بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

بیایید بیایید در این خانه بگردید

بسان رود که در نشیب دره سر به سنگ می زند. رونده باش. امید هیچ معجزی ز مرده نیست. زنده باش !

رهبر عزیز

جسد رهبر کمونیست کره ی شمالی

توضیح : کیم جونگ ایل در سالی فوت کرد که در تقویم های بین المللی سال وداع با دیکتاتورها نام خواهد گرفت.

نظرات 7 + ارسال نظر
فروغ خاموش سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 22:04 http://fk.persianblog.ir

درود.
اینو برای چی گذاشتی اینجا؟؟؟منظورم اینه میخوای باهاش به ما چی بگی عزیز؟؟

درود
کیم ایل به عنوان چهره ی روز انتخاب شده

ونوس چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 04:07 http://sadaf555.blogsky.com


درود بر داداش سینا عزیزم
من که نفهمید والا

دیووونه مهربون چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 16:52

سلام همولایتی
چه گلای گل منگلیه قشنگی
اونا چیه اون جلو؟
مجموعه کبریتاییه که این آقاهه جمع کرده؟
پوله؟
کلاه؟دستمال کاغذی برا اشک ریزان؟
همه ی موارد؟
کدامیک؟
بلی ؟
هان؟
ای بابااااااااااا

مدال افتخاره
ناسلامتی ژنرال بوده

دیوونه مهربون چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 17:02

میدونی امروز صبح چه اتفاقی رخ داد؟
داشتم می رفتم مدرسه تو ماشین دیدم شاگردمو مامانش دارن میان سمت شهر !!
گفتم ای بابا اینا چرا دارن از مدرسه میان پایین تر؟
بعد دیدم ااااا چرا این خونه ها این قده نا اشنان برام
بعد دریافتم که نههههههه شاگردمو مامانش پایین نمیان من دارم می رم سمت بالا !!!
یه جور هول شدم راننده ترسید.گفت خانم شما چیزی نگفتی منم فک کردم میای الاتر !!
کل راهو بدو بدو برگشتم.
یه بارم زود رسیدم مدرسه این جور شد
باز دیر رسیدم


نمی دونستی داری میری یا میای
خیلی باحالی

ستوده چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 17:11

اینم رفت به درک .
به سلامت .
سینایی یلدات مبارک

به درک رفتن یا نرفتنش رو نمی دونم ولی 2011 سال شگفت انگیزی بوده در عرصه ی تاریخ جهان

آرمان پنج‌شنبه 1 دی 1390 ساعت 08:28 http://abdozdak.blogsky.com/

این عکس مرا یاد یه خاطره انداخت
چقدر تاریخ را شبیه به هم نوشته اند

بازم خوبه تونست مردمش را بالاخره با رفتنش شاد کند

مردم کره که خیلی خیلی ناراحت هستن

00 پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 20:20

من نه انقلابیم نه سبزم نه از اون کسایی که فکر میکنند آخر نبوغ سیاسی و روشنفکری هستند
میدونی چیه داداش خوشم میام خوب بلدن آدمایی مثل شما بسازن که فکر میکنید دیگه آخر آزادی گرا هستید و یه سری دیکتاتور بر شما حکومت میکنند
الانم که اینو میخونید با خودتون میگید این نفر چقدر نفهم و عوام و.... از ایناست
خودتون که دیگه علامه دهر میدونید
مشکل ما همینه که تو ایران فکر میکنیم هممون نابغه هستیم

نمی دونم چرا این حرف رو زدی شاید بخاطر عنوان "رهبر عزیز" باشه که باید بگم این لقب رو من ندادم که حالا باید ازش عذرخواهی کنم خود مردم کره این آقا رو با این لقب صدا می کردند .
دوما من هیچ وقت به مخالف افکار خودم بی احترامی نکردم و اتفاقا سعی می کنم بیشتر با اونا صحبت کنم .
اما چرا اینکه همه تو ایران خودمون رو علامه دهر می دونیم به این برمیگرده که کسایی که بر ما حکومت می کنن از لحاظ آگاهی و شعور در حد بسیار پایین تری از ما هستن بنابراین این حق برای من و شما وجود داره که ابراز عقیده کنیم در چنین جاهایی چونکه هرگز به ما اجازه ورود به جایی چون مجلس رو نمیدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد