بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

راز

در دلم رازی نهان دارم / نمی دانم بگویم یا نگویم/ ترس از آن دارم اگر گویم بریزد آبرویم

نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم / عاشقم اما پریشانم

نمی دانم که رازم را زچشمانت بجویم یا نجویم / نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم

کن نگاهی در نگاهم/ یا بگو غرق گناهم / یا بگو در اشتباهم / عاشقی گم کرده راهم 

نمی دانم که این ره را بپویم یا نپویم / وای از آن زلف و پریشان موی تو

می برد هوش از سرم جادوی تو / خود نمی دانی که هرجا بوی تو

می کشد هر دم دلم را سوی تو / نمی دانم که این زلف ختن بو را ببویم یا نبویم

 نمی دانم که رازم را بگویم یا نگویم / در دلم رازی نهان دارم / نمی دانم بگویم یا نگویم

ترس از آن دارم اگر گویم بریزد آبرویم / دلبرا می خوردن از کام شما هست آرزویم


                                                                                                   چکامه از : پرواز همای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد