بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

همه چیز درباره فارسی‌وان از زبان حاجی کمیل مشاور ارشد این شبکه

به اصطلاح رسانه‌های ایران ما منحرف شدیم ومنحرف کننده هستیم، لطفا صداوسیما وزارت محترم ارشاد و نهادهای فرهنگی بیایند ما را هدایت کنند. ما این آمادگی را داریم که هرآنچه را که مایه نگرانی است وهر سوژه ما که ضد ارزشی هست را برداریم، حذف کنیم و برنامه‌های مشترکی را جایگزین کنیم.

اینها سخنان حاجی کمیل از مشاوران رده بالای گروه رسانه ای موبی است که فارسی ۱ یکی از زیرمجموعه های این گروه محسوب می شود.حاجی کمیل در راس یک هیئت از فرهیختگان افغانستان وارد ایران شده است.

سانسورهای ما در حد ۹۹ درصد است ما حتی بوسیدن را هم سانسور می کنیم.(البته ایشان نفرمودند نسبت به کدام یک از شبکه ها)

مجموع بیننده‌های ما در افغانستان،تاجیکستان وبخش‌هایی از پاکستان در حدود 9 میلیون نفر است ولی درایران در حدود 30 تا 35 میلیون بیننده در 24 ساعت داریم که این یک رقم بالایی است.

ما چرا جنبه پر لیوان یعنی جنبه‌های آموزشی این سریال‌ها را نظر نمی‌گیریم و چرا مدام درباره جنبه‌های منفی آن قضاوت می کنیم. اگر رابطه یک زن شوهردار با شخص دومی در این سریال‌ها نشان داده می شود عوارض آن هم نشان داده می‌شود. چرا از آن عوارض پند نمی‌گیریم و می‌خواهیم قضاوت منفی داشته باشیم.

رسانه‌های جمهوری اسلامی در یکسال گذشته به گونه‌ای مطرح کرده‌اند که گویی فارسی وان قصد تهاجم فرهنگی دارد. نه، ما به هیچ وجه قصد هیچ گونه تهاجمی را نداریم و البته نگرانی‌های برحق ملت شریف ایران ومسئولان ایرانی را درک کردیم و به آن احترام می گذاریم.

ما اعلام می‌کنیم این آمادگی را داریم که با صدا وسیما برنامه‌های مشترک تولید کنیم. ما این آمادگی را داریم که مثلا به جای ویکتوریا بیایم سریال مولانا را بسازیم، به جای سریال همسایه‌ها بیایم از زندگی رودکی، سنایی وسایر مشاهیر بزرگ ایران مستند سازی وسریال سازی کنیم.(پیشنهاد می شود از تجربیات فرج الله سلحشور برای ساخت سریالهایی چون یوسف و مسعود ده نمکی در ساخت فیلم های سینمایی این شبکه استفاده شود)

ما وابستگی به مرداک را تکذیب می‌کنیم و هیچ وابستگی به هیچ ارگان یا گروه سیاسی هم نداریم واصلا قصد برنامه سیاسی هم نداریم چرا که اگر سیاسی بشویم منافع اقتصادی خودمان را از دست خواهیم داد.ابستگی ما به یک اسراییلی یا یهودی اولا برای یک مجموعه مسلمان شرم‌آور است و دوم اینکه ما این رابطه را گناه کبیره تلقی می‌کنیم.

برای دیدن متن کامل نوشتار کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 12:23 http://www.archoekuchak.blogsky.com

در هر صورت این شبکه فوق العده مزخرف بود این طرز خوبیواسه نشون دادن اشتباهات نیس این همه حرف بد میزنن از هزارتا صحنه بدتر بود

به هر حال خبر نگار ایرانی وقتیکه با اصرار زیاد داشت تمام بدی های این شبکه رو در فکر ایرانیان می گفت . حاجی کمیل یه جواب داد و گفت اگه اینقدر ما بدیم پس چرا این همه بیننده داریم

مهرداد جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 22:29 http://boudan.blogsky.com/

تا وقتی که مردمی محرک به سوی وزش باد داریم حکایتمون بد حکایتیه٬ کورکورانه رفتن بده چه در جهت فارسی وان چه شبکه قرآن.
با آگاهی همش میشه خوب و آموزنده و کارگشا . . .

جانا سخن از زبان ما می گویی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد