بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه چند گروه تند رو اقدام به پاره کردن قرآن و آتش زدن تعدادی از صفحات آن نمودند و این درحالی بود که پلیس فدرال تنها تماشاگر این قضیه بود. دست‌کم در 3 مکان مختلف در منهتن، به قرآن اهانت شد. در شهر "تنسی " دو کشیش پروتستان که با هیچ کلیسای مهمی در آمریکا در ارتباط نبودند، دو نسخه از قرآن را به آتش کشیدند.همچنین مرد دیگری نیز صفحات قرآنی را پاره می‌کرد و با آن‌ها حرکات توهین آمیز انجام می‌داد.

در همین رابطه یک کلیسا در کانزاس اعلام داشت که زمانی دیگر رابه آتش زدن قرآن اختصاص خواهد داد.این اقدامات رد حالیست که پیش ازین ؛ تری جونز کشیش افراطی از طرح خود مبنی بر آتش زدن قرآن صرف نظر کرده بود.

از دولت ایران انتظار می رود با احضار سفیر سوییس در ایران به عنوان حافظ منافع آمریکا و همچنین خواستار شدن تشکیل جلسه فوری سازمان کنفرانس اسلامی اقدامی درخور توجه را انجام دهد.                                           فیلم این رویداد با نهایت تاسف از کاربران

موضوعات مرتبط:

واکنش به قرآن سوزی از هیلاری تا آنجلینا

نظرات 9 + ارسال نظر
منصورگروسی یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 20:12 http://asemanesher.blogfa.com

سلام


بشما دوست خوبم

غزل کاملی حهت جلیل شهناز و سایر اساتید موسیقی ایرانی

میتوانید در این وبلاگ ملاحظه بفرمایید

این پست شما را خواندم اما تحمل دیدن فیلم را ندارم

دیدن این فیلم برایم بسیار ناراحت کننده است

انشاالله خود قران سوزنذگانش را به اتش قهر الهی بسوزاند

فرزانه دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 09:21 http://www.archoekuchak.blogsky.com

منم از ته دلم امیدوارم کلشون یه جا تو همین دنیا جلو همه بسوزن

منم امیدوارم که خود قران راه هدایت رو واسه گمراهان باز کنه.
مردم غیرتمند کابل ۳ روزهپیاپی دست به تظاهرات زدند اما از مردم ایران که همیشه به تظاهرات دولتی عادت دارند چیزی ندیدیم.

شاپرک دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 10:32 http://manemohajer.blogfa.com

سلام بزرگوار

واقعا که جای تاسفه و این توهین غصه ی بزرگیه برای تمام مسلین ...

فقط میتونم بگم امیدوارم به اتش قهر الهی گرفتار بشوند

خدایا مولا و صاحب الزمانمان را برسان ........

علیکم السلام
شاید اگر دولت ها و ملل اسلامی درباب کاریکاتورهای موهن نسبت به حضرت محمد واکنش جدی از خودشون نشون می دادند ما هرگز شاهد چنین رویدادی نبودیم.

patina دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 12:06 http://patina.blogsky.com

سلام
واقعا متاثر شدم
مگه ما مردیم که کتاب آسمونی مونو میسوزنن؟
واقعا ما چه مون شده؟

سلام
ما در خوابیم


..........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


دیوونه مهربون دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 17:10 http://man312.blogfa.com/

سلام. واقعا ما در خوابیم یا نه خودمون رو زدیم به خواب؟؟؟

در صورت دوم جای تاسف بیشتریه

بخش از ما در خوابیم و برخی از ما خودمون رو بخواب زدیم.حقیقت رو نمی بینیم و یا وارونه می بینیم.مسائل مختلف رو باهم قاطی می کنیم.به هر چیزی در وقت مناسبش واکنش نشون نمی دیم.

محمد دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 18:31 http://galam.blogsky.com

سلام
ازت ممنونم که همیشه به وبلاگم میایی و نظر میدی.فیلم رو دانلود کردم.واقعا درد آوره.باز هم اطمینان دارم که اون سگهای سعودی این کار رو محکوم نخواهند کرد!

سلام
من هم ازت ممنونم.خیلی وقته که قبله عربستان بجای کعبه در ریاض و به سوی چاه های نفت هستش.علمای وهابی کوردل اونها فقط می تونن ضد شیعه و ایران فتوا صادر کنن اون هم به دستور ارباب بزرگ آمریکا

مصطفی سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 01:50 http://jbh-boy.persianblog.ir/

سلام..آخه قربونت برم به ناموس مردم تو زندان تجاوز میکنن کسی آخ نمیگه..حالا شما داری به آتیش زدن یه کتاب اعتراض میکنی؟....من نمیدونستم مردم ما اینقدر دیندار هستن یعنی در عمل که چیزی نشون نمیدن..اصلا همین چند وقت پیش تو خونه آقای منتظری قرآن رو پاره کردن کسی آخ گفت؟؟...نمیدونم شما ملت چرا اینجوری هستین..زورتون فقط به آمریکا میرسه و زود هم جوگیر میشین..موفق باشی

علیکم السلام
برادر من آتیش زدن یه کتاب؟این یه کتابیکه دارای می گی مورد احترام حدود ۱.۵ میلیارد مسلمان هستش.حالا در حالیکه مسیحیان این اقدام رو محکوم کردن اما شما نسبت به این محکومیت رنجش خاطر پیدا کردی واسه من جای تعجب داره.
صحبت جو گیر شدن و رسیدن زور به آمریکا نیستش.اهانت اهانته.حالا اگه تو ایران باشه یا آمریکا قباحت این کار هیچ وقت از بین نمیره! اما چرا خلط مبحث می کنی؟آتش زدنه کتاب مقدس مسلمین چه ربطی به تجاوز انجام شده در زندان یه کشور داره ؟!هیچ کس رفتارهای انجام شده با مخالفان حوادث پس از انتخابات در ایران رو تایید نمی کنه.مطمئنا زندانی کردن عده ای به دلایل واهی خلاف اخلاق و قانون مداری هستش و من با متهم کردن همه مخالفان به جرم اقدام علیه امنیت ملی مخالف هستم.
اینکه در منزل مرحوم منتظری چه اتفاقی افتاده بنده اطلاع دارم.اگه واقعا این کار صورت گرفته! وای بر ما.حالا شما قضیه منتظری رو گفتی هرچند که من اقدامات صورت گرفته علیه آقایان صانعی و دستغیب و کروبی رو هم درست نمی دونم.
مسئله اصلی این هستش برادر من:
اینکه غرب میگه دین از سیاست جداست یک دروغ کاملا بزرگه که خودشون هم به اون اعتقاد ندارن.دلیلش همین کاری که انجام شد.مگه اینها همیشه نمی گن که دین از سیاست جداست؟خب ۱۱ سپتامبر توسط یه عده بظاهر مسلمان تبعه کشور سعودی انجام شده بنام القاعده.(بماند از نحوه تشکبل القاعده.بماند چطور اینکه کارمندان یهودی سازمان تجارت جهانی روز قبلش پیام اخطار دریافت کرده بودن.بماند اینکه القاعده رو چه کسی بوجود آورد؟)حالا این به اسلام چی مربوطه؟!مگه از نظر غرب دین از سیاست جدانیست؟خب بن لادن رو بگیرین و محاکمه اش کنید.چکار به دینش دارین.هر چند بازم میگم.آمریکا خودش القاعده و طالبان رو با کمک سرویس جاسوسی پاکستان و سعودی و ...بوجود آورده.
در پایان:
خط مشی من و این وبلاگ براساس حق و رعایت انصاف هستش.بنده با هیچ گروه و جریانی مشکل ندارم و اینطور نیست که غرب رو حرام بدونم.مسلمان کامل و آدم صددرصد دینداری هم نیستم ولی به اصولی پایبندم ...

مصطفی سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 14:42 http://jbh-boy.persianblog.ir/

سلام..خوبی؟..ممنون به خاطر جوابت ولی شرمنده سوادم نمیکشه این پاسخت رو خوب بفهمم..من فقط گفتم واسه این همه جنایت که داره تو ایران میشه چرا شماها اینقدر واکنش نمیدین؟..واسه من ارزش جون یه پسر ۲۰ ساله بیگناه از قرآن شما (ما) بیشتره...راستی من نخواستم حمله به خونه آقای منتظری رو محکوم کنم و یا غیره رو .فقط میخوام بگم اوباش حکومتی تو خونه آقای منتظری قرآن رو پاره کردن و عکسش هم تو اینترنته..اگه اون بی حرمتی به قرآنه پس اینم هست ولی وکنش یکسانی به هر دو قضیه ندیدم ..چرا؟؟؟؟؟..کسی از دست من ناراحت نشه این فقط نظر منه

سلام.عرض کردم در هر صورتی و در هر جایی هتک حرمت نسبت به ادیان ابراهیمی قباحت داره.
فکر کنم نظر من ساده بیان شد.نظر شما مورد احترام من هستش.
همین قرآنی که شما ارزش اون رو کمتر از جان یک انسان قلمداد کردی در مورد کشتن انسانها این نظر رو داره:هر کس که جان یک انسان را بگیرد همانند این است که همه انسانها را کشته است.و هر کس که به کسی زندگی ببخشد همانند اینست که همه ی انسانها را حیات بخشیده است.
ولی از قشر به اصطلاح فرهنگی جامعه انتظار میره که همزمان با پیشرفت و رسیدن به حد بالای انسانی پایبند به اصول و ارزشهایی باشه ه در نهایت خیر و سعادت رو برای انسان به ارمغان میاره.
برادر من هر کجا که هستی باش.اما باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد