بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

دستگیری تعدادی از عوامل جنایت زاهدان

علی عبداللهی در گفتگو با ایرنا با اعلام اینکه تعدادی از کمک کنندگان به عوامل انتحاری جنایت زاهدان شناسایی و تعدادی هم دستگیر شده اند، گفت: شناسایی افرادی که به نوعی کمک کننده به عوامل انتحاری بوده اند، همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر کشور اظهار داشت: وابستگی افرادی که این عملیات تروریستی را در مسجد جامع زاهدان انجام دادند به گروهک ریگی تقریبا برای ما محرز است.

همچنین در این رابطه بخوانید:

آخرین خبر از حادثه تروریستی زاهدان و تصاویر دو عامل انتحارکننده


کارنامه سیاهی دیگر برای گروهک جندالله
نظرات 3 + ارسال نظر
فرزانه شنبه 2 مرداد 1389 ساعت 23:45 http://www.archoekuchak.blogsky.com

به نظر من کشتن یه تعداد ادم که حالا تقریبا بی ازارن کار یه حیوونه
در ضمن من جای سعید ازتون تشکر کنم

ممنون از شما. اعتقاد شما کاملا انسانیه ولی به هر حال اونایی که اینگونه از ترورها رو انجام میدن تحت تاثیر تفکری قرار گرفتند که کشتن شیعه رو مساوی با واجب شدن بهشت بر خود می دانند.

سعید محمدی یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 00:51 http://jbhun.blogfa.com

سعید مگه دست نداره که تشکر خودش تشکر کنه . تازه فرزانه تو از تمام پشت پرده های این ترور خبر نداری . بهتره زود قضاوت نکنی

فرزانه یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 12:55 http://www.archoekuchak.blogsky.com

نخیر سعید دست نداره دستاش مصنوعیه من نمیخواستم لو بدم خودت خواستی
من کاری ندارم به هر دلیلی کار انسانی نیس کشتن اگه خبریه باید شرافتمندانه باشه و دو طرف حق دفاع داشته باشن
میدونید یه سری از اداب شیعه مردم جهان رو کفری می کنه همین عزاداریهایی که فایده ای نداره فقط شکم یه عده ای سیر میشه و جشنهایی که بازم مثل عزاداریه
به نظر من کاملا غیر منطقیه بعد از اینهمه سال مردم مثل انسانهای اولیه تو سرشون میزنین کارای مفید بیشتری می تونن انجام بدن مثلا میخوان یاد اونارو زنده نگه دارن در صورتیکه واسه ادمای منطقی فقط کار بیهودس

این نوع نگاه رو مثبت می بینم و به این نکته من بیشتر توجه دارم که بجای عزاداری برای حسین اگه ما خیلی مردیم راهشون ادامه بدیم خیلی بهتره.حسینی که فرمود :اگر دین ندارید آزاده باشید.
به قول دکتر بزرگوار علی شریعتی :حسین (ع) بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود ولی افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.
دیگه خود حدیث مفصل بخوان از این فسانه...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد