بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

عجبا

هر روز یکی زنگ میزنه به این گوشی ما یه روز میگه من از نمایندگی ایرانسلم فلان شماره رو دارم که با  شماره ی موبایل فعلی شما مطابقت داره شما اینو میخواین؟!

یه روز زنگ می زنه میگه من از نمایندگی همراه اولم یه شماره داریم که بسیار شبیه شماره ی فعلی شماست.

یه روز زنگ میزنن میگه شما تو خونه تون کپسول آتش خاموش کن دارین؟ میگم نه میگه پس واجبه که بخرین.گفتم نمی خواهیم خونه مون بیمه آتش سوزیه !

یه روز زنگ میزنن میگن شما تو خونه تون افراد بالای چهل سال دارین؟ میگم به شما چه.میگه فشارسنج داریم برای فروش بهتره که هر خونه یکی داشته باشه !

حالا خوبه من بیشتر اوقات شماره های ناشناس رو جواب نمیدم.وگرنه ببین چه خبره !!!

پ ن : قطعه ای که بصورت آنلاین ازین وبلاگ داره پخش میشه کاریست از گروه عبدالقادر مراغه ای.قطعه ی محتشم -آلبوم شوق نامه با صدای همایون شجریان

نظرات 20 + ارسال نظر
اشکان یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 11:42 http://tashkan.blogsky.com/

آهنگه قشنگیه

بله !

امیر علی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 13:43 http://www.amiraligharib.blogfa.com

سلام.آی گفتی!!من وتقی ۶ را تقدیم می دارم!!

میام

جلسه رسمیست یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 15:45 http://jalase-rasmist.blogsky.com

سلام
زنگ خور شما که بیشتر از 118 ست
ولی امان از این جور پیامکا و تلفنا

آلبوم خوبیه
فکر کردم قطعه ی اوشاخه
آخه یه بار گوشش دادم
راستی اون آهنگ رو هم من از دوستی گرفتم اصلا نمی دونم خواننده ش کیه
روزای اول دیوونه شده بودم که آخه اینو کی خونده
اما پیدا نشد
نه محسا وحدت صداش کمی گرفته تره
نمی دونم کیه

علیک
باور کن خیلی تماس میگرن.البته من میزارم همه ی حرفاشون رو بزنن و توضیحاتشون رو بدن بعد میگم نمیخوام.
از دوست بپرسین شاید بدونه حالا من یه حدسی زدم میام میگم

مهتاب یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 21:11 http://parande-man.blogsky.com/

سلام دوست گرامی

راست میگی از این تلفن ها مرتب بهمون میشه

الان دارم موزیکت را گوش می کنم و خیلی قشنگ و جالبه

با دو دلنوشته بمناسبت میلاد امام رضا (ع) به روزم و منتظر

حضورتان

علیک
اههه جدی میگی
میام

ونوس دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 01:33 http://sadaf555.blogsky.com

مدرن شدن دیگه
والا با این مدرن شدن هاشون

بسیار زیبا این موسیقی و من دارم لذت میبریم

ممنون

بعله خیلی...
ببیر...لذت ببر...

جلسه رسمیست دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 11:37 http://jalase-rasmist.blogsky.com

نمی دونم
یه کم هم شبیه سپیده رییس ساداته
اما اون تو این سبک نمی خونه
سنتی می خونه

منم دیگه نمی دونم

آقای سین سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 00:48 http://enferadi0098.blogsky.com

هیچ گاه نتوانسته ام بصورت مدام شاعرانه فکر کنم و یا شاعرانه بنویسم و همیشه از این رنج می بردم ، نه فقط از این بلکه از خیلی چیزها رنج می برم، آن هم همیشه ، مثلا همین الان که فکر میکنم به این که چگونه می شود یک انقلاب راه انداخت و از اینکه می بینم با این ملت نمی شود و یا اصلا موقعیتش نیست شدیدا در رنج و عذابم


سلام سینا جان
راستی تو خونتون ماشین دارین
دستگاهای جدید خلافی گیری اومده اگه بخای آدرس بده منم یه شماره حساب میدم بفرستم در خونه
اصل جاپنه کاراییش حرف نداره
سه سوت خلافی رو میده بهت

شوخی کردم...


راستی با قوم به حج رفته به روزم [گل]

سلام علیک آقای سین
میام ببینم چی گفتی
ایول چه می کنند این جاپنی ها...قیمتش چنده؟

دیووونه مهربون سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 01:42

سلام همولایتی
من بازگشتم
منم ناشناسارو اغلب جواب نمیدم بعد اونا زنگ میزنن گوشیشون و گوشیم منفجر میشه بعد میان دعوا معلوم میشه شناس بودن
می گن از اواخر هفته باز بارونه همولایتی[:S022:قایقتو آماده کن

سلام
به به بالاخره اومدی.بازگشت ظفرمندانه شما رو تبریک میگم.ازبس شما دیگران رو اذیت می کنی اونا هم تلافی می کنن دیگه
جدی میگی؟

فریناز سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 05:35

سلااام سینایی

میگم درست جواب بده ها!
شاید یکیشم ما بودیم

اونوقت فریناز بودنو نشونت میدم

علیک
من تلفن جواب دادنم یه جوره با همه هم یه جور تا می کنم

فهیمه سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 12:12 http://taranomeayehayebaran.blogfa.com

سلام
مرسی جالب بود.

علیک
خواهش

ائورا سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 13:21 http://doelbaz.blogfa.com

اخ گفتی انقده این جور وقتا حرصم میگیره!امان از دست این دنیای تجارت!اهنگ وبت خیلیییییییییییی قشنگهحسابی لذت بردم.من اپم دوست داشتی سر بزن

پس به شما هم زنگ میزنن
خواهش میشه

نیلوفر سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 19:33 http://janatan.blogsky.com/

دیروز یکی به من زنگ زده چشم الکترونیک برا صرفه جویی در مصرف آب
من از من میترسم

کاش به جای این زتگ ها مدیریت داشتن و ۱۰۰۰ تا ای کاش

موفق باشی سینا جان

این یکی فکر کنم بدر بخور باشه
یه جور کاسبیه دیگه ربطی به مدیریت نداره

pink سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 23:02

اره والله به ما هم زنگ زدن میگن جعبه کمک های اولیه میخواین؟

میگم به همه زنگ میزنن

زیبا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 07:30

خب عیبش چیه ؟
مردم یه جور باید نون دربیارن دیگه
به کجای دنیا برمیخوره جوابشونو بدی
ولی از این لحاظ که ادک کلی کار ریخته سرش نمیتونه گوشی مامانشم ج بده باید یکی زنگ بزنه تبلیغات

ولی یه بار من نیم ساعت با یکیشون حرف زدم

عیبش اینه که یه چند دقیقه باید گوشی رو بگیری دستت و به حرفاش گوش کنی
نیم ساعت ؟!

زیبا چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 07:32

اکثرا هم خانومن میگم خوبه سینا هااااااااااا
یه بولوتوث اومده بود که سر به سر این بنده خداها میزارن
خب گناهکی هستن

بعله اکثرا خانومن...بمن چه
ندیدم...شما خانوما موجب تضعیف اشتغال این مملکت شدین

گل مریم چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 08:27

شاید عاشقت شدن

شاید !

گل مریم چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 08:29

ایرانسل تا دیروز اس میداد الان کارش به زنگ و میس رسیده بچه از راه به در شد

میگفتن پشت سر آدمای بزرگ همش حرف درمیارن حالا می بینم راست بوده

دیووونه مهربون چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 23:18

سلام همولایتی
دیروزو امروز بس که گرم بود نیم پز شدم
از شایعه ای که پراکندم شرمگین گردیدم
سرعتم زیر خط فقره الان

علیک
دیگه نپراکن
این فیلترنت شورش رو دیگه در آورده

آقای سین پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 17:25 http://enferadi0098.blogsky.com

اینک انتظار، فرسایش زندگی ست. باران فرو خواهد ریخت. باران، شب و روز فرو خواهد ریخت و تو هرگز به انتظارت کلامی نخواهی داشت که بگویی. زمین ها گل خواهد شد و تو در قلب یک اتظار خواهی پوسید...




سلام سینا جان
با اندوهی به روزم.

سلام
چرا اندوه ؟
میام

انوشه چهارشنبه 27 مهر 1390 ساعت 14:54 http://www.soroushamshaspand.blogfa.com

سلام آقای محترم.انوشه هستم.از بلاگ انوشه روان تماس می گیرم باهاتون.
می خواستم بگم شما لطف دارین....مرام دارین دستتون درد نکنه...

سلام
ممنون خانوم انوشه...شما لطف دارین بازم ازین کارا کنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد