بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

باب یا ناباب

دیگر به دنبال یافتن دوستان باب برای فرزندان خود نباشید دوستان ناباب مفیدترند.دانشمندان در تحقیقاتی جدید متوجه شده اند که ارتباط داشتن با این افراد می‌تواند مغز کودکان را طوری برنامه ریزی کند که در برابر رفتارهای پرخطر مقاومت کنند..این دانشمندان هم چه کارها که نمی کنند یک روز میگویند فلان چیز خوب است فردای همان روز اعلام می کنند که  نه تحقیقات بعمل آمده جدید نشان داده که اینها مضر اند.اصلا این موضوع که دوستان باب به درد نمی خورند رو خود حضرت حافظ کشف کرده بودند این هم سند و مدرکش: من از بیگانگان هرگز ننالم/ که با من هرچه کرد آن آشنا کرد

پ ن:عجب زلزله ی وحشتناکی اومد تو این بلاد کفر ژاپن !هزاران کشته و زخمی وامکان بروز فاجعه ی هستی. اگه این زلزله تو بلاد اسلامی خودمان ایران می اومد نسل ما منقرض میشد از بس که در خانه های استاندارد زندگی می کنیم.

22 اسفند 1332 دکتر حسین فاطمی وزیرامور خارجه دولت ملی دکتر مصدق بدست فرمانداری نظامی تهران بازداشت شد.او بعدا اعدام شد.او در سال 1330 هم مورد هدف گلوله محمد مهدی عبدخدایی عضو جمعیت فدائیان اسلام(دبیرکلی فعلی)قرار گرفته بود.حسین فاطمی متولد اصفهان و از خانواده ای روحانی بود.


بعد نوشت:اعتراف می کنم که اون شعر اول هیچ ربطی به موضوع نداره ولی خب پاکش نمیکنم.

نظرات 21 + ارسال نظر
آرمان. شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:00 http://abdozdak.blogsky.com/

من نمیدونم اینا با این چشمهای بادومی و قد کوتاه چطور در برابر زلزله 8.8 ریشتری دوام میارن
ما به این درازی و پوست کلفتی با یه فوت مثل برگ پاییزی رو زمین می ریزیم و تلف می شیم
چه میکنه این مملکت اسلامی

سینا جان! این شعر حافظت بیشتر به درد موضوع دومت میخورد.
هر چه ادم حسابی تو این مملکت بوده بدست خودی ها سر به نیست شده اند.
به قول اون یکی شعر :
بیگانه خویش من است...

آی گفتی..چشم تنگها معلوم نیست چیکار کردن
استفاده نابجا کردم از شعر
فدائیان اسلام ذاتا تروریست هستن

فریناز شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:56

سینا الانه دیگه مامانم دعوام نمی کنه چرا با تو دوستما

دیگه دانشمندا هم تایید کردن نابابی عیبی نداره


این همه ریشتر!!!
تاااااازه دیروز تو اخبار اون آقاهه می گفت عمده ی خرابی ها و خسارت ها به خاطر لرزش نبوده و به خاطر سونامی و آتیش سوزیش بوده!!!


اونوقت اینجا سر ۴ ماه یه ساختمون می ره بالا!!!
سر ۱ ثانیه هم میریزه پایین...

۲ دقه لرزیده ....
اونوقت هنوز زنده ان!!!

من که بابم
اره باب اونا ساختموناشون خیلی محکمه...خراب نمیشه که

فریناز شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 12:58

تازه پس لرزه هاشم که ۶ ریشتری بوده!


مهندسای ایرانی مثل دانشمندای خارجی می موننا

اون از سوسک اون پستت اینم از نابابی....

عجـــــــــــــــــب!!!!

بده کشفیات جدید رو میگم

کم کشته ندادن بیچاره هــــــــــا
ولی موافقم اگه خدایی نکرده اینجا همچین بلایی بیاد واقعـــــــــــا میشه گفت چیزی از نسل اریایی ما باقی نمیمونه

ولی یه چیـــــــــــــزم بگم درســــته که اینجا زلزله بیاد فلان و فلان میشود

امـــــــــــــــــــــــا

اینم نباید نادیده گرفت که خونه ی اون بالا دستـــــــیا تکون نمیخوره

خونه ی اونا که هیچ وقت تکون نمی خوره

باید از ان روز ترسید که قزافی دیگر در ایـــــــــــــــران ظهور کند

که این از هزاران زلزله بــــــــــــــــــدتر است

شبه قذافی کم نداریم فقط درجه ی خلوصشان کمتر است

ممنون
استفــــــــــــــــــــــاده کردیم

خواهش

سمیه شنبه 21 اسفند 1389 ساعت 23:42 http://myparadise.blogfa.com

سلام
ولی خیلی وحشتناک و غم انگیز بود .

سلام

فریناز یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:24

نه دیگه ما بابیم
شما ... بابی

ولی دانشمندا گفتن واسه من بهتره!پس نگران نباش

نا بابی رو عشقه

بابی نابابی

فریناز یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 07:25

میگم عمو سینا تو علوم سیاسی نمی خونی احیانا؟!!


نه فکر کنم علوم اجتماعی باشه

نچ نه علوم سیاسی نه علوم اجتماعی

آمنه یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 12:44 http://www.sehr.blogsky.com

سلام
روزتون بخیر
بالاخره بروزم:)
تا دوباره
بدرود

سلام
خدمتتون رسیدم

نیلوفر یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 14:51

زلزله؟؟؟
واقعا وحشت ناک بوده فیلمش هم ترسناکه وقتی تو اخبار میبینی

من خدا را دارم،کوله بارم بر دوش،سفری می یابد بی همراه،گم شدن تا تنهایی محض،سازکم گفت با من گفت:هر کجا لرزیدی،از سفر ترسیدی،تو بگو از ته دل،من خدا را دارم،من و سازم چندیست که فقط با اوییم،من خدا را دارم

واقعا وحشتنکاه خدا بهشون کمک کنه
شعر قشنگیه تا حال نشنیده بودم

جلسه رسمیست یکشنبه 22 اسفند 1389 ساعت 23:22 http://jalase-rasmist.blogsky.com

هیچ وقت دکتر فاطمی رو از یاد نمی برم...

دیوونه مهربون دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 00:49

سلام
واسه همینه که اغلب دوستای من نابابن
حالا یکی دوتاشونم که باب شدن از دستم در رفتن
تو قسمت دوم هم بگم از وحشتناک گذشت
بسی دهشتناک بود
اگه این زلزله تو ایران اومده بود کلا ما همه شل و پل شده بودیم.به نصف مملکت نمی رسید دیگه کلا کن فیکون می شدیم
برا قسمت سومم نظر ندارم

سلام
خودت ناباب دوستات ناباب پس کجایند این بابها
کن فیکون میشدیم بدجوری جوری که انگار همچین آدمایی تا حال زاده نشده بودند

دیوونه مهربون دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 01:50

من هنوز چشمم به جمال ایشون روشن نگردیده

میشه ان شاءا...

ائورا دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 13:04 http://doelbaz.blogfa.com

سلام من دوباره سروکله ام پیدا شداره واقعا راست میگی امروز داشتم به دوستم میگفتم که این قدر در مورد این گریه زاری اسمون نوشتم باهام سرلج افتاده اخه با کلی برنامه ریزی ۲روز وقت ازاد پیداکردم که برم بیرون کارهای دم عیدم را انجام بدم همون ۲ روزم داره از اسمون سیل میاد!واسه دل زمینی ها و یه کم همش یه کم واسه کار خودم امیدوارم این اسمون بهمون انتراک بده!

سلام خوش اومدینول کن نیست یه روز در میان بارون دیشب که طوفان بود

ائورا دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 13:20 http://doelbaz.blogfa.com

نظر در مورد مطلب...۱=من به شدت در مورد دوست ناباب با این محففهای سرخوش مخالفم پس فردا بچه های مردم به این بهانه که دوست شدن با افراد ناباب تاثیر مثبت داره رفتن با اراذل اوباش و معتادو قاچاقچی وقاتل وموادفروش و ظالمی مثل این قذافی دوست شدن و برعکس شد ومثل اونا شدن اونا میان جواب باباننه شون را بدن؟!!یاشما سینا خان که این را نوشتی پای توهم وسطه ها!!!اصلا چرا راه دور میری وقتی تی وی خودمون در سریال فاخرفاصله ها میگه دوست ناباب بده بده دیگه اقاجون!۲=اخه این همه بیابون رو زمینه چرا ژاپن که این همه ادمای مخ کلی زحمت کشیده بودن وپیشرفته اش کرده بودن این بلا باید سرش بیا؟؟شاید خدا خواسته یادمون بیاره حتی پپیشرفته ترینتونم جلوی قدرتم هیچه!۳=من شخصا ارادت خاصی به اقای فاطمی دارم به نظرم مردم خیلی کم در موردش میدونن چون کمتر کسی میدونه نقش ایشون هم در تاریخ مثل دکتر مصدق بوده نه کمتر هر چند اکثریت عام رابطه ای با تاریخ ندارن پس نباید عجیب باشه موفق باشی

من چیکار کنم دانشمندا گفتن دوست ناباب خوبه
این مردمان چشم تنگ خدا بدجوری آسیب دیدن و خسارتهای زیادی بهشون وارد شده ولی شما ناراحت نباشید با پشتکاری که دارن تمام تهدیدها رو به فرصت تبدیل می کنند.
مردم ما اصلا حافظه ی تاریخی ندارن (با خودم هم هستم)
شما هم موفق باشی خانوم

pashmakoo دوشنبه 23 اسفند 1389 ساعت 19:41 http://pashmakoo.blogsky.com

سلام دوست من خوبی؟
4000 نفر هم مفقود شدن کجای کاریم ما؟
ولی خوبیش به اینه که تا 2 الی 3 ماه دیگه درسته !
مثل ما نیستن که یه چاله توی خیابون سالها بمونه و اینفدر ساییده بشه تا خودش صاف شه!
فقط الان اذیت میشن همین!
تازه!!!! اونا با زلزله ی 8.9 ریشتری حتی ساختمونای بلندشونم آخ نگفت!
اگه این زلزله مثلا شیراز اومده بود الان با خاک یکسان بودیم!
مگه نه دوست من؟

سلام ممنون به لطف شما
بعله تلاش و پشتکار اونا زبانزد همه ست زود بر مشکلات فائق میان.وضعیت سازه های ما خیلی خیلی بده اگه همچین زلزله ای با این قدرت رخ بده شاید بزرگترین حادثه قرت لقب بگیره

مریم سه‌شنبه 24 اسفند 1389 ساعت 16:23 http://secret1.blogsky.com/

علم دائم در حال پیشرفته....باید بچه هارو خوب توجیه کنیم...یادشون بدیم...بعد دیگه با هر کی باشن مهم نیست...چون خودشونو گم نکردن

ستوده چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 17:23

سلامــــــــــــــــــ.
چرا اینقدر سلام من کش اومد
اتفاقا منم داشتم دیروز به همین زلزه چشم بادمی ها فکر میکردم .
دیدم از بس سر کلاس هام در مورد پیشرفتشون صحبت کردم بیچاره ها را چشم کردم نکنه من سقه سیاه شدم

سلام
چطور کشدار نوشتی؟
بیچاره ها بلای زیادی سرشون اومده.اگه شما هم میخواین این بلا سر ما نیاد دیگ گناه نکنین اینو نماینده کهکیلویه تو مجلس گفته

pashmakoo چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 23:53 http://pashmakoo.blogsky.com


امید ما ؟ یعنی نماینده ی کهکیلویه گفته اونا گناه کردن که این بلا سرشون اومده؟
وای خدای من روده بر شدم!
خیلی برام جالب بود!
اگه این حرف صحت داشته باشه .....
من از اینجا اعلام میکنم که کهکیلویه و بویر احمد که مرکز این استان یاسوج میباشد منطقه ای لر نشین است و هیچ توقعی از این قوم نازنین نیست!
البته با عرض معذرت از همه ی این عزیزان!
امید ما اگه میدونی خوب نیست تایید نکن!
من که هنوز دارم ریسه میرم

آره اونا گناه کردن مگه نمی دونی ژاپنی ها همه... هستن
صحت داره جانم صحت داره

ونوس شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 14:02 http://sadaf555.blogsky.com

سلام سینا جان
ببخش دیر به دیر بهت سر میزنم دیگه
دوست باب و ناباب کجا بود هر کس هر چی دوست داره باید پیدا کنه یکی شاید دوست داره بره دنبال خلاف اینکه مادر پدر برای فرزند چی می خوان هیچ وقت به نتیجه دل خواه نرسید چون فرزندان همیشه گله دارن
البته شاید هم بی ربط باشه حرف ها ولی در کل بی خیال بابا

سلام ونوس عزیز
همین که میای باعث خوشحالیه
اره درست میگی.بیشتر جنبه طنز مطلب مدنظرم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد