بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

تو مخم نزن ...(شهرام شکیبا)

 تو سرم نزن مخم بیشتر از این خراب می‌شه /جفتمون مسلمونیم دین مبین خراب می‌شه

سرم از فکرای گنده‌گنده سنگین شده‌ها! / می‌خورم زمین موزاییک زمین خراب می‌شه


به خدا شاعرمو حرف حسابی بلدم / چیزای خوبی تو کله‌مه، ببین، خراب می‌شه


متادون حروم نکن، رفیقمون پاستوریزه‌اس / این بابا با یک چهارم آسپرین خراب می‌شه


هرچی چربه که نمی‌شه باش غذا دُرُس کنی / اشکنه کره می‌خواد، با وازلین خراب می‌شه


بیا خسروخان! بترس از این یارو تیشه‌ایه / با همین‌ جور چیزا یک دفعه شیرین خراب می‌شه


ظاهرش سالمه، اما باطنش کرمکیه / خیلی زود مثل همین جنسای چین خراب می‌شه


سیب سرخه، آی‌چلاقا بدوین، بی‌صاحابه / هوا گرمه نمی‌مونه، نخورین خراب می‌شه


الآنه شوخی نکن خجالتم خوب چیزیه /سرسجاده نشستم داره دین خراب می‌شه


نمیدونم چه حکایتیه که چن سالیه / هرکی می‌گه حق ماها رو بدین، خراب می‌شه


دم و دستگاه قضاییمون دُرُس حسابیه / تا می‌شه نوبت جلب آمرین خراب می‌شه


کارا از بالا خوبه، مو لایِ درزش نمی‌ره / اما هرچی که میاد رو به پایین خراب می‌شه


دیدی چرت و پرتامو؟! من که بهت گفته بودم / تو سرم نزن مُخم بیشتر از این خراب می‌شه


نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 18:22 http://www.archoekuchak.blogsky.com

من اگه بگم شهرام شکیبا رو نمی شناسم کسی بهم نمی خنده؟

سعید محمدی چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 19:38

شهرام شکیبا یه طنز نویس تقریبا سیاسی هست . کاراش جالبه اما اگه حرف از مقایسه باشه به پای قبلی ها نمیرسه اما بازم کارش جای تقدیر داره

سعید جان از توضیحاتت ممنون.
ADSL من یه خورده دچار مشکل شده.دیروز فقط یه بار تونستم بیام تو وب

فرزانه چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 19:40 http://www.archoekuchak.blogsky.com

خوب پس ما هم از ایشون تقدیر و تشکر به عمل می آریم
ممنون از توضیحاتت

محمد چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 21:04 http://galam.blogsky.com

سلام سینا جان.ممنون از اینکه اومدی.مطالبت بسیار جالب و در عین حال با حال بود!
خوشحال شدم وبلاگتان را زیارت کردم.اگه تمایل دارین و به قولی ما رو قابل میدونن ما رو هم لینک کنین.من لینکتون کردم.

حتما دوست عزیز

shaparak پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 15:59

خیلی جالب بود...
ممنون...

خواهش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد