بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

آب گل آلود و ماهیگیری

یارو میگه پلیس انگلیس با مردم مبارز انگلیس رفتار بد و وحشیانه ای داشته و به خونه ی انقلابیون حمله کرده و اونها رو بازداشت کرده و معیارهای حقوق بشری رو زیر پا گذاشته.حتی شنیدیم که اعلام آمادگی کردن برای اعزام نیروهای حافظ صلح !

اولا مگه تو انگلیس جنگ بوده که بگیم مردم مبارز ! دموکراسی در این کشور در بالاترین سطح جهانیه.تا بحال من نشنیدم که پلیس انگلستان جلوی اعتراضات مسالمت آمیز رو گرفته باشه حالا هر صنف و جناحی باشی فرقی نمی کنه.

دوما یه عده ای افتادن تو خیابون و جنجال درست کردن و اموال عمومی رو به اتش کشیدن. انتظار دارین پلیس باهاشون چه رفتاری کنه؟! معلومه که باید بازداشت بشن.تازه خود قضیه دستگیری افراد در در خانه ها هم خیلی خیلی جالبه چون دوربین های خبری و خبرنگاران هم هنگام ورود پلیس به منازل افراد متخلف وجود دارن و همه چی معلومه و هیچ چیز پنهانی نیست.

بعدشم بنظرم کار بزرگی انجام دادن که تظاهرات به اون بزرگی رو با کمترین تلفات و خسارات جمع کردن.

یه چند وقتی میشه که میرم ماهیگیری.روزای قبل ماهی خوب و بزرگی نصیبم نشد.اما دیروز روز خوبی برام بود.یه کپور دریایی 30 سانتی گرفتم با وزنی حدود 500 گرم.داداشم هم یه شوک(اردک ماهی) گرفت.طعمه ای هم که باهاشون این ماهی ها رو گرفتیم انجیر بود.لذتی که بالا آوردن ماهی از آب داره فراموش نشدنیه.خیلی خیلی حال خوبی به آدم دست میده.

اردک ماهی(شوک)

کپور(دریائی)


پ ن : دوستان فیلم  2011 X-Men First Classرو از دست ندین.امتیاز بالایی این فیلم آورده.

نظرات 27 + ارسال نظر
ستاره پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 08:34 http://ashnayemahjoor.blogfa.com/

سلام

تازه دانشجوهای حکومتی هم جلوی سفارت انگلیس تظاهرات کردند که شما حقوق شهروندی را رعایت نمی کنید و جالبه که دولت انگلیس و یا نهاد دیگری پیشنهاد داده که در همایشی ما و شما بنشینیم و راجع به رعایت قوانین شهروندی در ایران و انگلیس بصورت مستند صحبت کنیم.

چطوری دلتون میاد یک ماهی را از زندگی محروم کنید

سلام
اون اعرتاضات رو که اصلا من هیچ هم به حساب نمیارم.اینا اصلا نمی دونم حقوق شهروندی چیه!
خیلی دلم میاد.اینقده حال میده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 11:34 http://boghzebaroon.persianblog.ir

ونوس پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 12:12 http://sadaf555.blogsky.com

درود بر سینای عزیز. کلا دستشون درد نکنه . چه باحال منم دلم می خواد ماهیگیری کنم ولی بلد نیستم

یه سری آموزش مقدماتی میخواد زیاد سخت نیست

pashmakoo پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 13:33 http://pashmakoo.blogsky.com

خوش بحالت منم خیلی دلم میخاد برم ماهیگیری اما باز دلم میخاد ماهی نگیرم
مخصوصا اینکه با قصاوت قلب ماهی بگیرم با افتخار کامل ازش عکس هم بگیرم
راااااااااااااااااستی سینااااااااااااااااااااای عزیز never let me go رو دیدم
خــــــــــــــــــــــــــــیلی غمبناک بود
در ضمن ینی چی این فیلمارو میبینی؟
مثبت 18 بود تو چرا آخه...

معلومه زیاد حالت خوب نیست.ماهیگیری که میری باید حتما ماهی بگیری وگرنه اعصابت خورد میشه.
حال اومدی- دیشب همش فکر ماهی بودم
اااه دیدی بالاخره.اونقدر هم غمناک نبود
برو بابا کی گفته؟

کوروش پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 15:57 http://korosh7042.blogsky.com/

درود سینا جان
گویا باید منتظر باشیم دخترا بیان بگویند
سینا باز داری برای چاقی تلاش می کنی

کسی نیست بگوید رطب خورده منع رطب نتواند
من خودم از یورو نیوز و بقیه بارها صحنه های مختلف غارت
آنان را دیدم
و جالب اینکه هیچکدام نه دولت ونه پلیس این اغتشاشات
را به جایی منتسب نکردند
با اینکه بیشتر مسلمان بودند
و طالبان هم تهدید کرده بود

خنده و گریمون قاطی شده. اگر شاخ در اوریم جای تعجب نیست

درود بر شما
اتفاقا خیلی خوشمزه بود.
من که خودم شنیدم گفتن غارتگر و آشوبگرن.
تهدید طالبان و اینا همش کشکه

گل مریم پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 16:26

بهتره در مورد انگلیس منگلیس صحبت نکنم
آفرین! به به... چه ماهیای قشنگی... بزرگم که هستن... حالا تو همش دل منُ آب کن... ببین از این دل سوزوندنا چی نصیبت میشه آخه

باشه...
آره حال کردی چه ماهی ای گرفتمتقصیر خودت بدجوری یادم اوردی

آوا پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 18:05

به گزارش اسلام تایمز، گروهی از اعراب افراطی در اقدامی غیر منطقی، برای تغییر واقعیت های تاریخی، با ایجاد سایت www.persianorarabiangulf.com اقدام به برگزاری نظر سنجی در مورد نام خلیج فارس کرده اند.

این اقدام که گفته می شود توسط برخی گروه های افراطی عرب صورت گرفته با هدف هویت بخشی به کشورهای ذره ای عرب انجام می شود.

مسئولین این سایت تصمیم دارند نتایج این نظر سنجی را برای تغییر نام خلیج فارس در اختیار سایت های اینترنتی از جمله گوگل قرار دهند.

پیش از این نیز سایت گوگل در اقدامی جهت دار در قسمت مترجم خود کلمه مجعول خلیج ع-ر-ب-ی را جایگزین خلیج فارس کرده بود.

این اقدام گوگل با واکنش گسترده مردم ایران روبه رو شد تا جایی که گوگل مجبور شد این اشتباه خود را اصلاح نماید.

از همه شما ایرانیان با غیرت دعوت به شرکت در این نظر سنجی میشود کمتر از 30ساعت به پایان نظر سنجی به همه دوستان خود برای شرکت در نظر سنجی خبر دهید آدرس نظر سنجی www.persianorarabiangulf.com///

سمیه پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 ساعت 23:06

سنگینی باری که خدا بر دوش زندگی مان نهاده

آنقدری نیست که کمرمان را خم کند؛

بلکه آنقدری ست، که ما را برای دعا به زانو درآورد

التماس دعا...


ممنون از این جمله ی قشنگت

[ بدون نام ] جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 00:39

سلام سینایی
یارو حرف مفت زیاد می زنه من نمی دونم ایشالا این دوره اش سر برسه به امید حق اگه قضایی بلایی نازل نشه ُ دیگه می خواد برای کی حرف مفت بزنه؟؟؟/
راستی سینا فطریه مو آوردم خودت می بری اروبا امریکا ؟ خداییش به مستحقش بدیا
ای ول بابا ماهیگیرم که هستی تو زندگی می کنیا واسه خودت خوشی خوش به حالت خیلی واقعا که !!
اون ماهی اولیه خیلی ترسناکه گاز نمی گیره؟؟؟
من هم کلی ماهی گلی از تو تنگ گرفتم تا حالا کاری نداره که
یه عکسم از کباب کردنشون می ذاشتی خوب دلمون حسابی تر اب بشه !!
۲۰۱۱ همینه که آخر الزمان رو نشون می ده؟؟ دیدمش چن سال قبل اگه اون باشه
کتاب سرزمین گوجه های سبز رو خوندی سینا از هرتا مولر ؟؟؟ محشره حتما بخونش اگه نخوندی با تمام سلول های بدنت درد و یاس خفقان رو تو سطر سطر این کتاب احساس می کنی . از کتابای واجب المطالعه است .
ببخشید دیگه جا نیست بنویسم

سلام
دوره ی کی تموم بشه اساسا در این نظم همه حرف مفت می زنن.
بیار بده یهو می برم
آره تفریحات سالمه دیگه
اسم فیلم x men first class 2011 هستش چه ربطی به 2011 داره تا چند وقت پیش رو پرده سینماهای آمریکا بود.
نه نخوندم.اوهههه افسردگی می گیریم که بابا

مژگان جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 00:44 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

البته کتابه یه سبک و زبون پست مدرن و شاعرانه داره و یه جاهایی نمادین می شه خلاصه خیلی راحت و خطی نیست اما فوق العادست بخونش حتما
ببخشید برم تا یه چی دیگه یادم نیومده

باشه میرم کتابخونه می گیریم می خونم.
بودی حالا

مقداد جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 02:05

سلام سینا جان، نماز و روزه ها قبول..
کم کم داری ی ماهیگیر حرفه ای میشیا، سری بعد فکر کنم عکس ی نهنگو باید بزاری تو وبت که با قلابت صیدش کردی ما هم سحری ماهی داریم ی چنتا ماهی واسه منم بگیر خب

سلام همچنین
دارم به دوران اوجم بر میگردم چندسال پیش روزی یکی ازینا می رفتم.
بعدی واسه شما

گیله مرد جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 12:05 http://www.gilanipuor.spi-blog.com

درود
.
خوش به حالت سینا جان منم هر وقت می اومدم گیلان می رفتم لب دریا/برای همون لذت بیرون اوردن ماهی از اب نه گرفتن ماهی که خریدن هر نوع ماهی تو میدون ماهی فروشای رشت ارزونتر در میاد
حالام یه چن وقتیه نمی تونم بیام/خوش باش برادر....

آره سر تور اروزنتر درمیاد تازه هم هست.ما بیشتر از انزلی ماهی می خریم
شما هم خوش باشی

فریناز جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 13:05

تو آستینم قاتل ماهی پرورش دادم

خفش کردی تو اون دستات سینا

در ضمن

بازم سیاست و ...

منم بلدما

جات خالی سرخش کردم خورم.خیلی حال داد
بازم سیاست و چی...

ونوس جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 13:06

سینا جان چرا پست بالا نمیشه کامنت داد

خب راستش زیاد دلم نمیاد ماهی بگیرم ولی دوست دارم ببینم بعد طرف رو مجبور کنم ول کنه بره

نظرخواهی رو بستم
من خیلی دلم میاد بگیرممیتونی بیا منو مجبورکن

فریناز جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 13:07

تبریکاتم سیاسی اجتماعیه کلا

تو چرا نمیری رئیس جمهور بشی سینا؟

حقوقش بالاستا

تو از کجا میدونی من میخوام رئیس جمهور بشم
اگه انتخابات آزادی وجود داشته باشه من حتما اعلام کاندیداتوری می کنم.البته نه همینطوری هردنبیلی.اول باید از نمایندگی در مجلس و یا حتی شورای شهر شروع کنم بعد برسم به وزارت و بعد هم ریاست

مقداد جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 19:28

این ماهی کپوره ی جوریه، نکنه کوره ماهیش؟ یا زدی کورش کردی؟! زورت به کور رسیده؟ بیا جلو ببینم

الکی واسه ماهی ما عیب و ایراد نتراش.هیچیش نبود

مهتاب جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 22:48 http://parande-man.blogsky.com/

سلام دوست گرامی

با شب رازها به روزم و منتظر حضور سبزتان

خیلی سنگدلی

سلام
باشه اومدم
دست شما درد نکنه حالا شدیم سنگدل؟!اگه من نگیرم یکی دیگه میگیره تازه شم ماهی برای سلامتی خیلی خوبه
اگه ماهی نگیرم باید برم شکار اردکی...گنجشکی...غاز هوایی

مژگان جمعه 28 مرداد 1390 ساعت 23:17 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

بابا سینا یه امضایی عکسی به ما بده دو روز دیگه می ری اون بالاها دیگه تحویل نمی گیری همین عکس دستته با این ماهیا ؟؟ همینو امضاش کن بده من برم

هر وقت رفتم اون بالا بالا شما رو می کنم معاون خودم.به عکسم هم دیگه احتیاجی نداری چون حضورا منو می بینی.امضام هم رو برگه ی حکم معاونت هستش

مقداد شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 07:27

فکر میکنی من نمیدونم ماهیه انجیر دوس نداشت کتکش زدی که انجیر بخوره کور شد

از کی پول گرفتی که بیای منو خراب کنی

دوست گرامی و ارجمند
با سلام و عرض ادب و احترام
«شب قدر» واژه‌ای قرآنی است. این شب در قرآن، در سوره قدر، با صفت «مبارکه» یاد شده و بهتر از هزار ماه دانسته شده است. « انا انزلنه فی لیله مبارکه، لیله القدر خیر من الف شهر »
(ما قرآن را در شب مبارک فرو فرستادیم. شب قدر از هزار ماه برتر است.) در شب قدر، همه امورات عالم اندازه‌گیری می‌شود و به تصویب حجت خدا در هر زمان می‌رسد. دقیقاً معلوم نیست شب قدر کدام شب است؛ گروهی آن را در طول سال محتمل می‌دانند و گروهی در ماه رمضان، گروهی یکی از 12 شب آخر این ماه و گروهی یکی از شب‌های بیست و یکم، بیست و سوم و نوزدهم ماه رمضان را شب قدر می‌دانند. شیعیان نیز عموماً شب بیست و سوم را شب قدر می‌دانند. این شب دارای اعمال فراوانی است که در کتب دعایی مذکور است. خوابیدن در شب قدر مذموم و شب‌زنده‌داری در آن مستحب است. بنا بر روایات، روز قدر هم به اندازه شب قدر ارجمند است.
منابع: المیزان، ج 18، ص 138 - مفاتیح الجنان اعمال شبهای قدر.
پیشاپیش شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) رابه شما تسلیت عرض مینمایم.
ارادتمند سید علیرضا رئیسی گرگانی

سلام
ممنون از توضیحاتی که ارائه کردین

دیوونه مهربون شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 16:18

سلام همولایتی
این ایام رو تسلیت میگم
اگه خواستی دعا کنی منو یادت رفت عاقت میکنم
من از ماهیگیری متنفرم
دیدین اون لحظه که ماهیه داره هی بال بال میرنه برا یه ذره هوا و نمی تونه به دست بیاره برام همیشه یکی از وحشتناک ترین کابوس ها بوده
خوردیش اون ماهی رو؟
اون نظر دومی هم که به درد سابق من دچار شده نظراش مینگیلی مینگیلی شده که؟!!!

علیک همولایتی
ممنونم
محتاجیم به دعا
ولی من خیلی دوست دارم
اون لحظه یه لحظه ی فوق العاده دیدنی ایه
آره خیلی خوشمزه بود
آره اتفاقا اون هم از همولایتی های ماست

ستوده شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 18:39 http://saba055.blogsky.com/

sسلام سینایی .
خوش به حالت که میری ماهیگیری عجب کار جالبیه .
یادمه پدرم همیشه میرفت ماهیگیری.

سلام خانوم معلم کم پیدا
ممنونم که منو درک کردی

ستوده شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 18:40

دیگ به دیگ میگه روت سیاه .
کسی نیست به این ادم ها بگه شما که اینهمه انگلیس را به خاطر اتفاقات درونیش مسخره میکنید مگر همین بلا را سر مردم خودمون نمیارید

بحث کینه مطرحه

هانیه شنبه 29 مرداد 1390 ساعت 23:03 http://gamaj.blogsky.com

مرد حسابی آخه واسه چی این ماهی بدبخت میکشی!!!

دوست دارم

دردنویس یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 00:29 http://dardnevise-aaloode.blogfa.com/

این اولین باره که می خوام واسه یه بلاگ اسکایی نظر بذارم !
اگه بخوای بشینی پای اخبار ایران که دیوونه میشی ..
ماهیگیری بلد نیستم اما ماهیگیر هارو دوست دارم !

نه....
شاید...
آفرین به تو

کوروش یکشنبه 30 مرداد 1390 ساعت 15:46 http://korosh7042.blogsky.com/

سینا عزیز
عکس بسیار پرمفهوم از یک واقعه ی تاریخی گذاشتی
و اعلامیه هم کامل بود
آیا شود روزی که
مردم گیاه خوار شود و قصابی تعطیل؟

مقداد دوشنبه 31 مرداد 1390 ساعت 00:32

من از خودم پول گرفتم که بیام خرابت کنم، ولی خودمونیما، ماهیه کوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد