بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

تحریم پشت تحریم

وزرای خارجه 27 کشور اروپایی با اعمال تحریم های بیشتر غلیه ایران بیش از آنچه در قطعنامه 1929 شورای امنیت آمده موافقت کرده اند.

به گزارش خبرگذاری فرانسه این تحریم های تازه,بخش نفت و گاز ایران را هدف قرار داده است.این تحریم ها که دور دوم تحریم های مضاعف اتحادیه اروپاست.برای آنکه به اجرا گذاشته شود باید در نشست روز دوشنبه 4 مرداد به تصویب رسمی وزیران خارجه اتحادیه اروپا برسد.


محرومیت سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز و همچنین اعمال محدودیت هایی بیشتر در بخش کشتیرانی و بانکداری در این تحریم ها برای ایران در نظر گرفته شده است.همچنین براساس این گزارش, 41 نفر از مقامات ایرانی , 57 شرکت و زیر مجموعه های آن و همچنین 15 شرکت و شرکت های فعال در برخی از خطوط کشتیرانی ایران با تحریمهای اروپا مواجه خواهند شد

لازم به ذکر است کا با اعمال تحریم های قطعنامه 1929 شرکت های بیمه از بیم کردن کشتی های ایران خودداری کرده اند و شرکت  B.Pدر یکی از فرودگاه های اروپایی از تمدید قرارداد سوخت به هواپیمایی جمهوری اسلامی خودداری کرده است.

مقامات کشورمان و در راس آن آقای احمدی نژاد در واکنش به قطعنامه 1929 گفته اند که آنقدر تحریم کنید تا زیرپایتان علف سبز شو
نظرات 1 + ارسال نظر
من میگم . . . شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 19:16 http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
لینک را به صفحه اصلی وبلاگ ندهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد