بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

تعجب می کنم

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس:" از وزیر کشور بخاطر عملکرد نامطلوب استاندار گیلان و نارضایتی مردم(!) از وی سوال کرده‌ام که به احتمال زیاد هفته آینده مطرح خواهد شد. وی با بیان اینکه استانداری گیلان با تطمیع و تهدید از انتشار هرگونه مطلبی که خلاف خواسته‌های وی باشد جلوگیری می‌کند، افزود: متاسفانه سیاست سرکوب منتقدان استانداری گیلان به گونه ایست که در استان گیلان بار‌ها جلوی برگزاری تجمعات قانونی مردم و گروه‌های اصولگرا به بهانه‌های مختلف از سوی استانداری گرفته شده و مطبوعات استان نیز با تطمیع و تهدید مجبور به سکوت در برابر اقدامات این شخص شده‌اند".

من به عنوان یک گیلانی به صراحت اعلام می کنم استان گیلان تا به حال استانداری خدمتگزار و صادق و صمیمی با مردم همانند آقای قهرمانی به خود ندیده است.آقای قهرمانی همیشه در بین مردم حضور دارند و مردم گیلان بسیار از ایشان راضی هستند.صداقت که مهمترین ویژگی یک دولتمرد باید باشد بواقع در ایشان وجود دارد و جای بسی نارحتی و تعجب دارد که چرا عده ای چشم دیدن افرادی که قصد واقعی آنها کار برای مردم هست را ندارند.سوالی که مطرح می شود اینست که جناب آقای کوچکی نژاد نماینده دلسوز(!)رشت شما تا بحال چه قدم مثبتی را برای آبادانی گیلان در مجلس برداشته اید؟

نظرات 10 + ارسال نظر
دیوونه مهربون پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 23:50

سلام اول بگم من هم به نوبه یئ خودم به شدت از اقای قهرمانی تشکر میکنم
خداییش استاندار شریفیه و همیشه در خدمت مردم بوده.
یادم نمی ره اون سالی که برف بارید بنده خدا خواب و اروم نداشت
خدا خیرش بده
من از جانب خودم و تمامی اعضای خاندانم از ایشان سپاس گزارم
خدا قوت اقای قهرمانی

من هم کمال تشکر رو از شما هم ولایتی خودم یعنی آبجی دیوونه مهربون دارم
ولی خودمونیم ها بالاخره این برف رو هم تو جملاتت آوردی

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 23:55

آخ جون اول شدم
آره این نماد گمشده رو تازه امروز تموم کردم.دوتای قبلی هیجان انگیز تر بودن ولی خداییش این تهش داشتم گلاب به روت گلاب به روت شرمنده بالا میاوردم دیگه
بس که داشت از این فراماسونا تعریفات مزخرف می رکد.من بی ادب نیستما ولی باور کن حسم همین بود ته کتاب.
کاش نویسندههای ما هم یه کم بیشتر برا تبلیغ عقاید ما مایه می ذاشتن.
اینا که بدجور دارن این عقاید بی محتواشونو به خورد بشریت می دن

این دن براون کتاباش از پرفروشترین کتابهای جهانه ولی من خوشم نمیاد.معلومه یه کتاب رو شروع به خوندن کنی همینطوری تا آخرش می ری من نویسنده های داخلی رو ترجیح میدم.
راستی پل استر هم خیلی نویسنده ی خوبیه .خوب رمان می نویسه

دیوونه مهربون پنج‌شنبه 23 دی 1389 ساعت 23:58

آخ آخ آخ باز گفتی برف داغ دلم تازه ششششد
من برف می خوام اقای قهرمانییییییییییییی

قهرمانی چیکار کنه بنده خدا

فریناز جمعه 24 دی 1389 ساعت 08:30 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
ممنون که به یاد ما هم هستین آقا سینا
روزای خوبی را براتون آرزو میکنم

سلام بر شما
خواهش می کنم زنده باشی

ونوس جمعه 24 دی 1389 ساعت 20:10 http://sadaf555.blogsky.com

سلام
خوبی؟
من فکر می کنم حتما یک قدم به عقب برداشته که هیچ کار مثبتی برای گیلانیان عزیز بر نداره

سلام
قربان شما ممنون
وضعیت نمایندگان گیلان در مجلس اسفناک هستش.....

علی جمعه 24 دی 1389 ساعت 20:49 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام دوست خوبم ...

به روزم ...

منتظر حضور گرمتون هستم ...

یا علی ...

آرمان شنبه 25 دی 1389 ساعت 08:16 http://abdozdak.blogsky.com/

باید به ادمای خدوم احترام گذاشت و قدردانی کرد
ولی چون مسئله داخلیه من دخالت نمی کنم

بعله درست میگی آخه بنده خدا واقعا دراه زحمت میکشه آدم از این میسوزه

دستشان درد نکند واقـــــعـــ ا !

یک گیلانی جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 17:33

امان از دست حسود جماعت!البته از این دست رفتارها کم ندیده ایم اما ان چیزی که مسلمه اینه که مردم فهیم گیلان این موضوع را که چه کسی سنگ خودشو به سینه میزنه و چه کسی داره واقعا برای گیلان وگیلانی کار میکنه خوب درک می کنند و قدرشناسی همین مردم بوده که قهرمانی علی رقم همه ی حرفهایی که بوده که امروز میره ویا فردا میره محکم ایستاد وگفت تا جایی که بتونه میمونه وبرای گیلان کارمیکنه وبقیه همه چون کار دیگه نمی تونن و از دستشون برنمیاد که برای این مردم و برای احقاق حقشون کاری مثبت انجام بدن اینو میگن! شاید که حضورشون را در جایی که اصلا تخصصش را ندارن با این جور حرکات بپوشونن! استاندار گیلانی، روح الله قهرمانی!

حتما همینطوره که میگین همشهری

رازقی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 12:04

فقط خواسنم بگم قهرمانی تا به امروز بهترین بوده کاش مدت زیادی برای گیلان باقی بمونه

اگر بگذارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد