بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

تا نفس باقیست می مانم

من اینجا ریشه در خاکم

من اینجا عاشق این خاک اگر آلوده یا پاکم

من اینجا تا نفس باقیست می مانم

من از اینجا چه می خواهم،نمی دانم

امید روشنائی گر چه در این تیرگی ها نیست

من اینجا باز در این دشت خشک تشنه می رانم

من اینجا روزی آخر از دل این خاک با دست تهی

گل بر می افشانم

من اینجا روزی آخر از ستیغ کوه چون خورشید

سرود فتح می خوانم

و می دانم

تو روزی باز خواهی گشت                  فریدون مشیری-دانلود با صدای مجتبی عسکری


دیروز رمان مردگان باغ سبز(محمدرضا بایرامی-سوره مهر)رو خریدم انهم از جایی که انتظارش رو نداشتم.تو نمایشگاه کتاب کوچکی که توسط پایگاه بسیج برپا شده بود.چند ماه پیش از توقیف این کتاب خبر داده بودند.

نظرات 9 + ارسال نظر
آرمان دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 13:50 http://abdozdak.blogsky.com/

اری ان روز از ستیغ کوه سرود فتح خواهیم خواند

چشم انتظار ان روز خواهیم بود سینا جان!

اگرچه گردش ایام به کام سیه دلانست
اما خورشید همیشه پشت ابر نخواهد ماند
روزی که رنگین کمان مهر بر روی این سرزمین چتر بگشاید
دستهای ایرانیان زنجیری از دوستی و محبت گرداگرد کره خاکی تشکیل خواهد داد
به امید ان روز

دیوونه مهربون دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 21:14

هی هی

گفتم مشیری یاد کتاب شعرش افتادم که خاله زاده

کش رفت دیگه هم انگار نه انگار

من کتابمو میخواااااام

انتظار نداری که من برات بگیرم

گیله مرد سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 15:39 http://sheipour.blogspot.com

درود
.
از پیام و اظهار لطفتان سپاسگزارم/باز تشریف بیارید خوشحال خواهم شد.
.
با احترام

حتما همولایتی

حسام سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 18:50 http://www.notefalse.blogfa.com

مملکته باحالیه.../

نیلوفر سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 19:12

سلام این مملکت همه چی را میخواد جمع کنه

نمیدونم میخواد چیکار کنه
کتابا کوئیلو را جمع کرد
اصلا ...

سبز باشی از همه چیز بهتره

گفتن کوئیلو انحراف اخلاقی داره و نوشته هاش باعث فساد میشه

و حتی اگر سر ما را هم از ریشه جدا کنید، باز ریشه مان در خاک می ماند...

نوشته شد!

شبنم سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 20:46 http://jametohee.blogfa.com

سلام
آدرس وبلاگ من به تازگی عوض شد و نام اون هم به پایتخت عطش تغییر کرد .
این شعر یکی از زیباترین سروده های مرحوم مشیری هستش. روحش شاد

سلام
خدا رو شکر که شما دوباره اومدین

گل مریم چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 16:46

دوست دارم این کتابُ بخونم

کتاب بدی نبوده تا اینجایی که من خوندم

ونوس جمعه 22 بهمن 1389 ساعت 19:58 http://sadaf555.blogsky.com

سلام سینا جان
شعر زیبایی بود ولی متاسفانه گوش نکردم وقت اجازه نمیده دانلودش کنم ولی سعی می کنم تهیش کنم

سلام
باشه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد