بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

امرداد

سلام

از همه ی شما دوستان که در این مدتی که من نبودم اومدید و پیام گذاشتین ممنونم.امیدوارم بتونم محبت های شما رو جبران کنم.بخاطر شرکت در یک دوره ی آموزشی و چند مسئله دیگه فعلا سعی میکنم حداقل هفته ای یکبار هم که شده به شما سر بزنم.

کنکورهم برگزار شد البته زیاد راضی کننده نبود و شایدم اصلا.اتفاق جالب دیروز این بود که سازمان سنجش ساندیس رو حذف کرده بود و بجاش همراه ویفر موزی آب توزیع کرد البته به این صورت که یه نفر با پارچ این ور و اونور می رفت و به هر کی که تشنه بود آب می داد.

اینجا چند روزیه که هوا خیلی گرمتر شده دما در طول روز به 33 درجه هم رسیده و این در جائی مثل گیلان با رطوبت هوای فوق العاده بالا یعنی چیزی در حد فاجعه.امان همه بریده شده از این گرمای جانکاه.ای کاش هرگز نمی آمدی تابستان...

واسه یه کاری به یه "آهن ربا"ی قوی نیاز داشتم هرجا که رفتم یا گفتن نداریم و یا گفتن تموم کردیم.کنجکاو شدم ببینم جریان استقبال زیاد از خرید آهن ربا چیه ! بعد از یک سری تحقیقات میدانی کاشف به عمل اومد که ملت از آهن ربا برای ثابت نگه داشتن شمارش گر کنتور استفاده می کنن تا پول کمتری بدن.آهن ربا هم چقدر مفید به فایده واقع شده در این روزها...

برداشت برنج از شالیزار ها هم چند روزیه که شروع شده...

نظرات 25 + ارسال نظر
فردین شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 09:42 http://afsane2020.blogsky.com

سلام از وبلاگت بازدید کردم وبلاگ خوبی داری اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با اسم ( جدید ترین عکس های بازیگران سینما و تلویزیون ) لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم.

حسام شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 09:48 http://www.notefalse1.blogfa.com

چه حالی میده زل زدن به این شالیزارها.../

وقتیکه سبزن زیباترن

ونوس شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 11:57

درود بر داداش سینای گل خودمون
رسیدن بخیر پسرررررر
خوب به سلامتی کنکور رو هم دادی و راحت شدی
ای بابا کنتور برق و آب و گاز انقدر مشکل ساز شده که ملت برای جلو گیری ازش باید از آهن ربا استفاده کنن
آخه انقدر دوست دارم برداشت برنج رو ببینم
امان از گرمای تابستان من چند شب پیش تو خواب خون دماغ شدم
مواظب خودت باش

درود ونوس جان
بیا اینجا با هم میریم می بینیم
فقط باید اب یخ و ابلیمو و قند همرات باشه تا از گرمای وحشتناک غش نکنی

سمیه شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 15:53

سلام آقا سینا
رسیدن بخیر
انشاا... نتیجه رضایتبخش باشه .

گرما گرما گرما
یعنی بیداد میکنه .... بابلسر که از گرما و رطوبت در حال تبخیره
من نمیدونم این مسافر چرا تو این گرما پا میشن میان اینجا !

لحظه شماری برای رسیدن پاییز عزیز .

علیک
شرایط شما هم مثل ماست.اینجا هم پر مسافره

گل مریم شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 16:14

به به! سلام آقا سینا
کنکورتونم به سلامتی تموم شد... شالیزاتونم آماده ی برداشتن... نتم که داری!‌ پس بگو دیگه بهونت چیه هان هان؟!
نگران نباش... برو ما مواظب وبت هستیم

نه اشتباه نکن نت رو هنوز کاملا ندرام
مواظب باش

دیوونه مهربون شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 16:52

سلام همولایتی جان
واااااااااااااااااااااااااا مگه تو کنکوری بودی؟
چرا این قده کوچولویییییییییییییییییییییییییییییی
انشالله قبولی
به ما سر آزمون استخدامی آب انبه دادن حالم به هم خورد
اسمش یادم نیست.فقط یه خاطره تحولی ازش برام بر جا موند

علیک همولایتی
اره کنکور کاردانی به کارشناسی
اب انبه خیلی خوبه خیلی تقویت داره

انوشه شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 20:21

کنکور؟فک می کردم بزرگتری....
امرداد و خوب اومدی.آفرین....

۲۷ شهریور میشم ۲۱ ساله

نیلوفر شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 20:38 http://janatan.blogsky.com/

سلام خوش اومدی
آهن ربا ؟؟؟؟مگه میشه؟واقعا....

شاد باشی

علیک
پس چی کار نشد نداره

ziba شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 21:50 http://zibaaa.blogsky.com/

امیدوارم کنکورتونو خوووووووب و عالی داده باشید

کم کم اون پارچ ابم نمیدن شما مطمئن باشید

خودم زیاد امیدوار نیستم
پارچ اب رو که دیدم خنده م گرفت

هانیه شنبه 8 مرداد 1390 ساعت 23:38 http://gamaj.blogsky.com

این بوی برنج آدمو مست میکنه رفیق . . .

صد در صد

pink یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 01:02

سلام
چه عجب
این ور اونورا
دلمان پوسید از بس خواندیم غیر فعال
حالا شمام اهنربا لازم شدید؟

علیک
شرمنده به خدا
ما از یه روش دیگه استفاده می کنیم

ونوس یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 03:42

دادش سینا چرا برای کامنت ها تیک تائید گذاشتی

دیر به دیر ممکنه بیام اینطوری بهتره

امیرعلی یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 17:26 http://www.kermoo.blogfa.com

سلام.چه خبر؟
تو هم که کم پیدا شدی مثل ما!!!!!!!!!!!!!!!

علیک
بعله زندگی دیگه

فریناز یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 19:31

سلام
عینهو اخبارگو ها از هر دری تیترشو میدی میری یا

تو چه توقعی داری ساندیس دونه ۴۰۰ رو بیان بدن بهتون که چی بشه آخه؟
آب هم ارزون تره هم سالم تر

تازه تو هم تپل تر نمی شی


بخش هواشناسی هم که داری

سلام
من به خبر علاقه دارم اما نمی تونم در مورد یه مطلب چند ده خط بنویسم.
اره تپل نمیشم

فرینــــاز یکشنبه 9 مرداد 1390 ساعت 19:32

این آهنربا جدی بود یا جک سال شده؟

میشه بگی چطوری کار میذارن ما هم بی نصیب نمونیم؟

مگه من شوخی دارم
رو کنتور گاز که صد درصد میشه-کنتور برق هم اگه سری قدیمی باشه اید کار بزاری رو اون چیزی که می چرخه(دور میزنه)

pashmakoo دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 21:01 http://pashmakoo.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااای ســـــــــــــــــــلام سینااااااااااا
تو این مدت نبودی داشتی واسه کنکور میخوندی؟
بابا بیخیال پس با هم کنکور داشتیم!
من فقط منتظر بودم سوالارو توزیع کنن بخوابم ولی وقتی دیدم دیگران وضعشون از من وخیم تره امیدوار شدم ولی درکل افتییییییییییییضاح بود!

وااااااااای سلام پشمکو
بعله دیگه شما وضعت خوبه-.بچه مایه داری اینجا نشد آزاد

دیوونه مهربون سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 00:13

ماه مبارک رمضان،
بهترین ماه هاست ، ماه میهمانی خداست
ماه خوبی ها،ماه شب های قدر،
ماه دعا ونیایش ، ماه عبودیت و بندگی
ماه رحمت و آمرزش و ماه خیر و برکت است.
حلول ماه مبارک رمضان،به راستی که
خبر از گشایش درهای بهشت به روی آدمیان دارد.
ماه رمضان ماه تزکیه،ماه خودسازی،
ماه از خویش تا خدا رفتن است
ماه پرواز با دوبال قنوت از زمین تا ملکوت
و شکوفایی غنچه های معنویت
در سکوت سبز روزه داران
و در حیرت ارغوانی سالکان کوی دوست .


سلام همولایتی ماه رمضونت مباررررک

ممنونم دیوونه جان

ونوس سه‌شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 03:47

دادش سینا خب من همین الان غش کردم از گرما آب قند و آب لیمو اینا جواب نمیده باید برم زیر سرم

خوب میشی هیچ نیست. الان اینجا خنکه خوشبختانه تا الان تو عمرم سرم نزدم

ستاره چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 11:45 http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

با مطلبی تحت عنوان دلتنگی های ماه رمضان آپ کردم و منتظر حضور سبزتان هستم

علیک اومدم

ستاره چهارشنبه 12 مرداد 1390 ساعت 11:47

منم این جریان آهنربا را شنیده بودم.
عکس قشنگی از شالیزار گذاشتی
امیدوارم تو درس و کار و کلا تو زندگی موفق باشی

شنیده بودی الان باید عمل کنی
ممنونم همچنین

جلسه رسمیست پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 16:10 http://jalase-rasmist.blogsky.com

چه جالب!
ما کلا انسان های خلاقی هستیم
جنبه های دیگه ی استفاده از آهن ربا رو هم کشف کردیم

آره حالا یه کارای دیگه هم هست

مژگان جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 00:20 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام سینا . مرسی که طبق معمول اشتباه لپی منو گرفتی دعا می کنم قبول شی کارشناسی هرچند بعدشم ارشده و این رشته حالا حالاها سر دراز دارد. از گرما ما هم اینجا کلافه ایم افتضاحه. این آهنربا رو باید حتما امتحان کنیم به نظر راهکار خوبیه
دیگه چی؟ آها سخنرانی پادشاه رو دیدم خیلی دوستش داشتم یه فیلم آروم و ارامش بخش و خوب بود قوی سیاه هم بد نبود با احساس و بازی ناتالی پورتمن خوب بود . اما بازی لکنت دار هنرمندانه ی بازیگر سخنرانی .. چیه اسمش ؟ خیلی قشنگ بود . دیگه ؟ سلامتی شما. آها راستی یه مطلب کوچولو نوشتم وقت کردی بیا بوخون بچه جون
دیگه؟ آها زود به زود تر ظاهر شو حالا که دیگه درس و مقش نداری

سلام
وظیفه بود.
بعله همینطوره البته اگه همین چندوقته نریم سربازی
چند ماه پیش اینا رو دیده بودم الان یه سری فیلم جدید گرفتم.اسمش کالین فیرث بود.
الان میام

مقداد جمعه 14 مرداد 1390 ساعت 18:56

سلام سینا، چطوری؟ کنکورو دادی به سلامتی، ایشالا که ی جای خوب قبول میشی خیلی با کلاس شدیا! تو ی سری کلاسای آموزشی شرکت میکنی؛ نکنه کلاسای توجیهی واسه رفتن به کویته؟ یعنی میخوای منو بپیچونی!

سلام
نه بابا همینجام میام

دووراندیش یکشنبه 16 مرداد 1390 ساعت 00:55 http://www.duorandish.blogfa.com/

سلام
با "نفووذ جریان انحرافی به قلب اسلام" به رووزم
سحر و افطار ما رو فرامووش نکنید...التماس دعای فرج...انشاالله

علیک
میام می بینم چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد