بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بحرین

اعزام نیروهای سعودی به بحرین برای برخورد با معترضان حکومتی اقدامی مداخله جویانه از سوی کشور عربستان سعودی محسوب می شود که ممکن است آتش جنگ جدیدی را در منطقه شعله ور نماید. دلایل عربستان برای اعزام این نیروها به دلیل اجرای طرح دفاعی "سپر جزیره"کاملا واهی بوده از آنجایی که اصلا بحرین وارد جنگ با کشوری نشده است بلکه دچار اختلافات داخی است و مردم معترض بحرین فقط خواهان برقراری دموکراسی و عدالت هستند و از طریق این اعتراضات خواهان بازپس گیری حقی هستند که سالها از آنها دریغ شده است.شیعیان این کشور اگر چه که اکثریت جمعیت بحرین را تشکیل می دهند اما هیچگاه در حکومت کشور نقش مهمی را نداشته اند.مطمئنا این اقدام سعودی ناقض منافع منطقه ای ایران و بگونه ای تهدید امنیت ملی ایران محسوب میشود و وزارت خارجه ایران در اولین گام با احضار سفرای عربستان سعودی و بحرین این نگرانی را ابراز کرده است.

بحرین آخرین منطقه ای بوده که ایران در تاریخ خودش از دست داده است.این کشور در جریان برگزاری یک همه پرسی غیرقانونی در زمان نخست وزیر امیرعباس هویدا درسال 1971 میلادی اعلام استقلال کرد و اتفاقا ایران اولین کشوری بود که این کشور را به رسمیت شناخت. جمهوری اسلامی ایران به دلیل وجود جمعیت شیعه در این کشور و اشتراکات تاریخی بسیار ٬ و همچنین قدرت منطقه ای که برای خود متصور است دخالت و تاثیرگذاری بر امور این کشور خصوصا در شرایط فعلی را ضروری می پندارد.

        *  *  *  *  *  *  *  *

بازی بسیار زیبایی را بین دو تیم بایرن و اینتر شاهد بودیم.ولی متاسفانه با پایانی تلخ برای هواداران بایرن همراه بود.هنوز باور نمی کنم که بایرن تیم بازنده و حذف شده باشد.

نظرات 23 + ارسال نظر

سلام.انگار اینجا اول شدم
نمیدونم چرا اوضاع خاورمیانه و کشور های اسلامی از هم پاشیده
به هر حال ، اگه میشه منو با نام«صفای اشک،وفای غم» لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم

سلام
همه چیز بر وفق مراد ایران هستش برای اونا اگه آب نداشته باشه برای ما نون داره.
لینک شدی

نو بهار جون این اقا پسرو اینطور نبین یه نژاد پرستیه که نگـــــــــــــــو از قزافی بدتر کیـــــــــــــه

سینا !!!!!!!!

من موندم توکه با این حرفهای توی پست من موافقی و میگی دخترا تو خونه بشینن


پس نمیشه کفت تو اصلاح طلبی

عربا رو ول کـــــــــــــن تو رو قـــــــــــــــــــــرا ن سینا


بابا ابراهیم تاتلیس رو ترور کردن این عربای بی همه چیز

اونو ول کردی به عربا چسبــــــــــــــدی

بدم میاد از عربا

اتفاقا دوستام هم بهم میگن که تو دیکتاتوری
اره خبر دارم ابراهیم ترور شده.
بخواهیم نخواهیم منافع ایران و عرب بهم گره خورده بنابراین نمی توان از این مسئله گذشت

فریناز چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 08:32 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام
جنبه ی سیاسی ورزشیمونم داره توسعه پیدا می کنه...
راستش کلا کاری بهشون ندارم
از همشون یه حورایی خوشم نمیاد

ولی خوبه یه اخباری داشته باشیم
ممنون سینا جان

ما که دیشب داشتیم بازی سپاهانو میدیدیم حوصله این خارجی ها رو ندارم...
بردیـــــــــــــــــم

سلام
توسعه رو خوب اومدی
بابا اصفهانی...دیگه حسابی باید کیفت کوک باشه

مژگان چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 09:24 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام سینا جان ممنون به خاطر سه گیری اشتباه من سر فرصت یه سر و سامونی به حسین بناهی و اکبر اکسیر خواهم داد الانم عجله دارم باید برم و بعدا برای مطلبت که هنوز درست نخوندمش نظر بذارم فقط خواستم تشکر کنم . راستی من می دونستم این مطلبه مال اکسیره ها می خواستم ببینم تو حواست جمعه یا نه؟؟

سلام
خواهش می کنم.آره کاملا معلوم بود که می دونستی از اکبر اکسیر هستش

آرمان. چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 09:41

کار بسیار زشتی در حال وقوع است
اون طرف ایران در حال تحریک شیعیان بحرین است
اینطرف عربستان سعودی با اون سابقه ای که همه میدانیم در شیعه ستیزی اش
دلم برای مردم بحرین میسوزد که بازیچه شده اند

شیعیان بحرین دلبستگی خاصی نسبت به موطن اصلیشان ایران دارند و اگر قرار به دخالت باشد ایران از حق بیشتری برخوردار است تا به سعودی

سلام سینا جان.خوبی؟
ممنون که لینکم کردی
من هم لینکت کردم و هم لوگوی وبت رو قرار دادم تو وبم

علیک
ممنون
شرمنده که قادر به قرار دادن لوگوی شما نیستم

pashmakoo چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 12:37 http://pashmakoo.blogsky.com


واقعا که !
اصلا توقع نداشتم!


توقع چیو نداشتی؟

ستوده چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 17:23 http://saba055.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
میگم چرا ما همشه برای دیگران دایه مهربانتر از مادر میشویم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا مرغ همسایه بهتر از مرغ خودمان است وبه قول معروف مرغ ان ها غاز است ولی مال خودمان نه .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا این تیم محبوب شما که قدرتمند است باید ببازد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وخیلی چرا های دیگر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منافع ملی بر منافع فردی ارجحیت داره.فرقی نمیکنه ما در چه نظام یا چه دولت و یا در چه زمانی زندگی می کنیم.امنیت خلیج ارس بدون حضور مستمرو تاثیرگزار ایران هیچگاه برقار نمیشود.
بایرن برای من همیشه یک تیم با پرستیژ بوده یک باخت جای اشکال نداره

آوا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 17:26 http://farzandebaran1.blogfa.com

خسته شدم!

خسسسسسسسسسسسسسسسسته

ممنون از نظر لطفت

همه خسته ایم خودتو ناراحت نکن.تا سعی داریم باید تلاش کنیم چونکه زمان از دست رفته هیچ وقت بر نمی گرده

نیلوفر چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 18:01

بحرین بدتر از ما




جدیدترین ضرب المثل گوید:


یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند، از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد، زندانی، شکنجه و اعدام نشود، آلودگی هوا زنده اش بگذارد، زلزله زیر آوار لهش نکند، در یک دعوای خانوادگی یا خیابانی به قتل نرسد، بر اثر استعمال مواد مخدر یا روانگردان نمیرد یا در گودال وسط چهارراه ناپدید نشود، حتماً از خوشحالی خواهد مرد

سبز باشی


خیلی باحال بود

کوروش چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 20:02 http://korosh7042.blogsky.com

چه حکایت غریبی است
به زور دیکتاتور رو تحمیل می کنند
و به زور دموکراسی را
این بازیگران خیمه شب بازی
روزی ایرباس اختصاصی و روزی دیگر..
چقدر نفت شیرین است

نفت خیلی خیلی شیرینه

آوا چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 20:09 http://farzandebara1.blogfa.com

نوشته ها...

دیگه فقط واسم حکم شعار رو داره

اما...

این یکی راست بود

ممنون از لطفت!

اون نوشته رو تا بحال برای چند نفر نوشتم همه حس خوبی با خوندنش پیدا کردن

شاید اگر کتاب موج سوم آلوین تافلر رو بخونی دلیل این دگرگونی خاورمیانه برات روشن شه. البته اگه تا حالا نخونده باشی !

نه متاسفانه نخوندم ممنون از معرفی کتاب همین فردا میرم کتابخونه سراغش

pashmakoo چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 21:57 http://pashmakoo.blogsky.com

توقع نداشتم من جز دوستانت نباشم دیگه!
در ضمن من حس تازه حرف تازه ام ! نه حس حرف تازه!
لطفا تصحیح بفرمایید!
از لطف شما نهایت سپاس را داریم!

آه خدای من
درستش می کنم

pashmakoo چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 23:42 http://pashmakoo.blogsky.com

تصحیح شد!!!!
امکانات رو حال کردی؟
خوابگاهی بودی تا حالا که درک کنی؟

شما دیگه چه اعجوبه هایی هستین
نه خوابگاهی نبودم

آرمان. پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 09:24 http://abdozdak.blogsky.com/

سینا جان
در دلبستگی برادران بحرینی به وطن اصلی شان شکی نیست
اما کاش بگذارند خود تصمیم بگیرند

ضمنا مگر در این سالهای جدایی ضرری نصیبشان شده که من بحرینی بخام فیلم یاد هندوستان کنه

الان کی واسه خودش تصمیم می گیره که اونا بخوان این کار رو بکنن
فیل یاد هندوستان رو خوب اومدی

کرموها(امیرعلی) پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 21:29 http://www.kermoo.blogfa.com

با این که طرفدار بارسام ولی حال داد بایر ن حذف شد!

منم بارسایی ام ولی از باخت بایرن خیلی ناراحت شدم

pashmakoo پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 23:45 http://pashmakoo.blogsky.com

سلام
از این ورا رد می شدم گفتم یه عرض ادبی کرده باشم

سلام
ارداتمندیم......

یکی از دوستان بود هر وقت از این چیزا حرف می زدیم می گفت: بــــــــــــــــیخال، خودت چطوری؟!

واسه عوض کردن موضوع ترفند مناسبیه

pashmakoo جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 12:23 http://pashmakoo.blogsky.com

امید ما؟
چرا به ما دیگه سر نمیزنی؟

۲۴ ساعت نمیشه که اومدماین روزا گرفتاریم زیاده

pashmakoo جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 13:37 http://pashmakoo.blogsky.com

بابا بیزی بابا پر مشغله بابا فعال بابا خانواده دوست بابا برو کار می کن مگو چیست کار!
بابا ابرو باران و مه و خورشید و فلک در کارند!

بابا تو هیچ وقت مامان ما نبودی!
واااااای چی دارم میگم بازم بیایا

میام پشمکو

گل مریم جمعه 27 اسفند 1389 ساعت 14:00

ونوس شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 14:27 http://sadaf555.blogsky.com

سلام سینا جان
اصلا دوست ندارم کشورم دوباره وارد جنگ بشه ولی....

دفاع از بحرین باید صورت بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد