم!!

سلام

سلام
باورکن یه چندبار داشتم پست میزاشتم اما عکس اپلود نمیشد و من بیخیال پست میشدم.

نگین جمعه 21 تیر 1392 ساعت 15:51

بعضی وقتا هم نه زوجه و نه فرد!!

یه چیزایی تو مایه های بین التعطیلین

نازی جمعه 21 تیر 1392 ساعت 15:51

چه جالب !

بلاگت چی شد دلبر؟

ⓖⓞⓛⒾツ شنبه 22 تیر 1392 ساعت 10:06

من نمیفهمم... ینی چی؟؟؟
زوج و فرد بودن آدم!!!

اصن بعضی وقتها خیلی از خاننده ها میان و یه حرفهایی میزنن باور کن خودشونم نمیدونن ینی چی!!

میشه بگی ینی چطوری میشه آدم وختی زوجه و یا وختی فردِ؟؟؟ ممنان!

خدا بگم چی کارت کنه
اشاره به ناشناخته بودن ذات ادمی داره

مقداد یکشنبه 23 تیر 1392 ساعت 01:39 http://northman.blogsky.com

خوبی جمعه اینه که تعطیله، میخوابی

نیست که بقیه هفته کاملا بیداریم

نازی شنبه 29 تیر 1392 ساعت 02:19

کدوم بلاگو مبگویی برادر؟

ادرس وبلاگت رو بزار من گم کردم

شبنم.ن شنبه 29 تیر 1392 ساعت 17:51 http://shabnam-nn.blogfa.com

سلام آقا سینا
مشکلم خدارو شکر حل شد.
دوباره برگشتم به وبم

سلام
چه خوبه که برگشتی

دیوونه مهربون یکشنبه 30 تیر 1392 ساعت 23:28

سلام همولایتی
من می دونم
جمعه زوجه شک نکن

علیک سلام
رو حرف همولایتی که نمیشه حرف زد باشه زوجه

ⓖⓞⓛⒾツ دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 21:55

مچکرم از توضیحت!
ینی ذات آدم معلوم نیست کدوم وریه دیگه نه؟؟؟

اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد