بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بازگشت

نمایشگاه کتاب امسال همچون سالهای پیش داغ بود از همه لحاظ. اما امسال بنا به چند دلیل من کتاب زیادی خریداری نکردم و شاید مهمترین دلیل این باشد که حداقل تا 2 ماه و نیم آینده فرصتی برای مطالعه غیر درسی ندارم بنابراین دوست نداشتم و هرگز نیز نخواهم داشت که کتابهای زیادی را بخرم و بعد فرصت خواندن آن را پیدا نکنم.بنابرای امسال تنها 5 جلد کتاب عمومی و چند جلد از کتب تخصصی رشته ی خودم را نیز خریداری کردم.

نمایشگاه را با شوق خرید کتاب جانستان کابلستان" رضا امیرخانی نویسنده ی محبوبم آغاز کردم و با اندوه نخریدن آن پایان.متاسفانه انتشارات محترم افق امسال روش خاص و مشخصی را برای توزیع و فروش "جانستان کابلستان"در پیش نگرفت و در روز بازدید من از نمایشگاه خبری از این کتاب نبود که نبود.این موضوع برای من شهرستانی که فرصت محدود و چندساعته ای برای حضور در نمایشگاه را دارم اصلا خوشایند نیست و نخواهد بود ضمنا ذهنیت تاریک و بدی را نیز نسبت به انتشارات بوجود خواهد آورد.اینکه این کتاب در نمایشگاه فروش خوبی خواهد داشت تا حدود زیادی قابل پیش بینی بود خصوصا پس از "نفحات نفت" این نویسنده که مورد توجه زیادی قرار گرفت. در هر حال حداقل باید چندماه صبر کنم تا این کتاب روانه ی بازار سراسری شود و در فروشگاه های کتاب استان قابل فروش.بگذریم....از انتشارات چشمه دو کتاب "یوسف آباد خیابان سی و سوم" نوشته ی سینا دادخواه و "همه ی افق" فریبا وفی.البته از نشر چشمه در آینده چند کتاب دیگر خواهم خرید.از انتشارات  سوره ی مهر کتاب"اقلیت"فاضل نظری-از انتشارات مروارید کتاب اشعار فرانو ی "اکبر اکسیر" بانام "ملخ های حاصلخیز" و از نشر افق " سانست پارک" آخرین اثر "پل استر" با ترجمه مهسا ملک مرزبان ;لازم به ذکر است که حق کپی رایت این اثر در ایران توسط انتشارات افق خریداری شده است.سال پیش رمان "ناپیدا"ی این نویسنده ی آمریکایی با ترجمه ی خجسته کیهان توسط نشر افق به چاپ رسیده بود.

نظرات 15 + ارسال نظر
pink جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 22:50

من نتونستم برم

اراده می کردی می تونستی

کوروش شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 00:16 http://korosh7042.blogsky.com/

سلام به روی ماهت سینا ی هنرمند
و قرار دل نا آرام شمال مرطوب

شاد باشی و در راه اندیشه وری استوار
و زبان گویای
شالیزارها
و نشاگران مهر


سلام
ما رو شرمنده نکنین.شما هنرمندین نه من
خدائی هیج جا گیلان نمیشه

آرمان. شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 07:40 http://abdozdak.blogsky.com/

سوغات کتاب اوردی دیگه؟
بده داداش که بد جور چشم انتظارت بودم تو ترمینال

آره وقتی خوندم برات می فرستم

مژگان شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 13:47 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

به به رسیدن به خیر آقا سینای کتابخون درسخون. کم کتاب خریدی ولی عجب کتابایی خریدی ای ول سلیقه
البته من هیچ کدوم از اینا رو نخوندما !!!!اما همشون یا اسمشون خیلی مشهوره یا نویسندشون مخصوصا یوسف آباد .... که کلی جایزه هم گرفته. حالا شما دوباره یه زحمتی بکش بخون اگه خوب بود ما هم میریم بی تخفیف از کتاب فروشی می خریم جهنم از ضرر فقط کتاب اولیه رو نشنیدم رمانه؟؟؟

آره یه شیش هف تایی لیست دارم بعد میرم می گیرم.البته نمایشگاه کتاب گیلان هم به خرید کمتر کمک کرد.
اگه کتاب طوری باشه که به خوندنش بیرزه.قیمت و تخفیف داشتن اصلا مهم نیست.مگه پول یه کتاب چقدره؟!
"جانستان کابلستان" رو میگی؟ سفرنامه ی رضا امیرخانی به افغانستان هستش.این کتاب فوق العاده ست مثل دیگر آثار امیرخانی.روز اول رونمایی تو 40 دقیقه 550 جلدش فروش رفت

دیوونه مهربون شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 15:47

سلام هولایتی مهربانم
خواندم
امید آن که قالبم برگردد
خوشششششششششش به حالت
کتاااااااااااااااااااااااااااااب
من والده منو تحریم کتابی نموده
کتابخونه داره میریزه پایین جا نداریم به عنوان رومیزی داریم از ورق های کتابا استفاده می کنیم دیگه
الکی گفتم
کتابای منو ندیدی اون جا؟نخریدی؟
خب ایراد نداره هر وقت چاپ شدن بعدا بخر

سلام دیوونه جون
از بس که کتاب هستش نمی دونی کدومشون رو بگیری.از چشمه باید یه چندتایی دیگه بخرم.
پیشنهاد من اینه که کتابا رو به کسای دیگه قرض بدی تا اونا هم بخونن.من همیشه به دخترخاله هام کتاب قرض میدم.
دیدم اتفاقا صف کشیده بودن واسه خریدش

ستوده شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 16:37 http://saba055.blogsky.com/

سلام داداش سینایی .
چیه دمغ هستی هنوز تو یاد آن کتاب گم شده برباد رفته ات هستی .

سلام
حالم گرفته شد بدجوری.دیگه اصلا حوصله خرید هم نداشتم

ستوده شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 16:39 http://saba055.blogsky.com/

از یک جای دیگه هم شنیدم که نمایشگاه کتاب امسال زیاد جالب وپر بار نبود .
حالا فهمیدم چرا وزیر آموزش وپرورش دست ودلباز شد وبن کتاب بهمون داد .
تو نگو بن ها رو دستشون باد کرده بود

من تائید نمی کنم.شلوغ بود بسی خیلی
البته باید بدونم منظور از پربار چیه؟

آرمان. شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 16:45 http://abdozdak.blogsky.com/

تو که دو ماه و نیم گرفتاری
کی میخونی که بمن بدی

برو از کتابخونه به اسم من امانت بگیر

مژگان شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 22:52 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

واجب شد بخریم سفرنامه ی کابل رو !! آخی مگه تو نمی دونی که تخفیف گرفتن چه کیفی داره آخه آقا سینا

تخفیف گرفتن حال میده ولی آخه 10 درصد که تخفیف به حساب نمیاد.
یه بخش ویژه در مورد انتخابات هم داره

گل مریم شنبه 24 اردیبهشت 1390 ساعت 23:04

من امسال نمایشگاه نرفتم!
و اما شما... تبریک میگم بهتون! کتاب بهترین دوست آدمه... باور کنید خالی از شعار گفتم!

آخه چرا...شهر شما امکانات زیادی داره...نمایشگاه ها و سمینارها و جلاسات زیادی توش برگزار میشه...استفاده کنید و بدونین که ما شهرستانی ها هیچ وقت به اندازه شما این امکات رو نداریم.پس قدرشو بدونین

ونوس یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 01:55 http://sadaf555.blogsky

سلام داداش گلم
خوب می بینم تا من نیستم میایی تهران و میری کتاب مصلی و کتاب می خری و بر می گردی
خوب منم کتاب خیلی دوست دارم ولی نمی تونم بخرم حالا شاید بعادا گفتم چرا
در ضمن کتاب قرضی هم دوست ندارم
موفق باشی
راستی پست قبلی من نتونستم هیچی کدم از عکسهات رو ببینم دفعه بعد که اومد اگر باز شد نظر میدم
مواظبت رو نگه داری کن درسهات رو هم بزار زیر سرت یاد بگیری
تا بعد

سلام آبجی
نبودی دیگه من دو روز قبل اعلام کردم.
کتاب دوست داری ولی نمی تونی بخری ؟!
کتاب واسه خود آدم که باشه یه حالی دیگه ای داره میدونم.
اون عکسا حجمشون زیاده باید یه خورده صبر کنی
ها...

سمیه یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 09:19 http://myparadise.blogfa.com

سلام .

ما نتونستیم امسال بریم .

میخواستیم با بچه های وبلاگی ی برنامه بذاریم همه تو نمایشگاه همدیگرو ببین .ولی جور نشد .

سلام
ضرر کردی.

زیتون یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 10:40 http://Zatun1.blogsky.com

سلام
درخبرنامه لینکت کردم

علیک سلام

زیتون (روان شناسی ازدواج) یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 18:15 http://zatun2000.persianblog.ir

سلام
تشکرازحضورتان گزارش خوبی ارائه کرده اید

سلام
شما چقدر وبلاگ داری
البته این یکی فیلتره

آرمان. سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 11:00 http://abdozdak.blogsky.com/

کدوم کتابخونه عضوی؟

تا این کتابا رو ازم نگیری ول کن نیستی.
بیا الان همشون رو می فرستم برات................الان فرستادم.اینکه بدستت برسه یا نه دیگه بمن ربط نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد