بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

طرح پیشنهادی

سردار احمدی مقدم رئیس پلیس ایران در آخرین اظهارتشان فرمودند: معتادان به مواد مخدر به دلیل گرانی هروئین رو به مصرف شیشه آورده اند.

بنده برای حل مشکل این قشر از مردم کشورمان راه حل هایی دارم.

راه حل اول:(راه حل سریع در شرایط کنونی) برای جلوگیری از افزایش قیمت هروئین و مواد مخدر سریعا افزایش واردات در دستور کار قرار گیرد ضمنا حین حمایت از تولید داخل فراموش نشود.

راه حل دوم : طرح هدفمندی مواد مخدر ٬ با توجه به موفقیتی که دولت محترم در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها داشتند و اجرای موفقیت آمیز این طرح بزرگترین اقتصادهای جهان را به شوک عجیبی فرو برده است.بنابراین در شرایط کنونی اجرای طرح هدفمندی موادمخدر و پرداخت یارانه به معتادین عزیز می تواند چاره ساز باشد.هدفمندی و پرداخت یارانه ی مواد می تواند به سه صورت صورت بپذیرد.

روش اول طرح پرداخت نقدی:مقداری پول بصورت ماهانه برای خرید مواد اختصاص یابد.

روش دوم:در این روش پرداخت  بصورت نقدی ست و به تولید کنندگان زحمت کش اختصاص می یابد و دولت نقش نظارتی و کنترل بازار را ایفا می کند.

روش سوم:این روش نه نقدی ست و نه غیرنقدی ! بلکه اصل جنس بصورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار معتادین قرار خواهد گرفت.البته این روش مستلزم انجام مقدماتی است.مثل نام نویسی معتادین و میزان مصرف روزانه آنها و...

در پایان امیدواریم که با دعای خیر شما معتادین عزیز این طرح بدون مشکل و با کمترین  تورمی همراه باشد.

پ ن : قیمت گاز افزایش پیدا کرده آنهم چه افزایش پیدا کردنی ! تو این ماه باید بیشتر از زمستان پول گاز بدین.اونایی که فیش گازشون اومده می فهمن من چی میگم.ضمنا یه سر به ادمه ی مطلب بزنین جالبه !

سایتperthnow یه سری عکس منتشر کرده تحت عنوان قذافی و ستاره ها...
مورگان فریمن و قذافی

عمران خان و قذافی

جفری راش و قذافی

سم(the Eagle from the Muppets) و قذافی

مایک جاگر و قذافی

سر ریچارد و قذافی

الیوت گلد و قذافی

مایکل جکسون و قذافی

لئو سایر و قدافی

نظرات 20 + ارسال نظر
آرمان. پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 13:56 http://abdozdak.blogsky.com/

این قذافی به همه جانوری شبیه الا بشر دوپا

الکی که نیست کلی خرج جراحی زیبایی کرده

هانیه پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 16:01 http://gamaj.blogsky.com

بیچاره مورگان!

انصافا خیلی شبیه

ائورا پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 20:56 http://doelbaz.blogfa.com

سلام...خیلی باحال بود از اونجایی که میدونم از جنسهای چینی خیلی خوشت میاد!! من راهکار هروئین چینی را پیشنهاد میدم تا هم در جهت حمایت از کشور دوست وبرادر چین وچشم بادومی های دوست داشتنیمون گام دیگری همه با هم با اقتدار !برداریم وهم مشکل گرانی واسه معتادهای پرافتخاروغیور وسرفرازمون حل کنیم!در ضمن گناه داشتن این بدبختا واسه چی با این عکسها کاری کردن شبا کابوس ببینن!راستی حالا که این قدر به کتابهای رضاامیرخانی علاقه داری بهت پیشنهاد میدم یه سری به کتابفروشی فرازمند(امپراطور)توی خیابون امام خمینی رشت بزنی اونجا همیشه کتابهای جدیدش رامیاره.موفق باشی سیناخان

سلام
اتفاقا میخواستم بگم...
قشر زحمت کشین این عزیزان
حتما یه سر میزنم.ممنون

کسی مثل هیچکس پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 23:03 http://kasimeslhichkas.blogsky.com

قدافی
لایکت می کنم

خوشت اومد

شبنم جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 10:45 http://jametohee.blogfa.com

پول آب ،جدا...

پول گاز ،جدا ...

پوتین برای سربازان جدید

بازداشتگاه نم کشیده

ودیگر هیچ .


یاد مرد هزار چهره بخیر

ستوده جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 12:11 http://saba055.blogsky.com/

سلام سینایی .
مثل جنگ زده های قدیم که مواد غذایی را دم چادر ها میبردن خب اینها را بذارن تو چادر وهر روز بهشون مواد بدن اینجوری دیگه شیشه هم نمیکشند

سلام خانوم معلم
خب اینجوری هم میشه

pink شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 00:23

به همه شبیه؟!!!

آره والله

مژگان شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 00:25 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام آقا سینا چیه زدی تو کار مواد
یه راهکار خوبم اینه که این ماده ی محترمه رو در سبد خانوارهای درب و داغون ایرانی قرار بدن و دیگه اینکه علمای محترم خرید شیشه رو حرام اعلام کنن و خرید هرویین رو مستحب موکد!! و دیگه اینکه قسطی هرویین بفروشن یا اینکه وام با بهره ی کم بدن به هرویینیای طفل معصوم .
واقعا که قذافی سیاست باز رنگارنگیه شکل همه هست حالا فک کن بخواد فرار کنه کافیه خودشو یه کم گریم کنه کی دیگه می شناستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما این بیچاره سیاست مدار ما همین جناب اح نژاد اگه یه زمانی بخواد در بره شکل کی خودشو درست کنه آخه؟؟؟؟؟؟ انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلامآره یه دو سه تن میخوام وارد کنم.هستی مشارکتی اینکار رو بکنیم؟!
اون قدیما تریاک رو کوپنی میدادن شاید بشه هروئین رو هم داد.
بابا اینقدر به این محمود گیر نده این بنده خدا به اندازه کافی خودش تنها هست

کوروش شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 05:20 http://korosh7042.blogsky.com/

درود بر سینای همیشه پیشرو در ارائه ی طرح های کارا

کاش رئیس بزرگ از تو به عنوان مشاور استفاده کند

راستی حیف شد تعداد نفرات سر کوپن ما کمه
باید دستی توش ببرم
تا نقدینگی شد بی نصیب نمونم
البته من با جنس چینی موافم نیستم
ممکنه ترشی انار را خشک کنند و....

عکس ها جالب بود

قدر ما رو نمی دونن استاد من یه طرح هایی تو ذهنم دارم که...
درمورد این چینی ها هم یه روز یه مطلب میزارم

ونوس شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 08:49 http://sadaf555.blogsky.com

سلام داداش سینا
خوبی؟ خوش میگذره؟
یکم خل دم با این نظریه که داده
و اما عکس ها خیلی جالب بود

سلام ونوس جان
قربونت همه چی امن و امانه
آبجی که خل دم] ؟ این نظریه رو من دادما

فریناز شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 10:46

سلام سینا جان
خوبی؟
برگشتم وبم....
ممنون که میومدی دوست خوبم

واااااااااااااای این آهنگو خیلی خیلی دوستش دارم سینا

سلام
هنرمند معاصر و نویسنده ی با احساس امروز اصفهان و ایران
مگه اهنگه کار میکنه؟

دیوونه مهربون شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 15:14

سلام همولایتی
من راهکاراتو قبول ندارم
اینا همه برا هرویین بود
پس کراک و تریاک و ... چی؟
اونا دل ندارن ؟ بی رحم

.
.
.

میگما اون قالبه برا بلاگفا قبول نشد
سپاس از لطافتت ولی من همچنان بی قالبم
خیر از جوونیت ببینی مادر کد بلاگفاشو برام بیاب

سلام همشهری
فکر می کنی به همین سادگیه؟!کلی باید فکر کنی تا یه راهکار خوب به ذهنت برسه
همشهری خوب من برات درستش کردم ایندفعه دیگه حتما میشه

http://up.iranblog.com/images/egnpwafbsn7a4o9hqib4.zip

دیوونه مهربون شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 16:11

خطا - امکان استفاده از قالبهای تبلیغاتی وجود ندارد
امکان درج عبارت shadfa.com در قالب وبلاگ وجود ندارد

چرا با احساسات من بازی کردی همولایتی؟
چرا خش دارش کردی؟
چرا با میخ رو سی دیه احساسم خط کشیدی؟
دلت اومد؟
نه دلت اومد؟

برات درستش می کنم فوری فوتی نارحت نکن
حساس نشو
درستش کردم
http://up.iranblog.com/images/ood87ojuj4wkkpnzzyr0.zip

دیوونه مهربون شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 16:51

واااااااااااااااااااااااااااای ممنانم همولایتی مهربان
الان تا راهنمام خفه م نکرده باید برم اداره سر فرصت یه پست تشکر حتما حتما برات میزنم
مرا شاد نمودی خداوند دلت را شاد گرداند

خب خدا رو شکر
راضی به زحمت نیستم ولی میخوای تشکر کنی خوب تشکر کن

فریناز شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 17:42

سلام آره واسه من که میخونه!

شد خزان گلشن آشنایی....

آره خود خودشه

مقداد شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 18:26 http://shaperak.blogsky.com

سلام
طرح خیلی خوبیه، اگه اجرا بشه فکر کنم خوب جواب بده مرسی که اومدی به شاپرک. من لینکت کردم

علیک
جواب میده
منم لینکت کردم

انوشه روان شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 20:32 http://www.soroushamshaspand

سینا!جون انوش تو داری حروم میشی...بیا این طرح ها رو ببر جشنواره ی خوارزمی تحویل بده....جایزه نفر اول رو شاخته...

ممنون که منو درک کردی
پس چی فکرکردی هچینه

گل مریم یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 14:21

خب شیشه بهتره زودتر میکشه

ممنون که به فکر زودتر مردنشون هستی

ونوس پنج‌شنبه 12 خرداد 1390 ساعت 03:29 http://sadaf555.blogsky.com

داداشی خوب ببخشید ها تو هم یکم گیج میزنی آخه اینم نظریه بود تو دادی من اول فکر کردم این پلیسه این نظریه رو داد یکم ازت نا امید شدم

خط اولی رو پلیس گفته بود.
طرح به این خوبی

شبنم جمعه 31 خرداد 1392 ساعت 11:38 http://shabnam-nn.blogfa.com

سلام دوستان خوبم
این کامنت رو برای همه ی شمایی که لینکم هستین میگذارم:
به علت مشکل پیش آمده و جلوگیری از سوء استفاده من وبم رو حذف کردم و دیگه هیچ وبلاگی به اسمم نخواهم زد در جریان باشید هیچ وبی نخواهم داشت. هیچ کامنتی دیگه از من دریافت نمی کنید هر کامنت و وبی دروغیه.
خواهش میکنم بعد از این جریان هیچ پستی در مورد من و و وبم نگذارید و هیچ واکنشی نشون ندید . دوس ندارم برای بهترین دوستان زندگیم مشکلی شبیه مشکل من پیش بیاد. توی فضای مجازی با هیچکس هیچوقت درگیری لفظی نداشته باشید. دلم نمیخواد دوستام هم این مسائل براشون پیش بیاد.
توی این مدت چیزای زیادی ازتون یاد گرفتم. همتون رو دوس دارم و بهترین ها رو براتون از خدا آرزو میکنم. خیلی مراقب خودتون باشین. شاد باشین و همیشه به آینده ی پیش رو امیدوار
این آخرین کامنتی هست که از من میخونید.
دلم براتون تنگ میشه

خدانگهدار...

سلام
عه........
چی شد شبنم !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد