بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

دو کلمه حرف حساب

ناصر الدین شاه در سفرهای اروپایی شب که به مجلس عیاشی می‌رفت، می‌دید آنجا لباس مردها مشکی است. کلاه سیلندری مردها مشکی است و زن‌ها هم با لباس مشکی می‌آیند. این به نظرش آمد که یک نوع سنگینی و وقار دارد وگرنه در اسلام به صراحت داریم که رنگ تیره مکروه است. این رنگ مشکی متکبرانه را ناصرالدین شاه آورد. خدا لعنتش کند. همین‌جور آتش به قبرش ببارد. خیلی مرد ملعونی است.

 از لحاظ فلسفه‌ حجاب که در قرآن آمده که زن خودش را در مقابل تیر نگاه هیز مردان قرار ندهد، قطعا چادر بدترین پوشش است چون چهره زن را قاب می‌کند. پوشش باید چشم نواز باشد، نه برای خود آدم چون خود انسان کمترین بهره را از لباسی که پوشیده می‌برد، در نتیجه باید برای برای جامعه چشم‌نواز باشد.

بخش کوچکی از اظهارات مهدی کلهر(مشاور سابق احمدی نژاد) که در ویژه نامه ای بنام خاتون(در مورد عفاف و حجاب زنان) در روزنامه ایران به چاپ رسید.پس از انتشار این ویژه نامه دادستان تهران علیه این روزنامه اعلام جرم رسمی کرد.این ویژه نامه موجب اعتراض وبسایتها ی اصولگرا نسبت به روزنامه ایران شد و بار دیگر بر این نکته تاکید کرده اند که جریان انحرافی بر مدیریت این روزنامه حاکم شده است.

اظهار نظر رضا امیرخانی درمورد جریان انحرافی :

صادقانه بگویم که من جریان انحرافی را اصلا نمی‌شناسم. ما دو جریان داشته‌ایم. جریانی موافق آقای احمدی‌نژاد و جریانی مخالف آقای احمدی نژاد. این دوجریان به هیچ عنوان دوقطب هم نبوده‌اند. غفلت رسانه و زیرکی احمدی‌نژاد و البته لجاجت بی جای بعضی از مخالفان او، این فضا را در انتخابات88 دوقطبی کرد. بسیاری از موافقان انقلاب اسلامی و دوستاران رهبر، جزو جریان مخالف احمدی‌نژاد بوده‌اند. حالا اما در جریان موافق احمدی‌نژاد، عده‌ای بعد از شش سال متوجه شده‌اند که مسیر را اشتباه رفته‌اند، جرات اعتراف به اشتباه را ندارند، برای همین جریان انحرافی را ابداع کرده‌اند تا در حقیقت، تصمیم‌شان را توجیه کنند.

فقط یک چیز درمورد این گفته ی امیرخانی میشه گفت: جانا سخن از زبان ما میگوئی.


نکته :عنوان"دو کلمه حرف حساب" برای صحبتهای امیرخانی درنظر گرفته شده است.

نظرات 24 + ارسال نظر
ونوس یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 10:25

درود داداش سینای گل

الهی آمین خدا بگم چی کارش کنه که همجور بد بختی رو وارد مملکت کرد

قرآن خیلی چیز ها گفته که این دولت مردان بر عکسش کردن که به نفع خودشان باشد

آخر سر هم خودشان کله خودشان را زیر آب می کنند بهتر است تماشاچی باشیم نگاه کنن چطور به جون هم افتادند

احسنت بر این جمله

وایییییییییییییییییییییییییی چقدر این عکس رو دوست دارم

موفق باشی

اینکه تا چه حد کلهر راست گفته رو نمی دونم اما وقتی به لباسای اقوام محلی در جای [ای ایران نگاه می کنم می بینم هیچ کدوم چادر نمی زارن چه برسه مشکیش.در هر صورت برای جامعه ی مذهبی ما حجاب مسئله ی مهمیه .
حال اومدی عکس رو خودم گرفتم

نازی یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 11:24

سلام عزیز...

واقعا نمیدونستم مشکی رو ناصر الدین شاه آورد اون هم با این دلیل

برام خیلی جالب بود...

راستی...این عکسه خیلی خیلی قشنگه...دوست داشتم تو اون فضا باشم...
این عکس عکس کجاست؟؟

علیک سلام
البته لازم نیست شما 100% این حرفو رو بپذیری.
طرفای خونه ی خودمونه.پیاده یک ربع راهه

فریناز یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 16:29 http://delhayebarany.blogsky.com

خب حالا این عکسو گذاشتی یعنی حجاب به این چشم نوازی باشه؟

راستی سینا!
همین کتابایی که من میذارم به درد آینده ت میخوره نه این گذشته هایی که الان داره آتیش به قبرشون میباره

عمو جون یکی طلبم
نه؟

خدائی عکس رو حال اومدی ؟!هر جور دوست داری فکر کن
باشه به درد آینده
بزار ما همیشه بدهکارت بمونیم

مژگان یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 18:26 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

ما هم دوست داریم بگیم جانا سخن از زبان ما هم می گویی! البته اعتراف به خطا خوبه هر چند خیلی دیر !

عجب عکسی چه سکوتی ! زخم دلم تازه شد!
آخی سینایی باور کن آرزو داشتم الان اینجا بودما

اینان هرگز اعتراف نمی کنن مصباح یزدی گامهایی برداشته که مجلس آتی رو در دست بگیره.
این طرفای خونه ی ماست

گیله مرد یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 21:10

درود
.
در مورد پستت نظری ندارم اما:
.
۱- جایی که الان من هستم ۸۵ درصد رطوبت و ۴۵ درجه تا ۴۸ درجه هوا گرم است این هوای بارانی رشت را که دیدم بسیار لذت بردم/ممنون
۲- فکر کنم این جاده انتهای گلسار به سمت انزلی که می خوای بری اونجا ها باشه البته از داخل گلسار نه از جاده انزلی/اگه اونجاس یه خاطره ی شیرین یه روز بارونی رو برام زنده کردی/خیلی شیرن بود!!!! بازم ممنونم

سلام
خدا بهتون صبر بده چی می کشین از این گرما
نه اون جاده که گفتین نیستش.البته خیلی از جاده ها شبیه به همن.ولی خب اگه یه خاطره رو زنده کرده خوبه

هانیه یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 21:20 http://gamaj.blogsky.com

تضاد خوبی بود . . .
این حرفای اعصاب خرد کن و این تصویر . . .

این تصویر صراط مستقیم رو نشون میده

کوروش یکشنبه 23 مرداد 1390 ساعت 23:54 http://korosh7042.blogsky.com/

جعفر کوش آبادی به گمانم شاعر شمالی باشه
شعری زیبا داشت که در ان اشاره داشت
به حجاب زنان ما در شالیزارها
که دوشادوش مردان
کار می کردند و مصون از هر فکر باطلی
زیبا ترین لباس ها را ما داریم
که بسته به منطقه متفاوت و برازنده ی زن ایرانی بود
وقتی که
هویت گم شد

نمیدانیم اسم و رسم و لباسمان را چه باید بکنیم
همانطور که اینان پا در گلند
اسممان می شود تیمور . چنگیز . و....
رسممان می شود قمه بر سر زدن
لباسمانم که.....


بله شما خودتون خوب می دونین که در کار کشاورزی اینجور حرفا اصلا معنا نداره.همین الانش هم در روستاهایی که شهرنشینی به فرهنگشون حمله نکرده اقوام از لباسای محلی استفاده می کنن.قوم تاریخی تالش یکی از همین اقوامه

مژگان دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 13:04

من الان به شدت به تو حسودیم شد قدر این طبیعتو بدونیا با دنیا عوضش نکن به جای ما هم یه کم سکوت و منظره ذخیره کن

قدردانم واسه همینه که هروقت از گیلان می زنم بیرون انگار تو یه جای غریبه ام

گل مریم دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 15:11

سلام
فکر کنم من با عنوان این پستتون مشکل دارم

علیک
با کجاش.

ziba دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 17:26 http://zibaaa.blogsky.com/

شاید یه ساعتی معطل اینم که ای شاید این عکسو ببینم
مجبورا یه سرک به نظرای بالا کشیدم گویا منظره ای زیبا از شماله که باید جاده ای زیبا رو نشون بده

ای بابا ادم قدر چشاشو نمیدونه

حالا ناصردین شاه اورد برادر فک کنم دوره پهلویها هم چادر بود کی دیده که اینطوری باشه چادر ملی چادر خانودگی هم اومده شنیدی

در هر حال من سگ ناصردین شاه یا هر شاه بی لیاقتی رو به اشغالای گدا صفت دین نمایی مثل اینا
نمیدم
عجب تند رفتم

خدددددددددددددا یا من که تا اخر هفته نجات پیدا میکنم ولی خودت به اونایی که دایال اپ وصل میشن رحم بفرما



راستی کدوم حرف مموتی درست بوده و ارزش داشته که این دومیش باشه که این دومیش باشه

مثل اینکه سرعت اینترنت پایینه بعدشم می تونید بیاین و ببینید.ولی با هم من متاسفم که نتونستین.
به هر حال این هم نظر شماست و برای من هم محترم.
بهتره که کمی تعادل رو حفظ کنی
دایل آپ که اصلا اینترنت نیست.

مقداد سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 15:58

ناصرالدین شاه خیانت خیلی بزرگی به ما کرد، همه شاهای قاجار خائن بودن پس بگو واسه چی دادستان تهران از روزنامه ایران شکایت کرد، واسه این بود!
چه عکس قشنگیه خیلی طبیعتو دوس دارم، خونتون جای باصفاییه ها

نه اینطور نگو همین ناصرالدین شاه کارهای مثبتی هم انجام داده.در بین شاهان قاجار آغا محمد خان کار بزرگی برای تمامیت ارضی ایران انجام داده.
طبیعت نصف وجود منه

دووراندیش سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 17:30 http://www.duorandish.blogfa.com/

سلام
عیدتوون مبارک
ببینید جریان خووب بوودن احمدی نژاد نسبی هست یعنی به نسبت دولتهای قبل قبوولش دارم ولی به اندازه توقعم ازش من رو راضی نکرد چون توانش رو بالاتر از اینها میدوونم
در هر صوورت ممنوون از حضوورتوون

سلام
از چه لحاظ ایشون بهتر عمل کردن.ایکاش یه چند مورد رو هم می گفتین.اینکه به اندازه 100 سال فروش نفت تو 4 سال درآمد کسب کنی و وضع ملت هر روز بدتر از دیروز باشه.و اینکه اصلا چیزی به عنوان حقوق شهروندی و آزادی بیان وضع بسیار وحشتناکی پیدا کنه.اینکه در حوزه ی فرهنگی اصلا کار مثبتی صورت نگیره و همه چیز با ممیزی روبه رو بشه حتی منظومه ی خسرو و شیرین نظامی.
در سال 84 هر کس در مقابل هاشمی قرار می گرفت رای میاورد.

ستاره سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 18:59

اول نظرم را نسبت به پست قبل بدهم

یک قرارداد خوب که دیگر اظهر من الشمس است !!!!!

باید فیلم قشنگی باشه اما اینقدر خودم ناراحتی دارم که دیگه دیدن یک فیلم غمگین ... حال و روزم را بهم میزنه

شما فیلم کمدی ببینی بهتره

ستاره سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 19:11

سروصدای روزنامه ایران را شنیده بودم اما دلیلش را نمیدانستم.

با سخنان آقای امیرخانی موافقم

مناظر شمال کشور هم خیلی زیباست.بلاخره یه روزی یه ویلا تو شمال می خرم

مثل اینکه باید دوباره روزنامه ایران بخونم
ان شاءالله می خری

سمیه سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 23:20

سلام آقا سینا ...
به به چه حس خوبی میده این عکس

آقا نظرتون هم تایید شد

علیک سلام
آره خودم هم خیلی حال کردم که عجب عکسی گرفتم
جدی تایید کردی

دیوونه مهربون سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 23:38

سلام همولایتی
ناصرالدین شاه چیه دیگه؟ خوردنیه؟
این طرفای شماست؟
شاید یه بار طرفای خودمونو گذشاتم تو وبلاگم
تو جاده ی این شهر به اون شهرمونبیشتر برنجا رو بریدن
گفتن از فردا باز بارونه.تند تند دارن میبرن تا دوباره بارون نگیره بهشون
در مورد حجابم نظری ندارم چون قبولش دارم
چیه چیه؟ بیا منو بزن
خب نظرم بود

علیک سلام
نه خوردنی نیست تازه تو جیبم جا نمیشه
اره این طرفای ماست
بزار خانوم بزار ما استقبال میکنیم
آره نثل اینکه قرار پراکنده بیاد
قبول داشته باش مگه من گفتم نباید داشته باشی
ایندفعه می بخشمت

pashmakoo چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 00:33 http://pashmakoo.blogsky.com

فقط یه چیز
ینی چی چادر چهره ی زن رو قاب میگیره؟
شاید یه نفر با اون چادر چنان احساس امنیت کته که شما هیچ وقت حتی تا آخر عمرت قادر به درکش نباشی

نمیدونم شما چی میگی؟
من که حرفی نزدم فقط نقل قول نکردم.اقوام من بیشترشون چادرین

مقداد چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 02:41 http://shaperak.blogsky.com

نمیگم کار مثبتی انجام نداده منتها همه دنبال نکات منفین تا مثبت. خیانتاش بیشتر به چشم میاد تا کارای مثبتش. تو هرچی توجیح کنی من حرف خودمو میزنم، آدم کثیفی بود

بستگی داره از چه دیدی به مسائل نگاه کنی بزار یه مثال برات بزنم:گفته میشه که دوران خاتمی ایران فعالیت هسته ای رو متوقف کرد.
اگه الان اینو پیش من و تو بگن بدون اینکه پیش و پس قضیه گفته بشه ما شروع می کنیم به فحش دادن به خاتمی و اینکه عجب خائنی بوده.
اما وقتی می بینیم توف فعالیت های هسته ای از برزو یک جنگگ خانمان سوز و اشغال کشور بدست نیروهای آمریکایی و ناتو جلوگیری کرده و همچنین مانع تصویب قطعنامه شورای امنیت و تحریم های بین المللی شده.می بینیم که به به عجب اقدام مثبتی بوده و چه کار خوبی انجام داده دولت اصلاحات.
.واسه همینه که در بررسی مسائل تاریخی تحلیل مسائل خیلی مهمه نه نقل خبر

ziba چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 14:33 http://zibaaa.blogsky.com/

تعادل؟
مگه متعادل نیستیم؟
منظورت چی بود؟

منظور از تعادل دوری از افراط و تفریط هستش.خودت باید قضاوت کنی که در کارهات تعادل داری یا نه ! من خودم در دوره ای افراطی بودم ولی الان واقع گرا تر و متعادل تر شدم و نسبت به مسائل احساسی برخورد نمیک نم حتی فجیع ترینشون

ستاره چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 15:14 http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

سلام دوست عزیز

با دلنوشته ی دوست عزیزی به روزم و منتظر نظرات ارزشمندتان

مقداد جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 02:08

ولی من با نظرت مخالفم. کسی که میخواد به حقوق قانونی خودش برسه به هیچ عنوان نباید کوتاه بیاد حتی اگه تحریمم بشه، اگه کوتاه بیای سوارت میشن سینا جان. من هرچی احمدی نژادو قبول نداشته باشم سیاست خارجیشو قبول دارم و ازشم حمایت میکنم.

عزیز من رسیدن به حقوق واسه خودش راه داره.اصولی رو باید رعایت کنی.انرژی اتمی چیزی نیست که جامعه جهانی اجازه بده هر کشوری واسه خودش اونو دنبال کنه.الان کشورهایی مثل پاکستان- هند-کره شملی بمب اتمی دارن.اما بشدت تحت کنترل جامعه ی جهانی هستن تا دست از پا خطا نکن.چطور انتظار داری اروپا و آمریکا به کشوری که آرزوی نابودی اونها رو داره اجازه بدن تا وارد مسائل هسه ای بشه اونم بدون نظارت کافی.
خیلی عذر می خوان آقای احمدی نژاد اصلا نمی دونه سیاست رو چطور می نویسن.این نظر اکثر کارشناسان هستش که سیاستم ما در این چندساله تهاجمی-منفعلانه-به دور از عرف دیپلماتیک و در یک کلام بچگاهنه بوده.این آقا 4 تا قطعنامه ضد ما آورده بعد میگی سیاست خارجی خوب ! وا اسفا

فریناز جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 13:02

http://www.ayandenews.com/news/35027/

اینو ببین

دیدم باحال بود

مقداد جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 19:36

چقدر خشنی تو چطور آمریکا و اسراییل خودشون انرژی و بمب هسته ای دارن و ما از دسترسی به اون باید محروم باشیم؟ چرا اونا فکر میکنن که باید درباره همه کشورها تصمیم بگیرن؟ مگه اونا چه کاره دنیان؟
بلدم نباشه سیاستو بنویسه باج نمیده به کسی، مثه بعضیا نیس که. تازشم، قطعنامه صادر شدن که دلیل نشد! هرسال واسه اسرائیل و کشورای دیگه قطعنامه صادر میشه، مهم اینه که بااااااااااااااااج نمیده

من کجا خشنم؟وقتی بحث جدی باشه منم جدیم اخلاقم اینه.
ببین بعد از جنگ جهانی آمریکا همه کاره ی جهان شد و در رده ی بعد شوروی قرار گرفت که رقابت بر سر حکومت جهان موجب جنگ سرد و افزایش ذخیره سلاح در کشور روسیه و آمریکا شد.پس از فروپاشی شوروی دو کشور روسیه و آمریکا پیمانی به نام استارت امضا کردند که هر ساله از تعداد سلاح های هسته ای کم کنن و این پیمان هنوز هم با نام استارت 2 در جریانه.
وقتی که این کشورها سالانه دارن از سلاح های هسته ای شون کم می کنن دیگه انتظار ندارن که به تعداد کشورهای دارا بمب اتم اضافه بشه.الان کره شمالی تنها خطری هسته ای جهانه که اون هم خودت میدونی مردمش تو چه فلاکتی زندگی می کنن.پاکستان و هندوستان کاملا تحت کنترل هستن.اما میمونه ایران.مطمئن باش اگه جمهوری اسلامی تا بحال بمب اتم نساخته باشه بعدا حتما اینکار رو خواهد کرد.من برات آیه ی قرآن هم میارم که در اونجا گفته شده "هر چه می توانید از ساز و برگ جنگی فراهم کنید تا بوسیله آن دشمنان خود و خدا را بترسانید"
ببین بله درست میگی که چرا باید چندتا کشور برای همه تصمیم بگیرن.امروزه قدرت اقتصادی و تولید مهمترین چیزه.چین و برزیل و هند و ...تا چند سال پیش هیچ قدرتی نداشتن ولی امروزه اینها در تصمیمات جهانی تاثیرگزارند.تو چطور می خوای در تصمیمات جهانی تاثیر گزار باشی درحالیکه با بیشتر کشورها قادر به برقراری رابطه نیستی.از قدرت اقتصادی هم برخوردار نیستی.با قدرت های اصلی جهانی هم سر جنگ داری !
کی بهت گفته که ضد اسرائیل قطعنامه صادر شده؟تا بحال هیچ قطعنامه ضد اسرائیل صادر نشده.
قطعنامه های شورای امنیت لازم الاجرا هستن.همه ی کشورهای جهان با پذیرفتن منشور ملل متحد این امر رو پذیرفتن.نپذیرفتن این قطعنامه ها تخلف محسوب میشه.اصلا مسئله باج و این حرفا نیست.

مقداد شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 07:31

سرم گیج رفت خب، چقدر جواب دادی اتفاقا واسه اسرائیل قطعنامه صادر شده

جواب باید کامل و قاطع باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد