بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

خشم اژدها

قیمت اعضای بدن انسان پس از مرگ !

ستون فقرات :900 دلار                          دست و ساعد : 385 دلار

شانه :500 دلار                                     قلب :500  دلار

قرنیه 6000 دلار                                  کلیه :300 تا 500 دلار

سر سالم و دست نخورده: 6 هزار دلار         مغز: 600 دلار

 تاندون: دونه ای هزار دلار                       زانو: 650 دلار 

این لیست بالا رو از خودم در نیاوردم.تو تابناک خوندم.اینم لینک اصلیش.(کلیک کنید)

*  *  *  *  *  *  *  *

از دو سته تا از کشورهای منطقه(حوزه ی دریای پارس) اصلا خوشم نمیاد.اصلا اسمشون رو که میشنوم یه طوری میشم.منظورم دو کشور امارات و سعودی هستش.بنظرم باید این دو تا کشور رو با خاک یکسان کرد و سه روز به آب بست بعدش محصولات متنوع کشاورزی توش کشت کرد.البته آب و هوا ممکنه اجازه پرورش محصول خوب رو نده ولی همونطور که می دونین کار نشد نداره ! نظر موافقتون رو درمورد این موضوع تو نظرات بیان کنید.و همچنین تو ادامه ی مطلب قدرت خیره کننده نظامی عربستان سعودی رو ببینید.

آمادگی نهایی برای آغاز عملیات

شلیک نهایی نینجاها

نهایت مهارت

منبع اصلی تصاویر: روزنامه الریاض چاپ سعودی

منبع مورد استفاده امید ما :تابناک -> الف

سفیر سعودی در مصر: امیدوارم ایران، قدرت ما را نیازماید زیرا ما توانایی مقابله را داریم.

ای مگـــس عرصــــه ی سیـــــمرغ نه جولنــــگه توســــت

     ارز خــــــــود میـــبری وزحــــمـــــت ما مــــی داری

پ ن :برد شیرین پرسپولیس برابر استیل آذین به ما حال داد اساسی.اون زد و خورد اخر بازی هم خیلی خیلی خوب بود ای کاش من هم تو زمین بودم خیلی وقته که  با کسی دعوا نکردم.

نظرات 26 + ارسال نظر
محمد شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 02:18 http://maniyat.ir

سلام سینا جان
مطلب جالبی بود
برای من عجیبه که عربستان برای ایران شاخ و شونه بکشه
خوشبختانه علیرغم تمام مشکلات سیاسی که تو این مملکت وجود داره از نظر نظامی تو رتبه ی قابل قبولی قرار داره.
در ضمن دعوا کردن در شأن شما نیست

سلام
کجایی بابا پیدات نیست
از بچگی صحنه های اکشن رو دوست داشتم

آرمان. شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 08:04 http://abdozdak.blogsky.com/

از سینای سیاستمدار عجیب بود این پست
سینا جان! اگر امروز عربستان برای ما شاخ و نشان میکشد یادمان باشد حاصل سیاستهای غلط ماست
در دولت خاتمی و هاشمی انقدر ابرو داشتیم که از دیدن روسای جمهور ما ذوق زده میشدند این عربها
عربستان و مابقی کشورهای خلیج هر نامی که داشته باشند یادمان باشد همسایه هستند
بازم یادمان باشد در تنگناهای اقتصادی و سیاسی این همسایه های ما هستند که نقش تعیین کننده ای در آرامش و ثبات و پیشرفت ما خواهند داشت

بقول رودکی انگشت به در خانه کسی نزن تا مشت به در خانه ات نزنند

این مطلب حس قلبی من بود.
از قدیم الایام از سعودی نفرت داشتم و تو این یکی دو روز این نفرت قلبی حاصل نشده.
بخاطر مشکلاتی که برای حجاج ایرانی بوجود میارن-بخاطر حمایت گسنرده آل سعود در جنگ هشت ساله از صدام یزید و ریختن خروار خروار دلارهای نفتی زیر پای اون دیوانه-بخاطر کشتار حجاج ایرانی و هوچی گری های دیگه از این کشور نفرت دارم.
بعدشم من اصلا طرفدار شروع جنگ با هیچ کشوری نیستم ولی اینو مطمئن باش که کسی گه بخواد جنگی رو علیه ایران شروع کنه جواب دندان شکنی و کوبنده ای دریافت می کنه

: شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 09:54

با این حساب ما پس از مرگ پول دار خواهیم شد
به نظرم ما بایستی اول خودمونو درست کنیم

آره...
هر کسی نیاز داره خودشو درست کنه ولی باید پاسخ یه چیزایی رو داد

حسام شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:14 http://www.notefalse1.blogfa.com

فی نقاط اصلی چند؟.../

من آخر بازی رو ندیدم متاسفانه... یاد مجتبی محرمی بخیر.../

نقاط اصلی؟همون چیزی رو که گفتم فعلا تو بورسن
همه ی کیف بازی به اخرش بود.من فقط آخرش رو دیدم

ستوده شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:14 http://saba055.blogsky.com

سلام سینا جان .
چقدر قیمت اعضای بدنمون بالاست وخودمون نمیدونستیم .
خوبه حالا که فهمیدم بیشتر از خودم مراقبت میکنم تا این اعضا خراب نشن برای روز مبادا

سلام
از من ممنون باش که قیمت بازار رو گفتم

ستوده شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 11:17 http://saba055.blogsky.com

اما در باره این عربها .
من فکر کنم هر کس را ژا رو دمش بذاری مجبور میشه از خودش دفاع کنه .
حالا فکر کنم در این میان تقصیر بحرینه که ایران وعربستان دارن میفتن به جون هم .
میگم حج امسال البته اگر با این وضعیت حج باشه دیدنی میشه .
بیچاره از حاجی ها که وسط این دعوا گیر افتادن

من هیچ وقت از اعراب متنفر نبودم بلکه فقط مشکلم با دو سه تا کشوره.
هیچ وقت حجی که با هتک حرمت همراه بوده رو خوب نشماردم

pashmakoo شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 13:59 http://pashmakoo.blogsky.com

سلام سینای عزیز
من اومدم
آپم
تکلیف اونایی که دلشونو همین طوری دادن چیه؟

سلام
چرا گریانی؟

ونوس شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 17:11

سلام داداش گلم
خوبی؟ وقت استراحته
خوب آخه برای چی قیمت گذاشتن ؟؟؟؟ من کلا با این کار مخالفم بعدا شاید علتش رو بهت گفتم
من هم از کشور های عربی خیلی بدم میاد کاملا موافقم کاش میشد
عجب نیروهای آماده ای دارند
باز منو وارد سیاست کردی سیناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام آجی مهربون نازنین
فی بازار بود توی غرب(امریکا)موسسات پزشکی با همین قیمت می خرن .روش آزمایش می کنن.
بس موافقی با خاک یکسان کنیم.البته گفتم من از عربها بدم نمیاد از یک ی دوتا کشور بدم میاد.
وارد نشو دیگه

pink شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 20:16

چه ارزون!!!!

باور کن دیگه ازین بیشتر راه نداره

گل مریم شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 22:21

سلام
چه جالب من شنیدم زن و مردم داره حتی! یعنی ارزون و گروون
منظور از زانو همون کاسشه دیگه! ببینم اینا رو می خوان چی کار!!! بخورن یا پیوند...
نه!!!!!!!!!! اگه می خوان پیوند بزنن سر سالم به چه دردشون می خوره

سلام
نه اینا واسه ادم مرده رو میخوان زنده رو که قاچاق می کنن بعد می کشن.
زن و مردش رو نمی دونم الان فی بازار چنده...
سر سالم خب مزیت داره

مژگان شنبه 27 فروردین 1390 ساعت 23:43 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام آقا سینا اینا فی اعضای سالمه برادر من ایرانیا که فقرات و تاندون ماندون و زانو ندارن از بس به میله های اوتول بوسای قراضه آویزون شدن . شانه هم که زیر بار جهاد اقتصادی وارفته٬!!! مغزم که اگه داشتیم که اوضاع مملکت این نبود خلاصه که فکر کنم یه چی ام بدهکار بشیم. باور کن

خوب عربا به فکر منافع خودشونن بی صفاتا

واییی دعوا؟؟؟؟؟؟ جرا دایی اینجوری می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که !!! من دارم به این نتیجه می رسم که تیم محبوب آبا و اجدادیمو عوض کنم از دست دایی

سلام
نظر جالبی بود
بین همه ی تیم های دنیا عشق است پرسپولیس را
دایی به این خوبی

pashmakoo یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 01:21 http://pashmakoo.blogsky.com

سینای عزیز واقعا یه چیزیت میشه ها!
فقط اسمش هست که به وبلاگ من سر می زنیا!
از هیچی خبر نداری؟
پست جدیدم واسه اطلاع شماست!

کوروش یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 02:03 http://korosh7042.blogsky.com

ممنونم سینا جان

ابتدا منهم با انجا مشکل داشتم وقتی به صفحات و بخش ها دعوت شدم

خیلی لذت بردم و با دوستان خوبی آشنا شدم

البته من دمدمی مزاجم و ممکن است زمانش کوتاه باشد مانده گاری




سینا جان تو خط دیه افتادی عزیز؟

راستی از دریای پارس گفتند حظ کردم

خیلی خوب
خواهش

جلسه رسمیست یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 11:53 http://jalase-rasmist.blogsky.com

منم باهات موافقم
هرچند از خاکشون هم گمون نکنم چیزی به عمل بیاد

pashmakoo یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 19:55 http://pashmakoo.blogsky.com


چرا اخم ؟! لبخند بزن

pashmakoo یکشنبه 28 فروردین 1390 ساعت 23:46 http://pashmakoo.blogsky.com

از این به بعد میدونم چیکار کنم
بدو بیا پست جدیدمو بخون!
تا نظر تورو نخونم آپ نمی کنم

فریناز دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 13:54

سلام سینا جان
ببخشید بابت تاخیرم

در مورد اعضای بدن واقعا شکه شدم!!!

ولی من اگه مٌردم به خونوادم گفتم که بدون پول اعضامو بدن به افرادی که نیاز دارن....


البته اینا واسه قاچاقه؟
یا پیوند؟

سلام
فقط بیا دیر و زودش مهم نیست
انشا...که زنده باشی ولی خب مرگ واسه همه هست.راستش یه مدتیه که با خودم میگم برم ازین کارتهای اهدای عضو رو پر کنم
اینا واسه ادمای مرده رو میخوان برای آزمایش

فریناز دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 13:56

عکسای خیلی با مزه ای بودن...
عربا خنگنا

راستش حوصله بحث سیاسی ندارم....
اصلا حوصله این کشورایی که این روزا اسمشون همه جا ریخته رو ندارم


همه جا درگیریه و حرف زیاد

pashmakoo دوشنبه 29 فروردین 1390 ساعت 20:46 http://pashmakoo.blogsky.com

سینای عزیز؟ میشه بگی اون آخریه داره چیکار میکنه؟
در رابطه با دعوا هم باید بگم ای وای حیف روحیه ی لطیف شما نیست؟

داره از تو آینه هدف رو نشونه میگیره
بعضی اوقات کمی خشونت لازمه

انجمن نارضایـــــــتی سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 16:33 http://degarmard2.blogsky.com

آره باهات موافقم. البته خوبه با قمم همین کار و کنن....

این قیمتا ما را چندش انگیز کرد !

بعد اونوقت تکلیف سوهان قم چی میشه !

فریناز چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 11:35 http://delhayebarany.blogsky.com

آره خیلی خوبه اگه پر کنی کاراتاشو

من دو سال پیش تو دانشگاه پر کردم

گفتم بذار مرده ام هم خیری برسونه به بقیه

تو هم برو سینا کار خوبیه

بهش فکر می کنم

انوشه روان چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 12:20 http://soroushamshaspand.blogfa.com

1_خب حالا تخفیف بده مشتری شیم!
2_تو زندگی که خیرمون به کسی نرسید لااقل بعد از مرگمون یه توشه ای داشته باشیم.
3_ چرا همه چی_همه جا قیمت داره؟قیمت روح و ثبت نکردن احیانا؟

شما حالا بیا پای معامله بعد چونه بزن

انوشه روان چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 12:21

یادم رفت!سر کار کرده چنده اون وقت؟ارزون تره؟

آره یه خورده

pashmakoo چهارشنبه 31 فروردین 1390 ساعت 23:43 http://pashmakoo.blogsky.com

سلاااااااااااااااااام سالوادور اوا ببخشید سینای عزیز
میدونی که تا نظر نذاری آپ نمی کنم
بدو منتظرم
خوش به حالت این روزا داری درس میخونی؟
تورو خدا منو هم یه کم پند و اندرز بده!
از نظر اینترنت محدود شدم اساسی!
1ساعت صبح دارم یه ساعت شب!
بازم ...
خدا ایشالا یه پول به تو بده یه عقلم به من

سلام
آره
تو هم درس بخون خواهر پشمکو جان
از اینترنت جدا شدن سخته راست میگی
میام
انشاءالله

نیوشا پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1390 ساعت 00:24 http://www.ansooyemarzedoostii.blogsky.com

نظر من ، کاملا موافق!!

تشکر

ابوذر اکبری سه‌شنبه 6 اردیبهشت 1390 ساعت 13:57 http://boghzebaroon.persianblog.ir

آقا من موافقم کی این دو کشور رو به آب ببندیم من پایه ام همه رقم ..........

خبرت می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد