بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

فیلم

یه چندتایی فیلم دیده بودم ولی فرصت معرفیش پیش نیومده بود.چهار تاشو انتخاب کردم.

درخت زندگی( Tree Of lifeبرنده نخل طلای کن 2011)

ژانر: درام               امتیاز: 7.6/10

نویسنده و کارگردان:ترنس مالیک

ستاره ها:براد پیت ٬ شان پن ٬ جسیکا چاستین

ترنس مالیک کارگردان کهنه کار و کم کار سینمای آمریکا به حساب می آید.وی بسیار گوشه گیر است کمتر در انظار عمومی ظاهر می شود و تصاویر بسیار اندکی از او وجود دارد.مالیک دانش آموخته رشته  فلسفه (زمینه هایدگر) دانشگاه هاروارد است.

این فیلم داستان خانواده‌ای در جنوب آمریکا در دهه 1950 را روایت می‌کند. براد پیت در «درخت زندگی» نقش پدر سخت‌گیر سه پسر از خانواده‌ای متوسط را بازی می‌کند که می‌خواهد به آنها یاد بدهد منظم و سرسخت باشند . دقایقی طولانی از این فیلم بدون دیالوگ است و مخاطب نظاره گر صحنه‌های از دره های وسیع، فوران آتشفشان‌‌ها، انفجارها روی سطح خورشید ٬ جنگل ها ٬ اعماق دریا ٬کویر و دایناسور و کهکشان و اساسا بهتر است بگوییم نظام آفرینش است. بطور کل فیلم عجیب و غریبی است و شبیه هیچ فیلم دیگری نیست.

13(درامی دلهره آور و کاملا استرس زا)

ژانر:درام٬ تریلر      امتیاز: 6.3/10

کارگردان: گیلا بابولانی

ستاره ها: جیسن استیتهام٬الکساندر اسکارگارد٬میکی رورک٬سم رایلی و...

جوانی ساده و بی تکلف بنام وینس ریسک بزرگی میکند.او یک دانشجوی مهندسی برق است و روزی هنگام کار در خانه  ای به گوشش حرفهای جالبی در مورد یک کار پر پول می رسد.همه چیز به پاکت نامه ای که در دستان صاحب خانه است مربوط می شود.مرد صاحب خانه یک معتاد تزریقی ست که در همان روزی که وینس مشغول کار در آن خانه است فوت می کند .وینس وسوسه می شود و پاکت را بر میدارد و به دستوراتی که روی آن نوشته عمل می کند فارغ از آنکه بداند چه چیزی منتضر اوست.او در روزهای بعد وارد زیر زمینی خواهد شد که  در آنجا بر روی زندگی افراد قمار می کنند و وینس یکی از آن افراد است.

*  *  *  *  *

دزدان دریایی کارئیب روی امواج بیگانه ( (Pirates Of The Caribbean On Stranger Tides

ژانر: اکشن ٬ ماجراجوئی٬ فانتزی   امتیاز: 6.7/10

کارگردان:راب مارشال

ستاره ها: جانی دپ ٬ پنه لوپه کروز٬جفری راش

جک اسپارو فریب همسر سابقش آنجلیکا را می خورد و بی خبر وارد کشتی "بلک بیرد "می شود تا محل سرچشمه ی جوانی را به او نشان دهد.اشک پری دریایی و دو جام "پونشه دلیون" به همراه آب سرچشمه ی جوانی برای زندگانی ابدی کافی ست....


*  *  *  *  *

 Assassins13 (آدمکش13)

ژانر:اکشن٬ درام٬ماجراجویی          امتیاز: 7.8/10

کارگردان:تاکاشی میکه

ستاره ها: کوجی یاکوشه٬ تاکایوکی یامادا٬ یوسوکه ایسائه٬ تاسویوشی ای هارا و...

عالیجناب مامیا در اعتراض به اقدامات شنیع و شیطان صفتانه ی لرد ناریتسوگو برادر کوچکتر شوگان هاراگیری می کند.عالیجناب دوئی رئیس شورای عالی شوگان به علت کارها و اقدامات بی شرمانه ناریتسوگو تصمیم میگرد به کمک و رهبری یک سامورایی قدیمی بنام شینزائمون نقشه ی ترور لرد ناریتسوگورا اجرائی کند...

نظرات 14 + ارسال نظر
Ziba چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:04 http://zibaaa.blogsky.com/

دیگه تابستون رفتو فصل فیلم دیدن منم تموم شد حالا تا بببینیم چی میشه
دو تاشو دیدم
این درخت زندگی با دزدان دریایی کارانیب
یعنی من واقعا عاشق جانی دپم[بیست واقعا بیسته
ولی ا ز فیلم درخت زندگی اصلا خوشم نیومد خب محتوی خوبی داشت ولی به نظر من برادرمون اقا برادپیت برا این نقش خوب نبود

کسی نیست بگه تو رو چی به انتقاد


درخت زندگی اصنم خوشم نیومد

منم چندوقت پیش دیدم الان یکی دو روزه که دیگه اصلا وقت ندارم باور کن ساعت 10.5 شب میخوابم
من به جانی دپ علاقه ی ویژه ای دارم
اصلا این فیلم به بازیگر وابسته نبود.کلا یه جوری بود من به شخصه زیاد از فیلمایی که صذفا معناگرا باشن خوشم نمیاد البته این فیلم مفاهیم زیبایی رو به تصویر کشیده بود

Ziba چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:11 http://zibaaa.blogsky.com/

این فیلم 13 رو وسوسه شدم بگیرم و ببینم
جیسن استیتهام واقعا بازی قوی داره
یعنی قدرت رو واقعا تو فیلماش حس میکنی
حالا حتی اگه زور نداشته باشه یه دوزاری رو بلند کنه اینقدر خوب بازی میکنه که ادم حس میکنه طرفو که میزنه واقعا تلف شد


درعین کچلی خیلی جذابه

باور کن خیلی استرس زاست به بیماران قلبی توصیه نمی کنم دیدنشون رو
البته فیلم حول محور سام رایلی می چرخه
حتما ببین

Ziba چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:12 http://zibaaa.blogsky.com/

برادر سینا کم فیلم ببین عزیزم چشات ضعیف میشه
حداقل از تی وی دور بشین

به روی چشم

Ziba چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 11:13 http://zibaaa.blogsky.com/

نمـــــــــــــــــره چــــــــــــنده چشمایت

1

نیلوفر چهارشنبه 13 مهر 1390 ساعت 20:36

سلام سینا جان خوبی؟
زندگی ما که عجیب تر هست
ولی باید فیلم جالبی باشه
شاد باشی دوستم

سلام علیکم
نه باورم نمیشه خودتی نیلو ؟

اشکان پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 12:40 http://tashkan.blogsky.com/

ندیدمشون
13 باید دیدنی باشه

شاد باشی

وقت کردی ببین

نیلوفر پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 14:12 http://janatan.blogsky.com/

سلام چرا خودم نباشم
سبز باشی
دیدی خودم هستم

نه دیگه خودتی

جلسه رسمیست پنج‌شنبه 14 مهر 1390 ساعت 19:52 http://jalase-rasmist.blogsky.com

درخت زندگی از همش بهتر بود
خیلی عمیق بود

حالا شما خودت رو ناراحت نکن چشم هر چی شما بگی

زیبا شنبه 16 مهر 1390 ساعت 07:37

برات اپلود میکنم دو تا از نامه های کثیفشو
نمیدونم کیه که فک کرده من سهم اونو ورداشتم تو اپ گذاشتم یکیشو رمز دار یکشو بدون رمز که اگه کسی میدونه من دست درازی به مال کسی کردم رو کنه خیلی درشت عنوان کردم اگه حرفی داری همینجا علنن رو کنه
ولی حتی اینقدر شجاعت نداشت که بگه کی هست و به قول خودش همسرش کدوم یکی از لینکای منه

به درخواست دوستای دیگم پستا رو حذف کردم

اینو میخواستم تو صندوق پستیت بزارم ولی به قول معروف از تماس با من میترسم تا حالاش که هیچ تماسی با کسی از طریق صندوق پستی نداشتم این حرفها هست داشته باشم چه شود


امیدوارم روزی برسه که اینقدر کوته فکر نداشته باشیم
بعد داد میزنیم دلتمردان الن بلن

بیا ببین تو نت چه خاله زنک بازی راه انداختن دیگه وای به حال اون بالا دستیا
اپلودو برات تو یه نظر دیگه میزارم حذفش کن

انشا الله که ختم به خیر بشه
اینم یکی از بدهای اینترنته که نمی دونی با کی طرفی
چشم حذفش می کنم

گیله مرد شنبه 16 مهر 1390 ساعت 12:17

درود سینا جان/مدتی بود نمی تونستم وبلاگت رو باز کنم/ارور می داد/خوشحالم که هستید/سپاسگزارم

درود
آره یه مشکل پیش اومده بود
ممنونم

ستوده یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 08:29

سلام سینایی .
حیف من فرصت نگاه کردن به فیلم ها را ندارم .
تو به جای ما لذت دیدن فیلم ها را ببر

سلام
باور کن منم دیگه فرصت فیلم دیدن ندارم الان یه چندتایی فیلم دارم اما وقت نه

ستوده یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 08:30 http://saba055.blogsky.com/

میلاد امام رضا بر تو دوست عزیز مبارک باد

ممنانم

مژگان یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 21:19 http://mehrakmehrakmehrak.blogfa.com

سلام آقا ما می خواستیم یواشکی یه چی بنویسیم چرا امکانات یواش سازی یا خصوصی سازی ندارین شما اینجا این چه وضعیه آخه؟؟

تماس با من
ایمیل منم که داری

فریناز سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 05:38

آدم از عکساشونم میترسه

اینا چیه میبینی؟

باز الیش فک کنم خوب باشه

کجاش ترسناکه
خیلی خوب بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد