بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

زشته !

جناب آقای برادر ! ای کسیکه تابحال تو عمرت استادیوم نرفته بودی و یهو طبع فوتبال دیدنت گل کرد و و بازی پرسپولیس – الاتحاد اولین بازی عمرت بود که از نزدیک می دیدی ! هرچیزی آداب خاص خود را دارد از جمله ورزش; محیط ورزش محیط صلح و دوستی و اتحاد در کنار رقابت سالم است نه محل پیگیری اعتراضات سیاسی و دادن شعار زنده باد مرده باد علیه کشور دیگری ! اگر اعتراضی به رفتارهای سعودی باشد که هست محل پیگیری این اعتراضات; حوزه ی سیاست خارجی و از طریق دیپلوماتیک در مجامع بین المللی است نه زمین فوتبال.به تیم فوتبال کشور سعودی چه ارتباطی دارد که نظامیان حکومتش مبادرت به فرستادن نیرو به بحرین کرده اند؟! قانون اساسی به شما این حق را داده که مخالفت و موافقت خود را با هرچیزی بصورت تظاهرات مسالمت آمیز پس از گرفتن مجوز از وزارت کشور اعلام کنی.شما که برای گرفتن مجوز مشکلی نخواهی داشت.اگر هم مشکلی بوجود آمد می توانی پس از نماز پرفیض و عبادی - سیاسی جمعه به راهپیمایی خود بپردازی.

امیدوارم خداوند شما را به راه راست هدایت کند و یا راه راست را بسوی شما کج فرماید انشاءا...

پ ن: به راستی چگونه است که فردی غیرمسلح که سینه ی او مالامال است از رازهای نهان وآشکار کشته می شود درحالیکه امکان بازداشت او وجود داشت؟

15 اردیبهشت به روایتی سالروز تولد فردی است که صدای او انقلابی بزرگ در عرصه ی موسیقی و آواز ایرانی پدید آورد.صدای شیوا و روح افزای او هیچ وقت از یادها نخواهد رفت.غلاحسین بنان

نظرات 26 + ارسال نظر
آرمان. پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 16:00

ببخشید ببخشید
این برادر فرق مستراح و پذیرایی را نمیداند
زیادی ازش انتظار داری عزیزم
مشکل از معلمه
چون بنده خدا هم نمیدونه

حتما شاید

آوا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 16:39 http://avayesabz1.blogfa.com

هه دلتون خوشه ها اینا چی حالیشونه که محیط رو از محیط دیگه تشخیص بدن؟!

شرط میبندم وقت نماز جمعه هم همشون خوابن!!!

اونطور هم که میگی نیست

آوا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 16:41 http://avayesabz1.blogfa.com

بله منو فیلتر کردن!!!

دلیلشم کنار لیمو ترش نوشتم!!!

حرف اول هر مصاع رو به هم بچسبونین متوجه میشین منظورم با کیه/.

اره رفتم خوندم که چی نوشتی

اهورا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 17:09 http://WWW.KHERADEPAK3.BLOGFA.COM

میشه بگین کجاش...یا به عبارتی انتقادتوت واضح تر بیان کنین.ممنون میشم.

اهورا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 17:10 http://WWW.KHERADEPAK3.BLOGFA.COM

اقا این نظر رو اشتباه دادم .ببخشید.به روزم

متوجه شدم

انوشه روان پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 20:17 http://soroushamshaspand.blogfa.com/

این نوع آدما قدرت تمییز ندارن ...
ببخشید !مخاطب پ.ن کی بود؟من متوجه نشدم...

قدرت تمییز ! آفرین
اسامه بن لادن

کوروش پنج‌شنبه 15 اردیبهشت 1390 ساعت 22:01 http://korosh7042.blogsky.com/

جناب آقای برادر
کجای قانون اجرا که لازم الاجرا هم هست اجرا می شود
که اینجا توقع داری

اینها هرکجا که بخواهند می توانند . خودی که نباید مجوز بگیرد!!!!!!

یادش چون صدایش جاودان

این همون ما می توانیم دیگه.
جاودان باد و هست

حسام جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 00:00 http://www.notefalse1.blogfa.com

سلام.../
عجب برد مزخرفی بود.../
ایا رو ول کن بشار اسد رو دریاب که کم مونده همه آدما رو بندازه زندان.../

سلام
برد مزخرف و باحالی بود
بشار اسد این کارا رو میکنه چون از نزدیکانش مطمئنه.یک تیم علوی تبار قوی در ارتش و لایه های ارشد مدیریتی

گل مریم جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 10:31

لیاقت ندارن برن ورزشگاه!
چی بگم ندارن دیگه... لیاقت

ندارن...لیاقت

آرمان. جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 12:50

بیچاره نیروی انتظامی
مجبور شد برادران ارزشی رو دستگیر کننده
هنوز ما نفهمیدیم
ارزش کلمه ای با بار مثبت است یا منفی

یکی از معدود دفعاتی بود که نیروی انتظامی آبروداری کرد.
ارزش خنثی ست

هانیه جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 14:39 http://gamaj.blogsky.com

ااا! تولد دوستم هم بود

چه خوب

سوفیا جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 16:35 http://www.sufiyastory.blogfa.com

سلام آقا سینا...
بابت دفعه قبل معذرت ...
الان آپم...خوشحال میشم بیاین...

سلام
میام خانومی

کسی مثل هیچکس جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 16:49 http://kasimeslhichkas.blogsky.com

من عاشق بنانم !

به این ها میگند تماشگر نما شما ببخش

راست گفتن که تنها صداست که می ماند
حتما شاید

مژگان جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 18:45 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام واااااااا آقا سینا از شما بعیده با این هوش و ذکاوت !! چه توقعاتی دارین از این جماعت بی تممییز مار خورده و افعی شده!!!
راستی فیلم چدید سینماهای تهران و شهرستانها رو دیدی؟؟؟ جدایی محمود از آقا(کارگردان اسفندیار رحیم مشایی) حتما ببینش میگن خیلی جنجالیه

یاد استاد بنان گرامی باد و روحش شاد.

سلام.....
نه فیلم هنوز تو مرحله ی پیش تولیده بعید می دونم حالاحالاها ساخته بشه
یاد باد

شبنم جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 22:56 http://jametohee.blogfa.com

روح استاد بنان شاد...

صدای مخملیشون هرگز در موسیقی ایرانی تکرار نمیشه. سبک خوندنشونم منحصر به فرد بود.

یادم میاد یه روز به پسرخاله م گفتم اگه بنان تو زمان حالمون بود چقدر خوب میشد.گفت نه بنان باید همون موقع میومدو این راه رو باز می کرد.دیدم اره راست میگه.
صدای تو را دوست می دارم

جلسه رسمیست جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 23:42 http://jalase-rasmist.blogsky.com

زشته
آره زشته اما برادرا نمی دونن زشت یعنی چی.

فکر کنم اینطور باشه

فریناز شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 10:34

سلام.خوبی؟اومدم حال واحوالی ازت بپرسم

حرص اینا رو نخور به درسات برس

علیکم سلام
لطف عالی مستدام
من خوبم شما چطوری؟

مریم شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 19:59 http://omidbefardayejadid.mihanblog.com

کودکی در بر، قبائی سرخ داشت
روزگاری زان خوشی خوش میگذاشت
همچو جان نیکو نگه میداشتش
بهتر از لوزینه می‌پنداشتش
هم ضیاع و هم عقارش می‌شمرد
هر زمان گرد و غبارش می‌سترد
از نظر باز حسودش می‌نهفت
سر خیش میدید و چون گل میشکفت
گر بدامانش سرشکی میچکید
طفل خرد، آن اشک روشن میمکید
گر نخی از آستینش میشکافت
بهر چاره سوی مادر میشتافت
نوبت بازی بصحرا و بدشت
سرگران از پیش طفلان میگذشت
فتنه افکند آن قبا اندر میان
عاریت میخواستندش کودکان
جمله دلها ماند پیش او گرو
دوست میدارند طفلان رخت نو
وقت رفتن، پیشوای راه بود
روز مهمانی و بازی، شاه بود
کودکی از باغ می‌آورد به
که بیا یک لحظه با من سوی ده
دیگری آهسته نزدش می‌نشست
تا زند بر آن قبای سرخ دست(پروین اعتصامی)
این شعر کاملش بود!!!!

روزی، آن رهپوی صافی اندرون
وقت بازی شد ز تلی واژگون
جامه‌اش از خار و سر از سنگ خست
این یکی یکسر درید، آن یک شکست
طفل مسکین، بی خبر از سر که چیست
پارگیهای قبا دید و گریست
از سرش گر جه بسی خوناب ریخت
او برای جامه از چشم آب ریخت
گر بچشم دل ببینیم ای رفیق
همچو آن طفلیم ما در این طریق
جامهٔ رنگین ما آز و هوی است
هر چه بر ما میرسد از آز ماست
در هوس افزون و در عقل اندکیم
سالها داریم اما کودکیم
جان رها کردیم و در فکر تنیم
تن بمرد و در غم پیراهنیم


ممنون از شما

hamid شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 23:55 http://paeez12.blpgfa.com

drooooood sina jooon

khyli goly

مخلصیم

ونوس یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 00:07 http://sadaf555.blogsky

سلام داداش گلم
خوبی؟ خوش می گذره؟
امان از دست بعضی ها
الهی آمین
یادش گرامی باد

سلام سلام
هی بد نیستم

ستوده یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 15:21 http://saba055.blogsky.com/

سلام سینایی .
روح استاد بنان شاد باد .
من یکی از شعر ها را که همیشه میخوند با خودم زمزمه میکنم خیلی زیباست

سلام خانوم معلم
موسیقی ایران حرفای زیادی برای گفتن داره

pink یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 21:21

اره والله هر چیز جایی و هر نکته مکانی دارد

صحیح است

دیوونه مهربون یکشنبه 18 اردیبهشت 1390 ساعت 21:42

سلام
باز داری وارد این بازیای خطری میشه؟
این حرفا جیزه بابا جییییییییز
بلاگفا قسمت نظراتش برا من باز نمیشه

سلام
نه بابا چه خطری؟!
دست از این بلاگفا بکش.گفتم با این مدیرش مشکل دارن

ونوس دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 ساعت 02:40 http://sadaf555.blogsky.com

سلام داداش گلم. خوب مارو گذاشتی سر کار! خبرنامه میگه آپ کردی میایم آپت سفیده. راستی این کامنت امتحانیه دارم با گوشی کامنت میدم.

سلام ونوس جان
آخ آخ بخدا شرمنده..داشتم یه چیز رو امتحان می کردم واسه همین مجبور شدم منتشر کنم اما سریعا پاکش کردم.فردا آپ میشه
اگه اینترنت سرعتش خوب باشه با گوشی هم بد نیست

rasol شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 18:27 http://rasol-mohtasham.blogfa.com

salam
derbi sabz yadet rafte azizam?
bazi senegalo chetor?
footbalo avalin bar shomaha siasi nakardin?
on moghe eshkali nadasht?

همون رسول شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 20:21

سلام
اولا که کار خیلی خوب و قابل ستایشی کردی که راجع به مردم مظلومی که در سرتاسر دنیا کشته میشن نوشتی
اما جواب سوال اصلی منو ندادی
راجع به دربی سبز یا بازی سنگال هم نوشتی؟؟؟
در ضمن تو که گفتی طرفدار مردم مظلومی چی شد که حالا به خاطر دور افتخار زدن بازیکنای بحرینی با پرچم آل سعود بی خیال ظلمی شدی که هر روز داره بیشتر میشه؟
یعنی به خاطر عمل زشت یه عده راضی هستی که مردم بیگناه بمیرن و کسی اعتراض نکنه
جون مردم انقدر برات کم اهمیته؟؟؟
درباره مردم سوریه هم حرف دارم البته با نظر نمیشه
اینم میلمdishira14@gmail.com اگه دلت خواست یه ایمیل بفرست
در ضمن درباره این که گفتی مردمی که دفعه اولشونه به ورزشگاه میرن.........
کتاب نویسنده محبوبتو خوندی؟
سفر سیستانو میگم
به قول رضا امیرخانی:
مومن در هیچ چارچوبی نمی گنجد
آره عزیزم............

علیک سلام
اون موقع نمی نوشتم ولی با دوستان زیادی در این مورد گفتگو کردم.بعدشم اونا مربوط به حوادث داخل ایران بودنخودت میدونی که اون موقع فضا فضای سرکوب بود. اون موقع حتی کسی جوراب سبز هم می پوشید میگرفتنش.حتی تا حدودی بحرین بی شباهات با اون موقع ایران نیست.
من نمی گم دفاع نکن عزیز من میگم جای دفاع کردن تو زمین چمن نیست.تو زمین فوتبال باید از دروازه تیمت دفاع کنی نه از مردم به اصطلاح مظلوم یه کشور دیگه.
می تونی تو فیسبوک از مردمان بحرین دفاع کنی.یا همونی که گفتم بعد از مجوز از وزارت کشور بری تظاهرات.چه می دونم کمپین حمایت از مردم بحرین راه بندازی.از طریق موسسات حقوق بشری این موضوعات رو پیگیری کنی.
بازم اعتقاد دارم که بعله بیشتر اونا اصلا فوتبالی نبودن
الان بنظرت چیکار کنیم بریم به عربستان حمله کنیم خوبه؟
من مخلص رضا امیرخانی هم هستم.ولی باز اعتقاد دارم که نه استادیوم جای این ادا اطفارا نیست.
اگه حرفی داریم هم بزن من با آغوش باز و گوشی شنوا و چشمی بینا همواره نظرات مخالف و موافق رو می شنوم و می خونم.میتونی از تماس با من استفاده کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد